Geen idee, jij wilde de feiten, ik gaf ze. Wat jij er verder mee doet zal mij een zorg zijn.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Schumacher deed een paar geleden hetzelfde en werd vijfde, zonder tussenkomst van vier safetycars.
Je punt...?
Hij vraagt om feiten, ik geef ze.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:09 schreef Brabiliaan het volgende:
[..]
Ja, lekker makkelijk je gelijk halen zo![]()
Met safetycar is natuurlijk moeilijker. Dan mag je namelijk niet inhalen. Daar is Schumacher inmiddels ook achter...quote:Op zondag 16 mei 2010 22:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Schumacher deed een paar geleden hetzelfde en werd vijfde, zonder tussenkomst van vier safetycars.
Je punt...?
Dat Schumacher vergane glorie is? Hebben we dit jaar al één keer een spectaluraire inhaalactie van 'm gezien? Hij kan z'n eigen teamgenootje niet eens bijbenen.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Je punt...?
Yeah, rightquote:Op zondag 16 mei 2010 22:12 schreef k_man het volgende:
[..]
Met safetycar is natuurlijk moeilijker. Dan mag je namelijk niet inhalen. Daar is Schumacher inmiddels ook achter...
Vergane glorie, my assquote:Op zondag 16 mei 2010 22:14 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat Schumacher vergane glorie is? Hebben we dit jaar al één keer een spectaluraire inhaalactie van 'm gezien? Hij kan z'n eigen teamgenootje niet eens bijbenen.
Welke feiten? Onduidelijke regels waar Schumacher van profiteert? Erg slim gedaan: deed ie in Silverstone 1998 ook al.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:11 schreef k_man het volgende:
[..]
Oh, dan neem ik aan dat je nog even reageert op de eerdere posts aan jouw adres. Vol met feiten.
Voorlopig..... na 4 jaar niet racen. Hij doet het gewoon weer erg goed, zoals we van hem gewend zijn.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:19 schreef k_man het volgende:
Van de 5 keer was ie 4 keer langzamer. Zegt genoeg...
Soms werken die slimmigheidjes, maar vaker waren het gewoon smerige trucjes. Zoals al eerder gezegd: hij heeft een heel verleden met straffen, opzettelijke aanrijdingen en diskwalificaties. Erg laag voor iemand die ook best normaal kan winnen.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:19 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Welke feiten? Onduidelijke regels waar Schumacher van profiteert? Erg slim gedaan: deed ie in Silverstone 1998 ook al.
Zesde worden vanaf plek laatst of zevende worden (laten we het daar even op houden) vanaf plek zeven... wie heeft dan de beste race gehad?quote:Blij zijn met een zesde plek? Cognitieve dissonantie omdat je zelfbeeld is aangetast omdat je als een lutser bij Massenet eraf tettert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |