doe ik ook weleens GOA luisteren, klinkt lekker jaquote:
GOA is zeker lekkere muziek jaquote:Op zondag 16 mei 2010 18:37 schreef MiVer het volgende:
[..]
doe ik ook weleens GOA luisteren, klinkt lekker ja
Faggot.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:40 schreef Potloodvis het volgende:
Luister dit liedje als je vriendin het uitmaakt.
Dan ga je huilen.
Gedaan, ik moest kotsen.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:42 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Liefdesritueel broeder, luister het daarbij en je zult zweven.
Ik huil sowieso wel. Maar ik heb geen vriendin. Of vriend. Whatever.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:40 schreef Potloodvis het volgende:
Luister dit liedje als je vriendin het uitmaakt.
Dan ga je huilen.
Ik wil wel meehuilen, want meiden vinden gevoelige jongens lief.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik huil sowieso wel. Maar ik heb geen vriendin. Of vriend. Whatever.
haha, ben je gay ofsow?quote:Op zondag 16 mei 2010 18:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik huil sowieso wel. Maar ik heb geen vriendin. Of vriend. Whatever.
Jammerlijk dat je dan acteert. Net als de rest.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:45 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik wil wel meehuilen, want meiden vinden gevoelige jongens lief.
Ik ben altijd oprecht hoor.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jammerlijk dat je dan acteert. Net als de rest.
Net alsof ik fake tranen kan kweken.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jammerlijk dat je dan acteert. Net als de rest.
ga huilen.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Net alsof ik fake tranen kan kweken.
Je wilt niet weten hoe pijn het doet dat je dit over mij denkt.
Ze denkt zeker dat wij geen gevoelens hebbenquote:Op zondag 16 mei 2010 18:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Net alsof ik fake tranen kan kweken.
Je wilt niet weten hoe pijn het doet dat je dit over mij denkt.
Klinkt goed, maar Ironic vind ik beter.quote:
Inderdaad, geef mij een schouder om op te huilen.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:49 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ze denkt zeker dat wij geen gevoelens hebben.
Kom maar hoor knulquote:Op zondag 16 mei 2010 18:49 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Inderdaad, geef mij een schouder om op te huilen.
quote:Op zondag 16 mei 2010 18:49 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Klinkt goed, maar Ironic vind ik beter.
Eerste keer dat ik met spanning naar degradatievoetbal keek, bij die penalty al.quote:
Alleen de laatst5 minuten plus penal. Anders ben je homo.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik met spanning naar degradatievoetbal keek, bij die penalty al.
Ik word boos van dat nummer.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:51 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die heb ik ook op mijn computer, net zoals Ironic en Thank You.
Echt he. Ik vind het wel jammer, nu zijn er twee Feyenoords in de Eredivisequote:Op zondag 16 mei 2010 18:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik met spanning naar degradatievoetbal keek, bij die penalty al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |