Bij ons is de kampioenswedstrijd uitgelopen op een anti-climax.

We moesten met minimaal 2-4 verliezen om het kampioenschap te halen. Elk puntje meer gehad was alleen maar beter. Goede uitgangspositie dus.
Het weer was natuurlijk al voorspeld. Dus het was hopen dat we konden spelen.
In de ochtend was alles prima en konden we normale tijd beginnen. Ik had de afgelopen paar weken gewonnen dus ik mocht weer lekker een keer op 1 (

) tegen een gast die 2.7 staat (

)
Uiteindelijk nog niet eens zo slecht 6-2 6-2 verloren. Ik had misschien nog wel wat game'pjes kunnen halen, maar net niet. Op zich was het niet eens een slecht resultaat. Zeker niet als je weet dat ik aardig wat backhand winnertjes heb geslagen als hij aan het net stond. Hij sloeg alleen gewoon harder dan is dus kon regelmatig me racket er niet eens normaal achter krijgen

2de single was ook begonnen en die had de eerste set gewonnen 1-3 achter in de 2de set. 3de single gaat net de baan op. regen!
Uiteindelijk iets van 2 uur moeten wachten. Konden we de baan weer op. Onze 3de single wint makkelijk dus staat het in wedstrijden 1-1
Ondertussen 4de single ook al begonnen. Wint de eerste set met 6-3. Die 2de single van ons is nog steeds bezig. Heeft de 2de set verloren en iets van 3-3 in de 3de.
Het begint weer een beetje te dreigen en te motregenen.
Staat het bij de 2de single 6-6 dus tie-break 3de set. In de andere single staat het inmiddels 5-0 voor ons, begint het ineens keihard te regenen

Toen was het helemaal over. Moesten we gaan overleggen wat we gaan doen. Wij hadden zoiets van "ok die tie-break 3de set is spannend, maar 5-0 achter in de 2de set als je de eerste al dik verloren hebt.....". Maar ze hielden voet bij stuk (ok het zijn wel de directe concurrenten dus ze hebben wel een punt

) en ze moesten en zouden die wedstrijden af spelen. Maar die jongen die tie-break 3de set staat die kan volgende week zondag niet, een aantal van hun door de weeks niet en die jongen die met 5-0 voor staat kan ook niet altijd door de weeks. (Kun je hem nog volgen?)
Dus nu gaan we op woensdag die tie-break spelen. Als we die verliezen moeten we op zondag terug komen (spelen thuis dus dat is wel een voordeel) om de rest (af) te spelen.
Kortom, we zijn bijna kampioen. We moeten alleen nog 1 game winnen of een tie-break
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"