Das echt zo afgesproken.quote:
In 2007 was gemiddeld 23% van de teken besmet.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou nee, die rode vlek hoef je niet altijd te krijgen hoor.
Maar ik lees net op internet:
• Er is geen reden om in Nederland na een tekenbeet een antibioticum te gebruiken om Lyme-borreliose te voorkomen omdat de kans op Lyme-borreliose hier gering is.
Dus ik vergeet het maar gewoon weer
Ik las hetquote:Op maandag 17 mei 2010 17:18 schreef Pagan het volgende:
*plak*
[..]
In 2007 was gemiddeld 23% van de teken besmet.
Bron
Onze buuv en haar dochter hebben het hier alle twee gekregen, een jaar na elkaar.
Maar je mag je hond toch helemaal niet meenemen?quote:Op maandag 17 mei 2010 17:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das echt zo afgesproken.
Chico is een hond met een verleden en geen leuke hond voor andere mensen dan ik, bovendien heeft ie gruwelijke verlatingsangst en issie 24 uur per dag bij mij en al op leeftijd, die went echt nergens meer en dat wil ik hem ook niet meer aan doen op zn twaalfde.
Tuulk wel, dat regelen mn vrienden wel ff dan hoorquote:Op maandag 17 mei 2010 17:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar je mag je hond toch helemaal niet meenemen?
Ik ook, helaas is ze niet meer...quote:Op maandag 17 mei 2010 17:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben denk ik verliefd op de rottweiler in je fobo
aahw.quote:
Nee ze kwam nog net uit de tijd dat couperen nog toegestaan was.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
aahw.Ze ziet er vet lief uit op de foto.
Had ze een normale staart?
Las net iets over rottweilers en gecoupeerde staarten
Hmja, hij heeft wel een snorretje......quote:Op maandag 17 mei 2010 18:23 schreef DeZwabber het volgende:
aaaaaah komop, beetje wel toch?
[ afbeelding ]
Kitlerquote:
de leider mag het eerste hapje?quote:Op maandag 17 mei 2010 18:29 schreef Pagan het volgende:
Tashi heeft Rufus uitgeroepen tot zijn protegé, hij beschermt hem vol overgave en jaagt de andere honden bij hem weg als ze naar zijn mening te opdringerig zijn.
[ afbeelding ]
Oooh, wat liefquote:Op maandag 17 mei 2010 18:29 schreef Pagan het volgende:
Tashi heeft Rufus uitgeroepen tot zijn protegé, hij beschermt hem vol overgave en jaagt de andere honden bij hem weg als ze naar zijn mening te opdringerig zijn.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 mei 2010 18:29 schreef Pagan het volgende:
[ afbeelding ]
Daar is 'tie nog veuls te klein voor, 't is amper een amuse.quote:
Is Rufus het daar ook mee eens?quote:Op maandag 17 mei 2010 18:29 schreef Pagan het volgende:
[ afbeelding ]
prulliequote:Op maandag 17 mei 2010 18:29 schreef Pagan het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |