Nou nee, als dr iets met mij gebeurt dan gaat ie bij zn broer wonen of bij Belgische vrienden.quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 16:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou nee, als dr iets met mij gebeurt dan gaat ie bij zn broer wonen of bij Belgische vrienden.
Karel en Kees bij Kees dr oude baasjes, alleen Sjon was nog available
Wat voor cd?quote:Op maandag 17 mei 2010 16:47 schreef oh-oh het volgende:Ik heb trouwens maar weer es een cd gekocht, dat doe ik echt zelden!
Ja sorry, Bil die willen ze allemaal wel hebben.quote:
Oehquote:Op maandag 17 mei 2010 16:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga vanavond iets doen met die groene pesto die ik gisteren zelf gemaakt heb
Bij mij, moet je wel je mopje meenemen!quote:
Bij mijn oom nog geen uur. Hij durfde hem er zelf niet uit te halen, dus moest naar de hap, maar daar kwam een vet spoedgeval tussendoor.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb de teek echt vrij snel gevonden, die zat nog geen halve dag vast hoor.
Het is opzich prima te doen. Tis kut dat je 4 a 5u aan een infuus moet liggen, maar ze hebben lekker etenquote:Op maandag 17 mei 2010 16:15 schreef Morretje het volgende:
Q'tje, wat heftig zo, je medicijnen zeg! Hoe gaat het met de medicijnen en je darmen, valt het te doen zo?
Huh? Dus als jij morgen onder een bus komt, dan gaat chico ook onder een bus?quote:Op maandag 17 mei 2010 16:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja sorry, Bil die willen ze allemaal wel hebben.
Als ik dood ga dan gaat Chico met me mee trouwens![]()
Das ook allemaal geregeld al![]()
En de cd van Laura Jansen
quote:Op maandag 17 mei 2010 17:12 schreef Lau. het volgende:
[..]
Hmm, daar ben ik niet zo weg van... Volgende keer beter
Hoe kan ie nu weten dat die dr pas een uur op zat???quote:Op maandag 17 mei 2010 17:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bij mijn oom nog geen uur. Hij durfde hem er zelf niet uit te halen, dus moest naar de hap, maar daar kwam een vet spoedgeval tussendoor.
Ik ben denk ik verliefd op de rottweiler in je foboquote:Op maandag 17 mei 2010 17:12 schreef Lau. het volgende:
[..]
Hmm, daar ben ik niet zo weg van... Volgende keer beter
OOH doe mij die maar, dan neem ik die pesto wel mee voor Lau.!quote:
Nee, dan krijgt hij een een spuitje en neem ik m mee in mn kistquote:Op maandag 17 mei 2010 17:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Huh? Dus als jij morgen onder een bus komt, dan gaat chico ook onder een bus?![]()
Omdat hij hem bij de schapen heeft gekregen (hij is verder nergens geweest qua buiten oid) en een half u later had ie een teek op zn been zitten.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoe kan ie nu weten dat die dr pas een uur op zat???
quote:Op maandag 17 mei 2010 17:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, dan krijgt hij een een spuitje en neem ik m mee in mn kist
We eten om 18u. Dus ik zou maar opschietenquote:Op maandag 17 mei 2010 17:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OOH doe mij die maar, dan neem ik die pesto wel mee voor Lau.!
Das echt zo afgesproken.quote:
In 2007 was gemiddeld 23% van de teken besmet.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou nee, die rode vlek hoef je niet altijd te krijgen hoor.
Maar ik lees net op internet:
• Er is geen reden om in Nederland na een tekenbeet een antibioticum te gebruiken om Lyme-borreliose te voorkomen omdat de kans op Lyme-borreliose hier gering is.
Dus ik vergeet het maar gewoon weer
Ik las hetquote:Op maandag 17 mei 2010 17:18 schreef Pagan het volgende:
*plak*
[..]
In 2007 was gemiddeld 23% van de teken besmet.
Bron
Onze buuv en haar dochter hebben het hier alle twee gekregen, een jaar na elkaar.
Maar je mag je hond toch helemaal niet meenemen?quote:Op maandag 17 mei 2010 17:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das echt zo afgesproken.
Chico is een hond met een verleden en geen leuke hond voor andere mensen dan ik, bovendien heeft ie gruwelijke verlatingsangst en issie 24 uur per dag bij mij en al op leeftijd, die went echt nergens meer en dat wil ik hem ook niet meer aan doen op zn twaalfde.
Tuulk wel, dat regelen mn vrienden wel ff dan hoorquote:Op maandag 17 mei 2010 17:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar je mag je hond toch helemaal niet meenemen?
Ik ook, helaas is ze niet meer...quote:Op maandag 17 mei 2010 17:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben denk ik verliefd op de rottweiler in je fobo
aahw.quote:
Nee ze kwam nog net uit de tijd dat couperen nog toegestaan was.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
aahw.Ze ziet er vet lief uit op de foto.
Had ze een normale staart?
Las net iets over rottweilers en gecoupeerde staarten
Hmja, hij heeft wel een snorretje......quote:Op maandag 17 mei 2010 18:23 schreef DeZwabber het volgende:
aaaaaah komop, beetje wel toch?
[ afbeelding ]
Kitlerquote:
de leider mag het eerste hapje?quote:Op maandag 17 mei 2010 18:29 schreef Pagan het volgende:
Tashi heeft Rufus uitgeroepen tot zijn protegé, hij beschermt hem vol overgave en jaagt de andere honden bij hem weg als ze naar zijn mening te opdringerig zijn.
[ afbeelding ]
Oooh, wat liefquote:Op maandag 17 mei 2010 18:29 schreef Pagan het volgende:
Tashi heeft Rufus uitgeroepen tot zijn protegé, hij beschermt hem vol overgave en jaagt de andere honden bij hem weg als ze naar zijn mening te opdringerig zijn.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 mei 2010 18:29 schreef Pagan het volgende:
[ afbeelding ]
Daar is 'tie nog veuls te klein voor, 't is amper een amuse.quote:
Is Rufus het daar ook mee eens?quote:Op maandag 17 mei 2010 18:29 schreef Pagan het volgende:
[ afbeelding ]
prulliequote:Op maandag 17 mei 2010 18:29 schreef Pagan het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |