Sorry, maar dat heeft er niks mee te maken. Ronde 34 gaat safety car naar binnen en dan komen groene vlaggen, dan is het wachten tot de finish. Weet even niet meer wanneer maar wel waar, was op Melbourne, viel iemand stil en volgens mij Irvine die erachter zat wachtte netjes tot start/finish! In dit geval is het einde race en mag er gewoon worden ingehaald.quote:Op zondag 16 mei 2010 16:16 schreef _Administr8or_ het volgende:
Ik zag toch echt groene vlaggen (en lampen), dus ik zeg: legaal!
Dat zag ik ookquote:Op zondag 16 mei 2010 16:24 schreef Sobraine het volgende:
Trouwens, ben ik de enige die massa tijdens zijn na zijn stop over de gele lijn zag gaan? Ik zou zweren dat hij met de linkervoorband over de streep ging....
Hoe moeilijk is het nu dan?quote:Op zondag 16 mei 2010 16:24 schreef Desunoto het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat met de nieuwe regel Schumacher sowieso fout zit.
Ik had 't zelfde idee, was iig op 't randje.quote:Op zondag 16 mei 2010 16:24 schreef Sobraine het volgende:
Trouwens, ben ik de enige die massa tijdens zijn na zijn stop over de gele lijn zag gaan? Ik zou zweren dat hij met de linkervoorband over de streep ging....
Dan haal je een voorbeeld met Eddie Irvine aan? Inmiddels zijn de regelementen al 300x gewijzigd.quote:Op zondag 16 mei 2010 16:23 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Sorry, maar dat heeft er niks mee te maken. Ronde 34 gaat safety car naar binnen en dan komen groene vlaggen, dan is het wachten tot de finish. Weet even niet meer wanneer maar wel waar, was op Melbourne, viel iemand stil en volgens mij Irvine die erachter zat wachtte netjes tot start/finish! In dit geval is het einde race en mag er gewoon worden ingehaald.
Is het op of over de lijn, volgens wij was het namelijk wel echt millimeter geneuzel...quote:Op zondag 16 mei 2010 16:26 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat zag ik ook
Ik zei net 5 seconden daarvoor "ze moeten wel oppassen met die gele lijn" tegen m'n vader naast me en toen meteen sprong ik bijna op van de bank met "JA JA MASSA DOEI DOEI"![]()
Maar later niets meer van gehoord!
Ja, tuurlijk.quote:Op zondag 16 mei 2010 16:27 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Dan haal je een voorbeeld met Eddie Irvine aan? Inmiddels zijn de regelementen al 300x gewijzigd.
Er staat in de regel dat "als de safety in de laatste ronde naar binnen gaat" en dat deed 'ie. Ongeacht of die naar binnen ging omdat de baan vrij was of naar binnen ging om ze te laten finishen zonder safety car, mag je niet inhalen. Dat staat er toch!quote:Op zondag 16 mei 2010 16:26 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het nu dan?
Volgens 40.13 mag je niet inhalen als de race onder de safety car eindigt.
Alleen eindigde deze race dus NIET onder de safety car, er kwam ook netjes in beeld dat de safety car naar binnen ging, dus inhalen mocht vanaf de safety car lijn.
If the race ends whilst the safety car is deployedquote:Op zondag 16 mei 2010 16:29 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Er staat in de regel dat "als de safety in de laatste ronde naar binnen gaat" en dat deed 'ie. Ongeacht of die naar binnen ging omdat de baan vrij was of naar binnen ging om ze te laten finishen zonder safety car, mag je niet inhalen. Dat staat er toch!
Ik dacht echt dat 'ie erover ging. In ieder geval erover met een deel van z'n band want je zag de gele lijn niet meer.quote:Op zondag 16 mei 2010 16:28 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Is het op of over de lijn, volgens wij was het namelijk wel echt millimeter geneuzel...
Je vergeet het 1e gedeelte voor het gemak maar even?quote:Op zondag 16 mei 2010 16:29 schreef Trystar het volgende:
Schumacher zit fout;
40.13 If the race ends whilst the safety car is deployed it will enter the pit lane at the end of the last lap and the cars will take the chequered flag as normal without overtaking.
quote:Op zondag 16 mei 2010 16:30 schreef roelofjan het volgende:
[..]
If the race ends whilst the safety car is deployed
quote:Op zondag 16 mei 2010 16:29 schreef Trystar het volgende:
Schumacher zit fout;
40.13 If the race ends whilst the safety car is deployed it will enter the pit lane at the end of the last lap and the cars will take the chequered flag as normal without overtaking.
Nee, jij vergeet het 2e gedeeelte.quote:Op zondag 16 mei 2010 16:30 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Je vergeet het 1e gedeelte voor het gemak maar even?
Nee, jij de rest.quote:Op zondag 16 mei 2010 16:30 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Je vergeet het 1e gedeelte voor het gemak maar even?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |