5500 dan maar?quote:Op zondag 16 mei 2010 20:15 schreef Vandergeld het volgende:
Ik ging vandaag voor de 5000, maar die hebben we al
Alleen jij volgens mijquote:Op zondag 16 mei 2010 20:15 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Oke, meneer de programmeur, we wachten af!![]()
Ik een DSquote:Op zondag 16 mei 2010 20:15 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Pff kan ik er wat aan doen dat het dezelfde afkorting is. Ik heb lekker wel een PSP
Ga dan gewoon slapen, altijd gaan slapen als je een doel hebt bereiktquote:Op zondag 16 mei 2010 20:15 schreef Vandergeld het volgende:
Ik ging vandaag voor de 5000, maar die hebben we al
Iemand die door het lint gaat volgens mij weerquote:Op zondag 16 mei 2010 20:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Nog maar een kwartiertje
Wat was de cliffhanger van vorige week ook alweer?
Ik ook, de eerste generatie nogquote:Op zondag 16 mei 2010 20:15 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Pff kan ik er wat aan doen dat het dezelfde afkorting is. Ik heb lekker wel een PSP
Meestal houd je elkaar op de hoogte van wanneer je er wel of niet bent, maar ik heb nooit meegemaakt dat er een rooster was ofzo.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vroeg me net af he, als mod, moet je dan echt bepaalde avonden bepaalde tijden actief aanwezig zijn enzo? Hoe zit dat eigenlijk?
Beroep: Beleggerquote:Op zondag 16 mei 2010 20:15 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Nah, moet er morgen om 6 uur weer uit
Na een dag in de kroeg ga ik meestal wel rond dit tijdstip naar me bed, maar dat heb ik vandaag niet gedaanquote:Op zondag 16 mei 2010 20:16 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ga dan gewoon slapen, altijd gaan slapen als je een doel hebt bereikt
Op vrijdag en zaterdag herhalen ze het dacht ik op Veronica jaquote:Op zondag 16 mei 2010 20:16 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik zag gisteren bij veronica de aflevering van vorige week, was wel grappig
Noooouu.....quote:Op zondag 16 mei 2010 20:16 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet mij in te halen toch
Ja, tijdje full time gedaan maar nu niet meer, morgen helpen op de kwekerij van een oom want druk in de bloemenquote:
Dan nog, vreselijk toch om een mod te zijnquote:Op zondag 16 mei 2010 20:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
Meestal houd je elkaar op de hoogte van wanneer je er wel of niet bent, maar ik heb nooit meegemaakt dat er een rooster was ofzo.
Maar vaak aanwezig zijn is natuurlijk wel een voorwaarde, zeker bij een druk subforum. Bij KLB is het harder werken dan bij DE
R4 kaartenquote:Op zondag 16 mei 2010 20:16 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Uiteraard. Spellen zijn veel te duur.
Meen je dat?quote:Op zondag 16 mei 2010 20:16 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Na een dag in de kroeg ga ik meestal wel rond dit tijdstip naar me bed, maar dat heb ik vandaag niet gedaan
Die van mij ligt stof te happenquote:Op zondag 16 mei 2010 20:17 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik ook geloof ikHet is een tweedehandsje en hij is niet slim & lite
what the..quote:Op zondag 16 mei 2010 20:17 schreef Jor_Dii het volgende:
Present!!!!!!!!!
En ik heb het 06 nummer van Maraca!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |