Nee om digitaal te oefenenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:16 schreef Zooootje het volgende:
[..]
Zit je daarom ook op Fok!?
Om het een beetje te maskeren dat je misschien niet zo sociaalvaardig bent?
Of narcisme.quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik val in dit topic denk ik ook onder de goorlappen, maar dit gaat mij zelfs te ver
![]()
je bent toch ook een neger?quote:Op zondag 16 mei 2010 20:40 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik rook. Denk dat veel meisjes/mensen in het algemeen ervan afknappen. Veel van mijn vrienden en klasgenoten zeggen ook dat ik moet stoppen. Ik wil ook stoppen, mij nog niet gelukt.
Verder weet ik niet of ik te lief ben. Ik vind mezelf heel lief eigenlijk, heel medelevend en ik accepteer mensen zoals ze zijn en ik luister graag of geef graag advies aan mijn vrienden. Maar ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand mij heeft geweigerd of van mij heeft afgeknapt doordat ik lief ben. Dus ik weet niet of dat het een goede eigenschap is of als sommige meisjes toch stiekem erop afknappen. Maar ik ben ook lekker extravert and sociaal en avontuurlijk enzo, dus misschien valt mijn liefheid niet zoveel op.
Jullie beurt.
Da's juist een plus. Hihiquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:00 schreef paranoia het volgende:
Mijn onzekerheid over mijn uiterlijk, denk ik. Maar dit wordt steeds minder. Verder zou mijn kont ook wel een afknapper kunnen zijn. Hij is best rond en groot. Vooral in (strakke) jurkjes.
Ik weet het antwoord niet, blijven radenquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:36 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Of narcisme.![]()
Ik weet niet of het zo is, ik noem maar wat mogelijkheden op.
Ben je zo afzichtelijk dat je met je rug naar ons toe op de foto moest?quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:08 schreef Maitje het volgende:
Ik rook.. En ben toch wel onzeker of mijn uiterlijk, maar jeuj wie is dat wel is niet?!
Eindelijk iemand hier die ook Michael Marshall Smith leest.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:33 schreef Logician het volgende:
Dat ik in paniek raak zodra ergens emoties bij komen kijken.
Mallrats gezien?quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:44 schreef Leonidas82 het volgende:
die kruidige zweterige lucht uit mijn aars
(als je je hand door je naad haalt en eraan ruikt)
quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:39 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Eindelijk iemand hier die ook Michael Marshall Smith leest.
Ja!!quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:32 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Ben je zo afzichtelijk dat je met je rug naar ons toe op de foto moest?
Wat is je favoriet? Only Forward, Spares, One of Us, What You Make It, Straw Men, Lonely Dead, Blood of Angels, The Vaccinator, The Intruders, Bad Things?quote:
Only forward, Spares en One of us. Vind ik het mooistequote:Op woensdag 19 mei 2010 15:42 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Wat is je favoriet? Only Forward, Spares, One of Us, What You Make It, Straw Men, Lonely Dead, Blood of Angels, The Vaccinator, The Intruders, Bad Things?
Spares vind ik zelf het leukst. Maar zijn Straw Men trilogie is ook erg goed.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:51 schreef Logician het volgende:
[..]
Only forward, Spares en One of us. Vind ik het mooiste![]()
![]()
![]()
Ik heb hem ong. 10jr geleden ontdekt toen ik in Ierland woonde, hij schrijft zo geweldig!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |