Zo zie ik er niet alleen uit...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:31 schreef genakt het volgende:
[..]
vette foto dean
je ziet er eigenlijk wel uit als een hele aardige gozer
is een compliment
Ja en die in zijn LP zijn ook een lening voor onbepaalde tijdquote:Op woensdag 19 mei 2010 08:57 schreef KaMo het volgende:
Ja, maar nu wil hij dat element ook in zijn V, wat weer geld kost
dat is 'ie ookquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:31 schreef genakt het volgende:
[..]
vette foto dean
je ziet er eigenlijk wel uit als een hele aardige gozer
is een compliment
Ah, op die fietsquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:00 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja en die in zijn LP zijn ook een lening voor onbepaalde tijd![]()
Ik doe er niks mee en Dean is er schijnbaar mee in zijn spreekwoordelijke nopjes!
Ik moet mijn SH-4 dus goed in de gaten blijven houden wanneer we de zooi in elkaar gaan zetten.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:32 schreef The_Dean het volgende:
En dankzij TeleluvR wil ik nu ook een Seymour Duncan SH-4 in mijn Dean V. Vanavond voor het eerst in tijden eens met de V geoefend ipv de LP, maar miste hem meteen
Dat kun je beter niet doenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:48 schreef guitarist het volgende:
[..]
Thanks. Ik ken Ataris niet, maar ik zal het eens luisteren.
Net binnen, bedanktquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:19 schreef genakt het volgende:
kamo laat even weten als je spulletjes erzijn. Het zal een van deze dagen toch wel moeten komen
Met natuurlijk, anders ziet het eruit als een speelgoed gitaarquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:40 schreef KaMo het volgende:
Hmmm
Zonder:
[ afbeelding ]
Met:
[ afbeelding ]
Met een epi pup die ik nog heb liggen, met kapjes (hoe ik het eigenlijk wil)
[ afbeelding ]
Kan je het element niet uit het kapje halen? Iemand ervaring daarmee?
[ afbeelding ]
Sommige elementen zitten gewoon vast, ik heb er 1 die al zo was en 1 waar ik zelf een kapje overheen heb gedaan, dan zet je hem met 2 soldeerpuntjes vastquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:48 schreef KaMo het volgende:
Ja, maar ik heb geen zilveren kapjes, enkel pickupringen.
In dat zilveren kapje zit een epiphone element vast, met soort van kaarsvet
quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:54 schreef KaMo het volgende:
Maar is het mogelijk de epipup, uit het kapje te halen?
quote:
Dat valt tegen, ik heb mijn 2 epiphone dingen ook uit elkaar proberen te halen, maar dat lukte ook niet zonder iets verrot te maken, dus heb ik ze maar verkochtquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:03 schreef TeleluvR het volgende:
Gewoon een kwestie van los solderen op die 2 punten: Je houd dan een epiphone open humbucker over. Maar voordat je begint zou ik eerst even kijken of het kapje uberhaupt wel past op je gibson pickup qua poolstaafspacing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |