Nouja, zondag van 12 tot 8 dan ben ik meestal wel klaar en duik me bed inquote:Op zondag 16 mei 2010 20:17 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Meen je dat?![]()
Die slaap inhalen doe ik dan 's ochtends wel, zodat ik 's avonds wederom naar de kroeg kan
quote:Op zondag 16 mei 2010 20:18 schreef teamlead het volgende:
als ze de smaakpolitie nou eens gaan uitzenden op het tijdstip van "de 25" wordt de zondagavond helemaal briljant
Nu die van Alberto nogquote:Op zondag 16 mei 2010 20:17 schreef Jor_Dii het volgende:
Present!!!!!!!!!
En ik heb het 06 nummer van Maraca!![]()
Robquote:Op zondag 16 mei 2010 20:18 schreef teamlead het volgende:
als ze de smaakpolitie nou eens gaan uitzenden op het tijdstip van "de 25" wordt de zondagavond helemaal briljant
Hee jou heb ik al tijden niet meer gezienquote:Op zondag 16 mei 2010 20:17 schreef Jor_Dii het volgende:
Present!!!!!!!!!
En ik heb het 06 nummer van Maraca!![]()
Hij werkt niet.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:18 schreef henrydg het volgende:
Livestream [ ik weet niet zeker of ie werkt ]
Ja daar gaat het uiteindelijk toch om, dat typenquote:Op zondag 16 mei 2010 20:18 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Mwoah, valt mee...
Alleen dat typen is inderdaad zwaar klote.
geen beeldquote:Op zondag 16 mei 2010 20:18 schreef henrydg het volgende:
Livestream [ ik weet niet zeker of ie werkt ]
quote:Op zondag 16 mei 2010 20:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
GEEF HET 06 NUMMER VAN MARACA OF IK POST HAAR PICS
Niet handig voor FOK! dusquote:Op zondag 16 mei 2010 20:18 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Mwoah, valt mee...
Alleen dat typen is inderdaad zwaar klote.
TV is beterquote:Op zondag 16 mei 2010 20:20 schreef AdvancedPower het volgende:
Oh, nu werkt hij wel.
Wel schokkend enzovoorts.
nee man, is best lachen. Je moet alleen wel een beetje lekker voelen op het subforum waar je zit. Dan gaat het eigenlijk vanzelf.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan nog, vreselijk toch om een mod te zijnOokal zit ik vrijwel altijd als ik op het internet zit, op FoK!
Werkt ie nu wel?quote:Op zondag 16 mei 2010 20:20 schreef AdvancedPower het volgende:
Oh, nu werkt hij wel.
Wel schokkend enzovoorts.
Die heb ik al langquote:Op zondag 16 mei 2010 20:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nee, helemaal niet nee. Hij crasht dan ook altijd. Want voor een officiële browser moet je betalen, dat doe ik niet. Dus ik heb een gecrackte, maar FOK! crasht altijd.quote:
In KLB is dat dus elke userquote:Op zondag 16 mei 2010 20:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee man, is best lachen. Je moet alleen wel een beetje lekker voelen op het subforum waar je zit. Dan gaat het eigenlijk vanzelf.
En achter de schermen is het best gezellig
Al zijn er natuurlijk altijd users die het bloed onder je nagels uit treiteren.... er zijn een paar usernamen waar ik nog steeds de rillingen van krijg
Te arm voor een officiële browser?quote:Op zondag 16 mei 2010 20:20 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet nee. Hij crasht dan ook altijd. Want voor een officiële browser moet je betalen, dat doe ik niet. Dus ik heb een gecrackte, maar FOK! crasht altijd.
Jeps. Thanks man!quote:Op zondag 16 mei 2010 20:20 schreef henrydg het volgende:
[..]
Werkt ie nu wel?
Vroeger werkte ie altijd heel goed, en nu niet meer. Maar daar kan ik niks aan doen, ligt aan die website die weer wat verneukt
zo jij maakt wat mee zegquote:Op zondag 16 mei 2010 20:20 schreef xxiessiexx het volgende:
Godsamme, komt de zon precies door de wolken op het moment dat hij recht in m'n ogen schijnt
GEEF HET 06 NUMMER VAN MARACA OF IK POST HAAR PICS NIET
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |