quote:Op zondag 16 mei 2010 22:44 schreef tarantism het volgende:
ik ben erg op mezelf. Dat wordt al snel opgevat als onbeleefd en een gebrek aan interesse in de ander. Daarnaast heb ik een hekel aan irrationeel gedrag en praten over koetjes en kalfjes.
eigenlijk ben ik een vervelend persoon, dat is mij grootste probleem
dingen overnemen is makklijker dan er zelf goed over na te denken als het ook op mij van toepassing isquote:Op maandag 17 mei 2010 18:22 schreef Gitank2 het volgende:
- Gevoelig
- Ik denk dat ik ook wat te lief ben
- Geen hoge opleiding
- Sociale achterstand/ sociaal niet zo vaardig als de modale mens
- Soms best negatief denken over dingen
- Bepaalde ongrijpbare dingen anders doen dan anderen (manier van dingen vertellen, kijken of dergelijke, weet niet precies wat het is)
- Vingers stukbijten (wat ik toch eens af moet leren) mee bezig![]()
Dat is gewoon pragmatisch.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:55 schreef DE_krumpel het volgende:
dingen overnemen is makklijker dan er zelf goed over na te denken als het ook op mij van toepassing is
Ik ben zo sociaal vaardig als een natte handdoek dus zelf schriftelijk kan ik me moeilijk uittenquote:
Zit je daarom ook op Fok!?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:13 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Ik ben zo sociaal vaardig als een natte handdoek dus zelf schriftelijk kan ik me moeilijk uitten
Lol, als ik hetero was hadden we een matchquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:55 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
dingen overnemen is makklijker dan er zelf goed over na te denken als het ook op mij van toepassing is
Kleine meisjes, die niet arrogant/bitcherig zijn, zijn juistquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:37 schreef Tassiepassie het volgende:
-lengte (1.57m)
-niet veel zelfvertrouwen
-roken
Dat hoor ik wel vaker van mannen dat ze kleine meisjes leuk vinden, maar het verandert niks aan het feit dat IK me er niet prettig bij voelquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:40 schreef PimOstermann het volgende:
[..]
Kleine meisjes, die niet arrogant/bitcherig zijn, zijn juist.
Ben overigens ook niet lang, maar 1.75 voor een jongen.
Ik stem hier mee in.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:40 schreef PimOstermann het volgende:
[..]
Kleine meisjes, die niet arrogant/bitcherig zijn, zijn juist.
Je wordt er vanzelf wel bitchy van als iedereen je bestempeld als klein en liefquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:33 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Ik stem hier mee in.
Hoewel een klein beetje bitcherigheid ook wel fijn kan zijn; Houd de geest scherp!
tweequote:Op woensdag 19 mei 2010 00:44 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Hmm..
Ik denk slecht over mezelf/onzeker, bijt nagels, beetje koppig/eigenwijs, ben een enorme perfectionista..
Hoeveel eigenschappen mag je noemen, trouwens?
Hahahaha en wat als ik je bestempel als klein en bitchy?quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:45 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Je wordt er vanzelf wel bitchy van als iedereen je bestempeld als klein en lief![]()
Dan zeggen wij dat opzichtig playen een afknapper kan vormen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:47 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Hahahaha en wat als ik je bestempel als klein en bitchy?
Dan voel ik me meer aangesproken dan bij alleen maar liefquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:47 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Hahahaha en wat als ik je bestempel als klein en bitchy?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:48 schreef LosPollos het volgende:
[..]
Dan zeggen wij dat opzichtig playen een afknapper kan vormen.
Sinds wanneer is iedere vorm van small-talk gelijk een vorm van playen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:48 schreef LosPollos het volgende:
[..]
Dan zeggen wij dat opzichtig playen een afknapper kan vormen.
wees gerust, klacht was onterecht, ik zag het totaal niet als playenquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:51 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Sinds wanneer is iedere vorm van small-talk gelijk een vorm van playen?
Kunnen mensen dan niet meer gewoon grappig babbelen met elkaar zonder verdere intenties?
You make me a sad panda.
Verdorie! Weer mislukt!quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:54 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
wees gerust, klacht was onterecht, ik zag het totaal niet als playen
Dat is wel erg diepzinnig.quote:
Hier ben ik het niet mee eens. ik ben ook klein, maar geen bitch. Veelste lief juist.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:45 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Je wordt er vanzelf wel bitchy van als iedereen je bestempeld als klein en lief![]()
Ik ben ook geen echte bitch hoor, vandaar de -->quote:Op woensdag 19 mei 2010 01:03 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
Hier ben ik het niet mee eens. ik ben ook klein, maar geen bitch. Veelste lief juist.
ik snap wel dat je er soms gek van wordt als mensen erover beginnen. maar er hard om lachen en zelf grapjes maken als ze erover beginnen werkt beter dan boos worden/verdedigen. dat vinden ze vermakelijk en dan gaan ze het vaker doen.
Hoe erg ben je verslaaft dan? Borrel naast het bed als je moet pissen snachts?quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:45 schreef LosPollos het volgende:
Ik kan me voorstellen dat mijn alcoholisme een afknapper kan zijn voor bepaalde geesten, maar zelf zie ik het geenszins als een probleem.
Vaak komen mensen er ook pas veel later achter omdat je er op den duur een meester in wordt om het te 'verbergen'.
Neuh, dat valt wel mee. Ik slaap vrijwel altijd aan 1 stuk door en als ik na een paar uurtjes wakker wordt, ben ik nog wel dronken.quote:Op woensdag 19 mei 2010 01:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hoe erg ben je verslaaft dan? Borrel naast het bed als je moet pissen snachts?
En op het werk? heupflesje whiskey?quote:Op woensdag 19 mei 2010 01:22 schreef LosPollos het volgende:
[..]
Neuh, dat valt wel mee. Ik slaap vrijwel altijd aan 1 stuk door en als ik na een paar uurtjes wakker wordt, ben ik nog wel dronken.
Ik ruik een trollquote:Op woensdag 19 mei 2010 01:26 schreef LosPollos het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik werk hé? Een grove misvatting.
Dat ben ik ook.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:55 schreef Thrar het volgende:
- stel veel uit / doe dingen op het laatste moment
- lui
- perfectionistisch
- doelloos
voor de rest valt het wel mee
Aan de ene kant snap ik dat, aan de andere kant niet. Waarom zou je alleen mogen blowen als je jonger bent? Nu begrijp ik wel dat het gewoon ergens niet meer bij je leeftijdsfase past hoor, net als dat je niet meer naar houseparties gaat of iets dergelijks, maar principieel vind ik het zo krom.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:17 schreef eleusis het volgende:
Maar vrouwen in mijn doelgroep vinden het in 't algemeen vrij kansloos als je boven de 25 bent, en daar zit ook wel wat in.
Bespaart je toch weer 2x doortrekken best wel goed idquote:Op woensdag 19 mei 2010 02:39 schreef DavidBrent het volgende:
Ik heb trouwens ook wel minpunten, maar dat vind ik zelf meestal geen minpunten. Dus ik wil wel een onderscheid maken in wat ik van mezelf minpunten vind en wat de maatschappij mogelijk minpunten zou kunnen vinden.
Wat ik zelf minpunten vind:
- Bierbuik. Geen gigantische, maar hij is wel aanwezig. Ook heb ik met mijn 75 kilogram en 1,80m wel gewoon een gezond gewicht. Maar afijn, ik moet toegeven dat ik hier niet zo heel erg mee zit, al moet het niet groter worden (ga daarom volgend jaar ook zaalvoetballen, lekker intensief).
- Vermoeiend karakter. Het steeds beter willen weten, mening willen doordrukken, steeds het laatste woord hebben in discussies en mensen aftroeven op intellectueel verantwoorde wijze.
- Haaruitval. Al is het kale wel grappig, toch baal ik er soms wat van dat ik zelf niet een kapsel kan 'kiezen'. Plus dat het automatisch nogal afschrik- of indrukwekkend kan werken op mensen.
Wat de maatschappij wat minder zal vinden:
- Semi-alcoholisme. Drink veel en vaak. Roken doe ik niet aangezien ik daar hoofdpijn van krijg, maar blowen doe ik weer wel.
- Lomp en bot. Direct. Al zeggen zowat alle mensen dat over zichzelf, dat ze 'direct' zijn, terwijl dat in de werkelijkheid wel meevalt.
- Ontoegankelijk karakter. Iemand beschreef me ooit als een 'intellectueel fort'.
Verder al die smerige dingen.. dat valt toch wel mee? Elk weldenkend mens laat gewoon boeren en scheten omdat dat nu eenmaal moet voor een goed lichamelijk huishouden. Heb een vriendin gehad die het zelfs een idee vond om toen we samen aan het douchen waren maar te gaan pissen.Het kan allemaal nog zoveel erger joh.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:33 schreef goofy_goober het volgende:
Lekker tegen elkaar aan pissen onder de douche!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |