Gastmod.quote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 20:16 schreef Maes het volgende:
Zomaar het topic dicht, ik had het weer niet in de gaten
Voor een hele spatie welquote:
Is er al nieuws op kittengebied?quote:
Stel je voor, een wereld zonder spatiesquote:
Niet echt. Limoentje wordt steeds dapperder en de buik steeds dikker.quote:
Gaat ie lekker ?quote:Op zondag 16 mei 2010 20:20 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Stel je voor, een wereld zonder spaties![]()
![]()
Nouzegdatzoueendramazijnvanongekendeproporties.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:20 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Stel je voor, een wereld zonder spaties![]()
![]()
With this ring I thee wed?quote:Op zondag 16 mei 2010 20:20 schreef DeZwabber het volgende:
TijdVoorParkietenfoto:
[ afbeelding ]
helleu? helleu?
Whelphetgaatopeenswatsnelvoorme!quote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 20:20 schreef DeZwabber het volgende:
TijdVoorParkietenfoto:
[ afbeelding ]
helleu? helleu?
en je kan d'r zeker niet als een rijpe puist uitknijpen?quote:Op zondag 16 mei 2010 20:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet echt. Limoentje wordt steeds dapperder en de buik steeds dikker.
Ik had vanavond het idee dat ze een beetje melk lekte, dan kan het toch niet lang meer duren dacht ik zo. [/ongeduldje]
En nu mag ze ook bevallen, ik hoef geen nachtjes meer weg.
LOLquote:Op zondag 16 mei 2010 20:20 schreef DeZwabber het volgende:
TijdVoorParkietenfoto:
[ afbeelding ]
helleu? helleu?
Ikbedoelmaarjezounooitkunnenlezenwatiemandbedoelt!quote:
Ikwouzeggendaarmaakjetochgeengrapjesoverquote:Op zondag 16 mei 2010 20:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nouzegdatzoueendramazijnvanongekendeproporties.![]()
[..]
With this ring I thee wed?
nee, hij kwettert graag in kleine dingen, zoals een glas, een rol tape, een gieter, een theepotquote:Op zondag 16 mei 2010 20:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]
LOLWat zocht ie, het einde van de rol?
FOTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO'Squote:Op zondag 16 mei 2010 20:26 schreef Strega het volgende:
Nou, was vast gezellig. daar zijn dus al die mensen die je niet meer in de SC hoort of ziet.![]()
Draakje, fijn van minidraak!![]()
![]()
heel erg gefeli!!!
![]()
Hier liepen de dingen wat anders dan gepland, we hebben gezinsuitbreiding!
Rufus, geboren 1 april, dus 6en halve week.
Rood katertje met wit. Mama chocolade pers, papa waarschijnlijk rode straat kater. Slip nestje....![]()
Hij is ubercute en heel niet bang voor 4 honden, en de andere katten.![]()
![]()
Zwabber!quote:Op zondag 16 mei 2010 20:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en je kan d'r zeker niet als een rijpe puist uitknijpen?
*plop*plop*plop*plop*plop*plop* en klaar
quote:Op zondag 16 mei 2010 20:26 schreef Strega het volgende:
Nou, was vast gezellig. daar zijn dus al die mensen die je niet meer in de SC hoort of ziet.![]()
![]()
heel erg gefeli!!!
![]()
Rood katertje met wit. Mama chocolade pers, papa waarschijnlijk rode straat kater. Slip nestje....![]()
![]()
Ja wat zij met dr oranje neus zegt dusquote:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawquote:Op zondag 16 mei 2010 20:30 schreef Pagan het volgende:
Rufus is de naam.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hatsjoe!quote:Op zondag 16 mei 2010 20:30 schreef Pagan het volgende:
Rufus is de naam.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aww, lieffffquote:Op zondag 16 mei 2010 20:26 schreef Strega het volgende:
![]()
heel erg gefeli!!!
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 mei 2010 20:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, hij kwettert graag in kleine dingen, zoals een glas, een rol tape, een gieter, een theepot
Ohhhhww!!quote:Op zondag 16 mei 2010 20:30 schreef Pagan het volgende:
Rufus is de naam.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 mei 2010 20:30 schreef Pagan het volgende:
Rufus is de naam.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een tijd afspreken is een goed planquote:Op zondag 16 mei 2010 20:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja wat zij met dr oranje neus zegt dus![]()
Maes, gaan wij volgende week een tijd afspreken daaro bij die dierentuintoestand?
Ik heb sowieso 1 kaartje teveel gekocht al, dus die mag jij hebben, of R.
Want de buuf kan niet mee helaas.
En ik heb nog wel een code voor je zodat je nog een kaartje met korting kan kopen.
Een Zwabberdekentjequote:Op zondag 16 mei 2010 20:34 schreef Strega het volgende:
Zijne hoogheid mocht meteen mee. Heeft net zijn buikje rond gegeten en ligt nu op één van de Zwabber dekentjes te slapen!![]()
![]()
Met 6,5 week?quote:Op zondag 16 mei 2010 20:34 schreef Strega het volgende:
Zijne hoogheid mocht meteen mee. Heeft net zijn buikje rond gegeten en ligt nu op één van de Zwabber dekentjes te slapen!![]()
![]()
Zohee, en allemaal richting de lens kijken!quote:Op zondag 16 mei 2010 20:36 schreef oh-oh het volgende:Oh ja, ik maakte vandaag in het bos de eerste potentiële kerstkaartfoto van het jaar
![]()
[ afbeelding ]
Ik moet hier nog ff overleggen, hoe lang is het voor hullie rije?quote:Op zondag 16 mei 2010 20:38 schreef Maes het volgende:
[..]
Een tijd afspreken is een goed plan![]()
Moet ik dan met die code een kaartje op internet bestellen?
En het wordt mooi weer met Pinkster![]()
Ik denk dat ie niet scherp genoeg is, maar daar moet mn designdinnetje dr fotobewerkskillz maar es op loslaten, want hij blijft toch niet zoals ie is.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zohee, en allemaal richting de lens kijken!![]()
![]()
Zonder files een uur. Heel niet ver dusquote:Op zondag 16 mei 2010 20:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik moet hier nog ff overleggen, hoe lang is het voor hullie rije?
En ja, je kan met die code gewoon via de interwebs een kaartje shoppen.
Weet je wat, ik shop dr nog wel eentje bij morgen, das makkelijker dan t helemaal aan jou uitleggen
quote:Op zondag 16 mei 2010 20:36 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, ik maakte vandaag in het bos de eerste potentiële kerstkaartfoto van het jaar
![]()
[ afbeelding ]
A. Hij dronk niet meer bij zijn moeder, z'n nestgenoten waren al weg.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Met 6,5 week?En moeder was er nog bij?
Sorry hoor maar dat is A) tegen de wet (ze mogen vanaf 7 weken bij moeder vandaan) en B) ik vind het persoonlijk ook veel te vroeg. Die kleintjes drinken nog zoveel melk bij moeders en leren nog zoveel van haar. Ik schrik hier echt van.
Waarom hebben jullie hem nu al meegenomen?Kon het geen 2 weekjes (of zelfs iets langer) wachten?
Oh dat is goed te doen idd.quote:
Strega, ik weet dat jullie wel van wanten weten met zo een jong diertje, maar juist daarom zou je ook moeten weten dat het beter is om zulke mensen niet te stimuleren toch?quote:Op zondag 16 mei 2010 20:49 schreef Strega het volgende:
[..]
A. Hij dronk niet meer bij zijn moeder, z'n nestgenoten waren al weg.
B. Hij was ook niet meer in dezelfde kamer als zijn moeder.
C. De fokster was duidelijk niet van plan hem nog bij z´n moeder te laten.
Wij zelf hadden best wel kunnen wachten, temeer daar ik zelf altijd Britten heb gefokt, en ze nooit voor 13 weken de deur bij ons uitgingen. Hij was al gespeend en at daar alleen droge brokken.
De fokster wilde hem duidelijk nu kwijt, ik ben momenteel de hele dag thuis en kan hem hier de hele dag in de gaten houden. Wij hebben dus duidelijk de afweging gemaakt dat hij hier beter af is.
Gelukkig hebben zowel Massimo als Jamie al aangegeven dat ze allebei wel als adoptie vader willen fungeren.
Nee, oké, maar toch!quote:Op zondag 16 mei 2010 20:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik denk dat ie niet scherp genoeg is, maar daar moet mn designdinnetje dr fotobewerkskillz maar es op loslaten, want hij blijft toch niet zoals ie is.
En wie weet schiet ik dr nog wel een paar voor het eind van het jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |