Eens. Terwijl je er zelf meteen beter van wordt.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:34 schreef HugoChavez het volgende:
Wel interessante partij.
Vergeving is altijd beter dan vergelding. Het strafsysteem, mensen opsluiten onder onmenselijke omstandigheden in de bajes is een hopeloos verouderd systeem, dat dateert uit de middeleeuwen (het water en brood-concept in een kerker) en sindsdien zijn we weinig tot niets geëvolueerd.![]()
Als iemand mij iets aandoet en ik vergeef die persoon en doe derhalve geen aangifte bij de autoriteiten, begrijpen die autoriteiten daar niets van en in sommige gevallen ben ik dan strafbaar wegens obstructie van de juridische macht.![]()
De partij is wel weinig concreet, maar dit vind ik een geweldig punt. Er zijn helaas maar weinig mensen die dit beginsel van vergeving begrijpen.
Jup... dat doen ze..quote:Op zondag 16 mei 2010 19:27 schreef Appelknaller het volgende:
Alsof mensen op zo'n partij gaan stemmen
Die nieuwe partijen zijn best interessant. Lijst 17, nu lijst 14 Mens&Spirit, Partij voor de Mens en Andere Aardbewoners (zij doen niet mee), Piratenpartij.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Eens. Terwijl je er zelf meteen beter van wordt.
Dit gaat niet over religie.quote:
Wat zijn gele amanders?quote:Op zondag 16 mei 2010 19:26 schreef Ensaf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze is ook bekend van http://www.astrologeleamanders.nl/
Maakt niet uit.quote:
En ze komen d'r allemaal niet in.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:50 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Die nieuwe partijen zijn best interessant. Lijst 17, nu lijst 14 Mens&Spirit, Partij voor de Mens en Andere Aardbewoners (zij doen niet mee), Piratenpartij.
Dat is dan wel minder.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:52 schreef mirved het volgende:
PMS een echte vrouwen partij dus.
Dit kan niet serieus zijn anders noem je je partij niet PMS
Je eigen kutpartij googelen, een account maken en vervolgens een topic over je kutpartij omhoog schoppenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:45 schreef Soulforce het volgende:
Fantastische partij gewoon!
Eindelijk een partij waar elk onderdeel gewoon ook echt hartelijk, open en mens erend is!
Het is eventjes omschakelen maar dan heb je ook echt iets substantieels.
Lea manders qua persoon ken ik zelf niet. Zou niet mijn eerste keus zijn. Maar ja, ze gaat daar wel staan
en voor kwaliteit. Nieuwkomers die oprecht zijn worden meestal eerst uitgelachen en belachelijk gemaakt door het gewone volk. Dus tja, daar moeten ze even doorheen zien te komen.
Ik voel me een beetje vereerd, een account aangemaakt voor een topic van mij!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:48 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je eigen kutpartij googelen, een account maken en vervolgens een topic over je kutpartij omhoog schoppen
Horen jullie dat mensen?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:45 schreef Soulforce het volgende:
eerst uitgelachen en belachelijk gemaakt door het gewone volk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |