Die had ik aan zien komenquote:Op zondag 16 mei 2010 20:45 schreef o.us het volgende:
Mijn poes heeft pas een leuke verrassing meegebracht.
Je mist het verhaal, het gaat niet over mijn pielemuis en m'n poes, maar over m'n, als je het nog niet doorhad, m'n huisdierquote:
quote:
Wat had je dan verwacht, nadat m'n kat haar nagels flink in 't vlees van die muis had gezeten, dat 't muisje vrolijk naar z'n holletje had gehuppeld?quote:
Als in het geslacht van 'het dier'?quote:Op zondag 16 mei 2010 20:50 schreef okkie-man het volgende:
TS weet niet wat het verschil is tussen een poes en een kat
Ja, dat weet ik ook wel, maar dat wil niet zeggen dat ik met alle plezier er van mee wil genietenquote:Op zondag 16 mei 2010 20:53 schreef snakelady het volgende:
je laat je kat buiten lopen en gaat zitten janken dat hij een muis heeft gedood.![]()
Waarschijnlijk heeft hij nadat je hem buiten hebt gegooid ook nog wat jonge vogeltjes om het leven gebracht....
Is het nu een mannetje of een vrouwtje?quote:Op zondag 16 mei 2010 20:52 schreef Natrium het volgende:
[..]
Als in het geslacht van 'het dier'?
Dat weet ik wel degelijk, alleen deze analfabeten hier denken al aan sex als ze alleen al het woordje 'poes' zien staan.
Het is een vrouwtje.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:56 schreef snakelady het volgende:
[..]
Is het nu een mannetje of een vrouwtje?
Kat is de benaming van het dier, daarin heb je poezen en katers.
Dus dan heb je het inderdaad goed verwoord, als het een katertje is dan niet.
Tja, mijn poezen doen het niet, zijn namenlijk binnenkatten ( en nee dat is niet zielig)quote:Op zondag 16 mei 2010 20:55 schreef Natrium het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook wel, maar dat wil niet zeggen dat ik met alle plezier er van mee wil genieten
Mja ik heb wel vaker een dode muis of vogel voor m'n deur zien liggen, ik weet ook wel dat 't een soort 'cadeautje' voor mij is, maar dat maakt het niet minder zieligquote:Op zondag 16 mei 2010 20:58 schreef snakelady het volgende:
[..]
Tja, mijn poezen doen het niet, zijn namenlijk binnenkatten ( en nee dat is niet zielig)
Mara als je je kat buiten laat lopen is dit te verwachten en eigenlijk is het nog een complimenbt voor je ook dat hij zijn prooi naar je toe komt brengen.
Je kat houdt van je.
Zoals ik al zei, TS weet het verschil niet tussen een kat en een poesquote:
jij niet lieve schat.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:59 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, TS weet het verschil niet tussen een kat en een poes
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |