Alles wat jij fout zegt is een troll na 3 reacties.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:41 schreef Potloodvis het volgende:
Al die reacties direct, het was enkel een geslaagde troll.
Nah, ik ken haar sinds gisterenavond. Wel ben ik nu al uitgenodigd op haar verjaardagsfeest.quote:
Niemand?quote:
Als ik toegeef dat ik het niet wist zal het mijn reputatie schaden.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alles wat jij fout zegt is een troll na 3 reacties.
Sowieso.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:42 schreef Skylark. het volgende:
Qua uiterlijk is je gf sowieso leuker, BK.
Ik luister nu voor de tweede keer naar het knuffelnummer van ynuhh. Sorry, bro.quote:
Je hebt hier geen reputatie hoog te houden.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:42 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Als ik toegeef dat ik het niet wist zal het mijn reputatie schaden.
OOH SHITTTTT!!!quote:Op zondag 16 mei 2010 20:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je hebt hier geen reputatie hoog te houden.
IN YOUR FACE.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij is de Squid.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
YEah! Ik ook door een paar uit Groningen die we gister zagenquote:Op zondag 16 mei 2010 20:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nah, ik ken haar sinds gisterenavond. Wel ben ik nu al uitgenodigd op haar verjaardagsfeest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |