quote:Op maandag 17 mei 2010 19:22 schreef zussiedeen het volgende:
ik zoek een nummer van keane. Ik weet 1 zin uit het liedje I need you on die other site. Hij lijkt voornamelijk op de nummer Everybody's chance, somewhere only we now en this is the last time.
Wie kan me helpen?
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:47 schreef Caribbean het volgende:
Ja, hoe heet dit nummer? Dacht hem toch echt ergens van te kennen!
Iemand 'n idee?
quote:Op maandag 17 mei 2010 16:53 schreef stijn_ het volgende:
Een vriend van mij zoekt een nummer. Hij gaf aan dat het 'french house' was. Ook werd er frans gezongen/gesproken. Volgens hem was er ook een clip van. Het is niet Alors on danse. Volgens hem was het wel een redelijk recent nummer.
http://en.wikipedia.org/wiki/Sunny_%28song%29quote:Op maandag 17 mei 2010 21:36 schreef Samson het volgende:
Ik zoek dat nummer met een sample erin van Boney Ms, sunny. Iemand een idee?
Het gaat alleen maar om een sample van het begin van het nummer, dat is het enige dat erin zit, het is geen remix of andere versie van het nummer. Het is een redelijk recent nummer.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:39 schreef donroyco het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Sunny_%28song%29
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:42 schreef Samson het volgende:
[..]
Het gaat alleen maar om een sample van het begin van het nummer, dat is het enige dat erin zit, het is geen remix of andere versie van het nummer. Het is een redelijk recent nummer.
Heej, top, dat is m! Jij bent goed zeg, lekker nummer om gevonden te hebbenquote:
Haha, blijft een lekker nummer, uit 2003.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:02 schreef Samson het volgende:
[..]
Heej, top, dat is m! Jij bent goed zeg, lekker nummer om gevonden te hebben
quote:Op maandag 17 mei 2010 22:37 schreef AryaMehr het volgende:
Hoorde een nummer vandaag op de radio, Slam FM dacht ik, maar ik heb geen idee van wie het is. Het betreft (volgens mij) een Engels hiphop-achtige nummer. Ik ben de tekst even kwijt, maar zoiets als 'drivin me crazy' kan ik me nog wel herinneren. Iemand een idee?
Nee, dit is hem niet. Ik bedoelde meer dat het nummer waarschijnlijk uit Engeland komt, niet Amerikaans.quote:
Die had ik idd ook al aan hem voorgesteld, maar helaas...quote:
Dit is niet echt dance dus ik betwijfel of het is wat je zoekt, maar goed, ik dacht toch hieraan:quote:Op maandag 17 mei 2010 23:06 schreef baard8 het volgende:
Ik zoek de titel van een nummer wat ik zaterdagavond in de kroeg hoorde. Het is volgens mij al een heel oud nummer, geen idee hoe ik het genre moet noemenMaar het is dance-achtig.. In het refein wordt de hele tijd nanananananananana gezongen
Ik heb het hieronder wat geschetst hoe het klinkt kwa toonhoogte..
naa-
na na na na na
na na
naa-na na
na
oh, kut.. dat werkt dus niet
dan maar met wat stippieshoop dat het duidelijk is zo..
...........................naa-....................................
na na na na na..............................................
.................................na....na.........................
..............................................naa-na...na......
...................................................................na
Deze misschien? Of een cover-versie er van?quote:Op maandag 17 mei 2010 23:06 schreef baard8 het volgende:
Ik zoek de titel van een nummer wat ik zaterdagavond in de kroeg hoorde. Het is volgens mij al een heel oud nummer, geen idee hoe ik het genre moet noemenMaar het is dance-achtig.. In het refein wordt de hele tijd nanananananananana gezongen
Ik heb het hieronder wat geschetst hoe het klinkt kwa toonhoogte..
naa-
na na na na na
na na
naa-na na
na
oh, kut.. dat werkt dus niet
dan maar met wat stippieshoop dat het duidelijk is zo..
...........................naa-....................................
na na na na na..............................................
.................................na....na.........................
..............................................naa-na...na......
...................................................................na
Laat ik het maar proberen, maar deze bedoel je vast niet?quote:Op maandag 17 mei 2010 23:50 schreef baard8 het volgende:
Nee, dat zijn ze allen niet.. Nurien gaat gemakkelijker ja, maar heb niets om het op te nemen
Misschien is dit een idee; met onderstaande link kom je bij een virtuele piano.. als je dan speelt wat hieronder staat, dan zou je het moeten horen en herkennenhet is een heel bekend deuntje, maar ik zou niet weten hoe ik op een titel kan komen
http://www.bgfl.org/bgfl/(...)usic/piano/index.htm
B B B B B C A 'rust' A G G 'rust' G F
dus
C) ...........................naa-....................................
B) na na na na na..............................................
A) .................................na....na.........................
G) ..............................................naa-na...na......
F) ...................................................................na
Om even deze uit te sluiten???quote:Op maandag 17 mei 2010 16:53 schreef stijn_ het volgende:
Een vriend van mij zoekt een nummer. Hij gaf aan dat het 'french house' was. Ook werd er frans gezongen/gesproken. Volgens hem was er ook een clip van. Het is niet Alors on danse. Volgens hem was het wel een redelijk recent nummer.
quote:Op maandag 17 mei 2010 23:50 schreef baard8 het volgende:
Nee, dat zijn ze allen niet.. Nurien gaat gemakkelijker ja, maar heb niets om het op te nemen
Misschien is dit een idee; met onderstaande link kom je bij een virtuele piano.. als je dan speelt wat hieronder staat, dan zou je het moeten horen en herkennenhet is een heel bekend deuntje, maar ik zou niet weten hoe ik op een titel kan komen
http://www.bgfl.org/bgfl/(...)usic/piano/index.htm
B B B B B C A 'rust' A G G 'rust' G F
dus
C) ...........................naa-....................................
B) na na na na na..............................................
A) .................................na....na.........................
G) ..............................................naa-na...na......
F) ...................................................................na
Gokjequote:Op maandag 17 mei 2010 16:53 schreef stijn_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |