quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:24 schreef Stinus het volgende:
[..]
Wat raar
Als ik het nummer opzoek op internet, hoor je daar totaal niets van.
Misschien heeft die kerel wel gewoon een bestaande remix gebruikt.
Zal zelf even op watcha say remixen zoeken![]()
Toch bedankt Paul!
Edit:
2:28
Bedankt!
Nederlandstaligquote:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:27 schreef Barberella het volgende:
volgens mij doetie het niet..
misschien zo:
http://www5.picturepush.com/photo/a/3490028/movie/3490028.wmv
Little wingquote:Op zondag 23 mei 2010 00:56 schreef Lespaulspelert het volgende:
In die nieuwe DE reclame van dit is niet te filmen zit een gitaarstukje in van ik meen Jimmy Hendrix, welk liedje is dat precies?
Iemand al een idee.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 07:19 schreef -Robbedoes- het volgende:
Ik ben opzoek naar een nummer van Wende Snijders waarin ze zingt over de dood of over dood gaan.
Ik weet alleen niet hoe dat nummer heet.
Ze zingt het tijdens haar theater tournee chaos.
quote:Op zondag 23 mei 2010 09:31 schreef vnomeen het volgende:
het liedje wat je in de eerste minuut hoort? iemand?
![]()
Paul je bent een held...quote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 17:18 schreef CraniuM het volgende:
http://www.b2s.nl/#/Decibel
In het promo filmpje welk liedje is dat?
Ik heb 'm zelf gevonden!quote:Op zondag 23 mei 2010 16:34 schreef clairan het volgende:.
Dan zingt hij zoiets als "Waarom zou ik iemand verliezen die ik nog nooit heb gehad"
Even kraken, maar:quote:Op zondag 23 mei 2010 16:34 schreef clairan het volgende:
Ik zoek een nummer van Acda en de Munnik, ik weet dat hij op deze site staat: http://www.acdaendemunnik.nl/?songteksten/276/songteksten
Het nummer gaat er over dat hij verliefd op iemand is en daarover nadenkt, maar dat hij het haar niet verteld.
Dan zingt hij zoiets als "Waarom zou ik iemand verliezen die ik nog nooit heb gehad"
Alleen dat zijn niet zijn precieze woorden, dus ik kan het niet vinden.
quote:Op zondag 23 mei 2010 18:09 schreef clairan het volgende:
[..]
Ik heb 'm zelf gevonden!
Het was trouwens: "Is het beter om iets niet te hebben, dan het gelijkt al weer kwijt te zijn."
Mail zequote:Op zondag 23 mei 2010 19:34 schreef Scuidward het volgende:
Hmm ... weet niet of deze vraag beter in het Nederhop-topic hoort maar ik probeer het eerst hier maar![]()
Hoorde vandaag op de radiostream van 101Barz een nummer met de volgende regel en woorden:
"Je bent geen b-b-b-baas" kwam erg vaak terug en de woorden Osama Bin Laden en revolver kwamen er ook in voor ...
Hele minimale omschrijving maar wie weet dat het bij iemand een belletje doet rinkelen?
Ze hebben ook geen playlist die ze bijwerken voor zover ik weet ...![]()
quote:Op zondag 23 mei 2010 20:35 schreef barrybert het volgende:
Het nummer wat ik zoek is bekend bij iedereen als je em niet kent dan heb je echt een culturele achterstand.
het punt is dat ik de naam van dit nummer niet weet dus ook nooit heb kunnen verkrijgen ergens.
In een discotheek roept elke dj dat we gaan springen misschien een bekend verschijnsel bij iemand.
het nummer is niet van deze tijd maar al jaren bekend denk zelf rond de 90's ergens
Niet veel informatie maar ben zelf ook nog hard aan het zoeken.
tis een classicik weet niet welk genre maar zet me geld beetje op rock/pop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |