quote:Op zondag 16 mei 2010 20:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
buk maar!
oh, wacht.. ik ben hetero![]()
[..]
ik heb een lekkere kond
zoietsquote:
Gewoon doen, komt goed.quote:Op maandag 17 mei 2010 08:36 schreef Yuki het volgende:
Goed, alleen beetje zenuwachtig voor presentatie in t Engels vanavond
quote:Op maandag 17 mei 2010 11:12 schreef Sistyria het volgende:
Aan de ene kant voel ik me goed, maar ook weer kut omdat ik nog veel werk wil verrichten vandaag en mn lichaam niet erg meewerkt.
Hey, dat dacht ik dus ookquote:
Join the club. Doe ik al jáárenquote:Op maandag 17 mei 2010 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
Ik denk te veel na... resultaat = knallende koppijn
Aan een model met een rooie baard heb je niks he?quote:Op maandag 17 mei 2010 17:51 schreef Sistyria het volgende:
ARGH!!!
Ik heb vrijdag tentamen avond make-up en mn model kan opeens niet....
Kan ik helemaal overnieuw beginnen met alles te verzinnen![]()
![]()
![]()
Uh neequote:Op maandag 17 mei 2010 18:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Aan een model met een rooie baard heb je niks he?
Ben gespannen voor wat komen gaat
Wat gaat er komme dan?quote:Op maandag 17 mei 2010 18:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Aan een model met een rooie baard heb je niks he?
Ben gespannen voor wat komen gaat
dat wil ik ookquote:
Ik heb ook een knuffel nodig, mag ik langskomen?quote:Op maandag 17 mei 2010 23:34 schreef Under_Score het volgende:
nog steeds aangeschoten en zin om met iemand te knuffelen
chocoladequote:Op maandag 17 mei 2010 23:52 schreef Grimbert het volgende:
Ik voel me nu misselijk van de twee repen chocolade die ik tot mij heb genomen...
Omdat ik chocolade erg lekker vind en ik had nog 2 repen liggen dus ja... dan is de keuze snel gemaakt!quote:Op maandag 17 mei 2010 23:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
chocoladeen waarom 2?
OT: ik voel me nog helemaal niet moe en morgen gaat de wekker om 6:00
Bang dat je het haalt?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 07:59 schreef Myraela het volgende:
Moe, maar wakker, zin om aan mijn huiswerk te beginnen raar genoeg, maar toch bang dat ik het haal.
Zoiets.
Niet haal*quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:03 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Bang dat je het haalt?
Succes iig!
Nog een jaartje of 190quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:17 schreef Houniet het volgende:
Geen zin meer, was het maar 2200.
hulp nodig?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:41 schreef Gill-T-Azhell het volgende:
Dubbel.........heel erg dubbel, geestelijk uitgeput.![]()
Waarom durf ik geen beslissing te nemen![]()
ik speel graag Mona....maar dit is geen SC-topic >>>>daar heb je die envelopjes voorquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:22 schreef dude_flipper12 het volgende:
En nu voel ik me weer stom en ik weet niet met wie te praten, want ik denk dat iedereen me een idioot vind dat ik het me zo aan trek want dat ben ik ook,maar ik kan er niks aan doen of zo:(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |