Had hem gisterenochtend een smsje gestuurd en hij heeft daar vannacht op gereageerdquote:
Ah kut, betrapt.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:23 schreef PiRANiA het volgende:
Ik kwam er achter dat supertuxx best veel in CUM post
Hij was zeker in de kroeg samen met Koosquote:Op zondag 16 mei 2010 19:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Had hem gisterenochtend een smsje gestuurd en hij heeft daar vannacht op gereageerd
Screens kunnen in mijn PMquote:Op zondag 16 mei 2010 19:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Had hem gisterenochtend een smsje gestuurd en hij heeft daar vannacht op gereageerd
Geen chat!quote:Op zondag 16 mei 2010 19:48 schreef TheKC het volgende:
[..]
Geen chat bij de stream, de stream zelf is geen probleem
Bleeegh.. dan moet ik mijn telefoon aansluiten.. en dan moet ik eerst het kabeltje zoekenquote:
Dan typ je ze overquote:Op zondag 16 mei 2010 19:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Bleeegh.. dan moet ik mijn telefoon aansluiten.. en dan moet ik eerst het kabeltje zoekeneven geen zin in
Hoe is het mogelijk dat...quote:Op zondag 16 mei 2010 19:42 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ja, ik houd hem weer bij. Ik heb er (nog) geen van Undercover in Nederland, daarvoor moet ik eerst 9 veelgemaakte uitspraken/woorden hebben.
[ afbeelding ]
Een ander onderwerp komt aan bod vanavondquote:Op zondag 16 mei 2010 19:55 schreef Ebbao het volgende:
ik heb het topic niet gelezen: gaat die uitzending van onderkoffer in nederland gewoon door? Aangezien het was verboden...
Onderkoffer.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:55 schreef Ebbao het volgende:
ik heb het topic niet gelezen: gaat die uitzending van onderkoffer in nederland gewoon door? Aangezien het was verboden...
Koop een tvquote:Op zondag 16 mei 2010 19:54 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik ben nog binnen voor deel 2.
Streamt er ook iemand?
Tv boven mijn computerquote:Op zondag 16 mei 2010 19:54 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik ben nog binnen voor deel 2.
Streamt er ook iemand?
Ik snap ook weinig van streamen enzo, mijn TV was 40 gulden bij de kringloop, 10 jaar geledenquote:
yupquote:Op zondag 16 mei 2010 19:55 schreef Ebbao het volgende:
Ik op 2 persoons bed met tv aan en lappie op schootquote:
Wie weetquote:Op zondag 16 mei 2010 19:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Een ander onderwerp komt aan bod vanavond
Kom je meekijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |