Dat klinkt ideaal zoals je het daar hebt. Ik baal ervan dat UPC het niet toestaat dat er andere tuners gebruikt worden, anders kon ik gewoon een simpele DVB-C tuner (dacht ik) met een CI module gebruiken voor digitaal signaal. Het analoge UPC signaal hier is ook niet om naar huis te schrijven.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:30 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Late reactie want ik was eten. Ik heb alles invien mogelijk digitaal:
Digitenne (MPEG2) => TV Server => MediaPortal TV Server => WiFi (MPEG4 geloof ik) => device met XBMC (of VLC Player, wat er maar streams aankan)
Maar ik heb er ook nog een andere TV kaart inzitten, een Hauppauge PVR-150, analoog. Daarmee kan ik als de Digitenne kaart bijvoorbeeld aan het opnemen is toch nog (in kut kwaliteit) een andere zender kijken. Digitenne heeft altijd priority. En ik heb momenteel even geen COAX kabel naar boven lopen, dus die analoge kaart staat toch uit. Maar analoog streamen is ook een mogelijkheid. Wordt dan daar gecaptured en vervolgens kun je op elke pc kijken.
In totaal heb ik er 1 Digitenne tuner aan hangen (2e komt eraan), één analoge tuner met analoog TV signaal en dan nog een oude VHS-player (die ik dus kan streamen over netwerk) en de beveiligingscamera die hier voor het huis hangt.
Ik weet in ieder geval dat één van de twee grote kabelaars (Ziggo en UPC) wel zonder gezeik op een TV server binnen kunnen komen, weet alleen zo niet meer welke van de 2..
PM even voor meer info, mocht je nog wat willen weten
Misschien maar eens gaan kjiken danquote:Op zondag 16 mei 2010 19:32 schreef xxiessiexx het volgende:
OZ is de realistische versie van Prison Break![]()
Vrij ranzig soms.
Bij Ziggo kun je dus zonder veel moeite digitaal signaal streamen, staan wel tutorials van online...quote:Op zondag 16 mei 2010 19:33 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dat klinkt ideaal zoals je het daar hebt. Ik baal ervan dat UPC het niet toestaat dat er andere tuners gebruikt worden, anders kon ik gewoon een simpele DVB-C tuner (dacht ik) met een CI module gebruiken voor digitaal signaal. Het analoge UPC signaal hier is ook niet om naar huis te schrijven.
Is het ook wel alleen gebruik ik experimentele software waardoor ik nu dus geen beeld hebquote:Op zondag 16 mei 2010 19:33 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dat klinkt ideaal zoals je het daar hebt. Ik baal ervan dat UPC het niet toestaat dat er andere tuners gebruikt worden, anders kon ik gewoon een simpele DVB-C tuner (dacht ik) met een CI module gebruiken voor digitaal signaal. Het analoge UPC signaal hier is ook niet om naar huis te schrijven.
Dat is wel ideaal ja, Digitenne ontvangst is hier volgens mij toch slecht, dus daar heb ik niks aan. Misschien dat ik binnenkort maar eens een analoge tuner (maakt het nog uit welke er voor mediaportal gebruikt wordt? bijvoorbeeld een USB tuner) in mijn server druk.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:36 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Is het ook wel alleen gebruik ik experimentele software waardoor ik nu dus geen beeld heb
Dan was het inderdaad Ziggo wat wel te doen is. Balen inderdaad! Ik kan hier ook wel Ziggo digitaal krijgen maar woon té ver van de weg af voor een goed signaal. Krijg hier maar 20% binnen waat 70% nodig is voor fatsoenlijk beeld. Digitenne is hier dus beter al stelt dat ook niet veel voor. Analoog is ook niks. Maar die analoge tuner had ik nog liggen, en ik kon kiezen. Hem stof laten happen in een doos, of nog ene extra set kanelen erbij voor als de Digitenne tuner even bezet is, of het kutweer is (digitenne signaal is dan waardeloos).
En die van UIN?quote:Op zondag 16 mei 2010 19:38 schreef dubidub het volgende:
Is de wegmisbruikers bingo trouwens aanwezig?
bingo?quote:Op zondag 16 mei 2010 19:38 schreef dubidub het volgende:
Die heb ik gisteren voor de tweede keer gezienquote:Op zondag 16 mei 2010 19:40 schreef Maraca het volgende:
FOK! televisietip: Transformers
typo in de TT.. dat moet Undercover in Nederland zijn
Ja, ik houd hem weer bij. Ik heb er (nog) geen van Undercover in Nederland, daarvoor moet ik eerst 9 veelgemaakte uitspraken/woorden hebben.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:38 schreef dubidub het volgende:
dat dit kan in Nederlandquote:Op zondag 16 mei 2010 19:42 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ja, ik houd hem weer bij. Ik heb er (nog) geen van Undercover in Nederland, daarvoor moet ik eerst 9 veelgemaakte uitspraken/woorden hebben.
[ afbeelding ]
- Dat dit kan in Nederlandquote:Op zondag 16 mei 2010 19:42 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ja, ik houd hem weer bij. Ik heb er (nog) geen van Undercover in Nederland, daarvoor moet ik eerst 9 veelgemaakte uitspraken/woorden hebben.
[ afbeelding ]
Nog gesmst met Alberto?quote:Op zondag 16 mei 2010 19:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
- Dat dit kan in Nederland
- Ongelooflijk
- Dat zonder pasje / niemand die mij ziet
- Confronteren
- Mijn collega(s)
Hmm.. nog een paar
Henrydg heeft een verbodquote:Op zondag 16 mei 2010 19:45 schreef BlackLining het volgende:
Godver, weet iemand waar ik een SBS6 stream vandaan kan halen?
Het faalt hier weer gruwelijk in huize BlackLining
Had hem gisterenochtend een smsje gestuurd en hij heeft daar vannacht op gereageerdquote:
Ah kut, betrapt.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:23 schreef PiRANiA het volgende:
Ik kwam er achter dat supertuxx best veel in CUM post
Hij was zeker in de kroeg samen met Koosquote:Op zondag 16 mei 2010 19:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Had hem gisterenochtend een smsje gestuurd en hij heeft daar vannacht op gereageerd
Screens kunnen in mijn PMquote:Op zondag 16 mei 2010 19:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Had hem gisterenochtend een smsje gestuurd en hij heeft daar vannacht op gereageerd
Geen chat!quote:Op zondag 16 mei 2010 19:48 schreef TheKC het volgende:
[..]
Geen chat bij de stream, de stream zelf is geen probleem
Bleeegh.. dan moet ik mijn telefoon aansluiten.. en dan moet ik eerst het kabeltje zoekenquote:
Dan typ je ze overquote:Op zondag 16 mei 2010 19:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Bleeegh.. dan moet ik mijn telefoon aansluiten.. en dan moet ik eerst het kabeltje zoekeneven geen zin in
Hoe is het mogelijk dat...quote:Op zondag 16 mei 2010 19:42 schreef TheKC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een ander onderwerp komt aan bod vanavondquote:Op zondag 16 mei 2010 19:55 schreef Ebbao het volgende:
ik heb het topic niet gelezen: gaat die uitzending van onderkoffer in nederland gewoon door? Aangezien het was verboden...
Onderkoffer.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:55 schreef Ebbao het volgende:
ik heb het topic niet gelezen: gaat die uitzending van onderkoffer in nederland gewoon door? Aangezien het was verboden...
Koop een tvquote:Op zondag 16 mei 2010 19:54 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik ben nog binnen voor deel 2.
Streamt er ook iemand?
Tv boven mijn computerquote:Op zondag 16 mei 2010 19:54 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik ben nog binnen voor deel 2.
Streamt er ook iemand?
Ik snap ook weinig van streamen enzo, mijn TV was 40 gulden bij de kringloop, 10 jaar geledenquote:
yupquote:Op zondag 16 mei 2010 19:55 schreef Ebbao het volgende:
Ik op 2 persoons bed met tv aan en lappie op schootquote:
Wie weetquote:Op zondag 16 mei 2010 19:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Een ander onderwerp komt aan bod vanavond
Kom je meekijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |