ja, dat was gisteravond.quote:
quote:Today my heart is broken, Ronnie passed away at 7:45am 16th May. Many, many friends and family were able to say their private good-byes before he peacefully passed away. Ronnie knew how much he was loved by all. We so appreciate the love and support that you have all given us. Please give us a few days of privacy to deal with this terrible loss. Please know he loved you all and his music will live on forever." Love, Wendy
Zijn officiële website staat het opquote:Op zondag 16 mei 2010 21:35 schreef Espex het volgende:
Nou vind de hoop van mij dat er gister avond foute berichten waren... Is hier dan wel een goed bericht? (hoopt van niet..)
http://metal.blog.nl/non-(...)-niet-aan-mijn-penisquote:Op zondag 16 mei 2010 22:00 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
RIP.
Niet bekend met zijn muziek, maar hij is en blijft een legende. Had hem nog wel een keer live willen zien, maar nu is er alleen nog een rappert genaamd Dio over
Dat was van gisteravond.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:13 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
En nu zijn er weer berichten dat ie NIET dood is. Ik weet het niet meer, ik zie morgen wel.
Gisteren werd hij opgenomen in een ziekenhuis, en toen begonnen de geruchten dat hij overleden was. Toen was hij nog in leven.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:13 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
En nu zijn er weer berichten dat ie NIET dood is. Ik weet het niet meer, ik zie morgen wel.
Stargazer. Op nummer 1 welteverstaan.quote:Op maandag 17 mei 2010 00:44 schreef Uknowweloveu het volgende:
Heaven And Hell moet dit jaar maar eens in de top 2000
valt nog mee dat het uberhaupt op RTL nieuws was!quote:Op maandag 17 mei 2010 00:59 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
"LOVE IS ALL"- ZANGER OVERLEDEN, aldus RTL nieuws_ Blijkbaar is dat het enige dat ze bij zijn naam kunnen bedenken daar. Alsof dat zijn enige noemenswaardige wapenfeit is. Dio hoort bekend te zijn vanwege zijn zang, zijn stijl, zijn bijdrage aan metal as we know it.
En iedere metalfanaat die op een festival zijn wijsvinger en pink opheft richting de band of een ander, hoort hem sowieso te kennen als de man aan wie zij hun bekendheid met dit gebaar te danken hebben. De brenger van de maloik. The evil eye.
[ afbeelding ]
Opdat wij niet vergeten.
Inderdaad ja, Ik heb hem een paar jaar geleden nog op Wâldrock live gezien, hij zong alle andere bands finaal van de planken af. Wat een stem!quote:Op zondag 16 mei 2010 21:42 schreef blistah het volgende:
Zelfs op 67 jarige leeftijd had deze man nog een dijk van een stem!
Ben ik toch niet helemaal met je eens. Het gemiddelde publiek kent Ronnie James Dio helemaal niet, hoe groot zijn invloed ook was. Maar bijna iedereen kent "Love Is All" wel, al is het alleen maar om die geweldige clip.quote:Op maandag 17 mei 2010 00:59 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
"LOVE IS ALL"- ZANGER OVERLEDEN, aldus RTL nieuws_ Blijkbaar is dat het enige dat ze bij zijn naam kunnen bedenken daar. Alsof dat zijn enige noemenswaardige wapenfeit is. Dio hoort bekend te zijn vanwege zijn zang, zijn stijl, zijn bijdrage aan metal as we know it.
Ja ik weet het, dat nummer is nu eenmaal veruit het bekendste. Maar ik vind het zo spijtig dat een held als Dio bij het grote publiek alleen bekend is van uitgerekend dat nummerquote:Op maandag 17 mei 2010 17:21 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Ben ik toch niet helemaal met je eens. Het gemiddelde publiek kent Ronnie James Dio helemaal niet, hoe groot zijn invloed ook was. Maar bijna iedereen kent "Love Is All" wel, al is het alleen maar om die geweldige clip.
Wel triest dat zoveel mensen dat lied kennen, maar de naam van de zanger niet (volgens mij kreeg hij in de eerste uitgaven niet eens de credits.)
Klopt, maar of dat nou een voordeel is?quote:Op maandag 17 mei 2010 17:39 schreef MuadDib het volgende:
Hardrock is nu eenmaal niet bekend bij het grote publiek. Wees blij dát hij Love Is All gezongen heeft. Daardoor komt 'ie tenminste nog bij RTL4![]()
Dan verschillen wij daarover van mening. Ik vind het niks.quote:En hoewel Love Is All idd niet echt representatief is voor z'n oeuvre is het wat mij betreft een geweldig nummer!
Wat een strot!
quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 17:49 schreef A-mineur het volgende:
Dat nummer Love is all ken ik dan weer helemaal niet.
Holy Diver
Rising...... HET album uit mijn late jeugd.. zucht.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:02 schreef schaap001 het volgende:
RIP Ronnieeen jeugdheld van me
Voor de liefhebbers van zijn stem: check één van zijn eerste rockbandjes ELF ook eens. Van het debuut uit 1972:
Rock in de stijl van Stones/Faces, waar zijn power al duidelijk te horen is. Ritchie Blackmore huurde de complete band ELF in als de eerste formatie van Rainbow (na ze gezien te hebben als voorprogramma van Purple) waarbij het hem eigenlijk alleen maar ging om Ronnie. De andere leden van ELF werden al snel vervangen. Waarn het legendarische album Rising uitkwam. ELF heeft een stuk of 3 albums gemaakt.
My eyes are bleedingquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:09 schreef CANARIS het volgende:
[..]
Rising...... HET album uit mijn late jeugd.. zucht.
Ik heb dat ding niet grijs gedraaiid, ik heb dat ding opgegeten.
klinkt verdomd goed, morgen maar even langs platoquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:50 schreef Aventura het volgende:
Maakte kennis met zijn stem door dit nummer:
Was een jaar of 18. Prachtig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |