quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:50 schreef Tamashii het volgende:
Het enige wat ik er van weet is dat er gezongen word: drop te gun. drop the gun. Ofzoiets. Iets met drop the.![]()
Weet iemand het?
Daar komt geen drop the gun in voor.quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:50 schreef Tamashii het volgende:
Het enige wat ik er van weet is dat er gezongen word: drop te gun. drop the gun. Ofzoiets. Iets met drop the.![]()
Weet iemand het?
Het doet me denken aanquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:48 schreef Lampje4life het volgende:
http://tindeck.com/listen/eoqx
Iemand die deze melodie herkent?
Linkje is de melodie nagemaakt een jaartje terug door mijzelf, na het horen van een nummer. Nu weet ik echter niet meer hoe deze heette![]()
Bij voorbaat dank!
Goede plaat inderdaad maar helaas niet degene die ik zoek. Deze kende ik wel bij naamquote:
In de comments staat : Simple World - Jonathan Eliasquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:18 schreef Jahr00n het volgende:
Weet iemand waar dit liedje van is? Van die comments word ik ook niets wijzer.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:57 schreef Hitori het volgende:
Ik zoek een techno/industrial nummer, met een video van twee topless vrouwen in een boxing ring. Wat ik me van de lyrics kan herinneren is "take me to another world" en "step up to the line".
Iemand?
EDIT :quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:57 schreef Hitori het volgende:
Ik zoek een techno/industrial nummer, met een video van twee topless vrouwen in een boxing ring. Wat ik me van de lyrics kan herinneren is "take me to another world" en "step up to the line".
Iemand?
quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:23 schreef porsche1 het volgende:
http://www.attitudeisaltitude.com/video-nick-vujicic.php
Iemand enig idee hoe dat nummer heet?
Lekker nummer, maar dit is m ook niet :-(quote:
Hardsequencer - Feels so goodquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:50 schreef Tamashii het volgende:
Weet iemand het?
Nederlandstalig of Engels ?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 07:19 schreef -Robbedoes- het volgende:
Ik ben opzoek naar een nummer van Wende Snijders waarin ze zingt over de dood of over dood gaan.
Ik weet alleen niet hoe dat nummer heet.
Ze zingt het tijdens haar theater tournee chaos.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:46 schreef Seven. het volgende:
Ik zoek een liedje van een zangeres. Ze zingt heel hoog, super cheesy liedje. Ik ken maar 1 of 2 zinnetjes. Promise me, you'll wait for me, I need to know you feel the same way too etc. etc.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |