Verklaar je nader...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:40 schreef Jac0bus het volgende:
Gisteren de eerste keer zonder instructeur gereden, sindsdien in 3 verschillende auto's gereden. Net zelfs een stukje snelweg 150km/h moeten rijden voor een inhaalmaneuvreMaar verder ging het prima, het rijden. Superrelaxed rijden zo zonder een zeikerd naast je
Dat scheelt ontiegelijk. Het rijdt ineens stukken beter.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:40 schreef Jac0bus het volgende:
Superrelaxed rijden zo zonder een zeikerd naast je
En wat dacht je van gewoon rustig normaal links inhalen en dan weer terug naar rechts?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:36 schreef twiFight het volgende:
[..]
Je moet je ook aanpassen aan het verkeer en wild gaan slalommen omdat een opa in de middelste strook rijdt is ook niet veilig. De binnenstad waar ik les is grotendeels 30 km/u vanwege kapotte wegen (sneeuw/ijs deze winter) maar ik moest ook tegen de 40 km/u aan gaan rijden anders zou ik alles weer ophouden en dat veroorzaakt agressie in het verkeer.
Ik zat op de invoegstrook en moest invoegen. Maar op de rijbaan een hele rits auto's waarvan de voorste naast me reed. Dus in plaats van wachten moest ik even gas geven om ervoor te komen. Vandaar die snelheid. En dat mag in dat soort situaties gewoon geloof ikquote:
Beetje jammer als er helemaal links iemand 80 rijdt waar je 120 mag.quote:Op zondag 23 mei 2010 11:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En wat dacht je van gewoon rustig normaal links inhalen en dan weer terug naar rechts?
Het ging om de middelste baanquote:Op zondag 23 mei 2010 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje jammer als er helemaal links iemand 80 rijdt waar je 120 mag.
Inderdaad, het is niet echt lastiger met parkeren. Ik denk dat het zelfs beter is; ik ben gewend iets groots te parkeren, in mijn eigen autootje (Daihatsu Valera) gaat het dan relatief makkelijk.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:30 schreef twiFight het volgende:
Het parkeren is in essentie niet anders hoor, je moet alleen wat meer ruimte hebben, maar bij lessen/examens mag je toch altijd doorrijden totdat je een ruime plek gevonden hebt.
Toen ik nog niet zo lang leste, twee keer gehad. Vrouwtje voor me wilde invoegen met 60, ging naar de 70/80 en vervolgens gelijk naar de linkerbaan. Tweede keer reed een caravan heel langzaam op de linkerbaan.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het ging om de middelste baan
Maar ben je die situatie al vaak tegengekomen dan? Ik in die vier jaar dat ik dagelijks minstens 60km rij nog geen drie keer....
Wat heb jij toch een geluk dat je gewoon op 2e pinksterdag en hemelvaart kan lessenquote:Op zondag 23 mei 2010 23:22 schreef Jac0bus het volgende:
Morgenochtend van 9 tot 12 weer motorrijden
Klopt, instructeur is daar heel vrij in. Net 3 uur lang gelesd dus. Ging wel lekkerquote:Op maandag 24 mei 2010 10:32 schreef Purdey het volgende:
[..]
Wat heb jij toch een geluk dat je gewoon op 2e pinksterdag en hemelvaart kan lessen![]()
Mijn instructeur doet niks op zon en feestdagen.En beschouwd de dag voor 12 uur als 'niet begonnen'
Haha goedzo! Ik vind scooterrijders sowieso bloedirritant,ook in de autoquote:Op maandag 24 mei 2010 13:51 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Klopt, instructeur is daar heel vrij in. Net 3 uur lang gelesd dus. Ging wel lekker
Ook voor het stoplicht wachten, naast me wat scooterklootzakjes(je weet wel van die tjappie's), en de weg was net buiten de bebouwde kom dus je mocht er 80. Zei m'n instructeur: Kijken wie er sneller is! Nou die trok ik er lekker uit
Fijn dat het goed ging! In en uitvoegen gedaan dus? Succes donderdag met je theorie Dubish!quote:Op maandag 24 mei 2010 14:21 schreef Dubish het volgende:
Vandaag weer een uurtje gelest, ging wel lekker, steeds snelweg op en af. En Donderdag theorie examen!! wooot~!!!!
Bedankt!,quote:Op maandag 24 mei 2010 14:50 schreef Purdey het volgende:
[..]
Fijn dat het goed ging! In en uitvoegen gedaan dus? Succes donderdag met je theorie Dubish!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 mei 2010 15:07 schreef Dubish het volgende:
[..]
Bedankt!,
Yep steeds in-uitvoegen. Ben al elke dag aan het leren, ik hoop dat ik het haal. Tevens is donderdag ook me 18e verjaardag omg.. Dubbel vieruuuuuuuu!!![]()
Jij rijd al voor je 18e verjaardag? Ik wist niet dat dat mogelijk was?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
Simulatorsquote:Op maandag 24 mei 2010 18:11 schreef Purdey het volgende:
[..]
Jij rijd al voor je 18e verjaardag? Ik wist niet dat dat mogelijk was?
Ja.. Mag ook niet.. Maarja in nederland mogen meerdere dingen nietquote:Op maandag 24 mei 2010 18:11 schreef Purdey het volgende:
[..]
Jij rijd al voor je 18e verjaardag? Ik wist niet dat dat mogelijk was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |