abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 mei 2010 @ 23:07:22 #151
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_82125225
quote:
Op zondag 30 mei 2010 18:16 schreef VadeRetro het volgende:
Het is weer niks dit voorjaar.
We eindigen ergens in de middenmoot en mijn rating zal ook niet echt verbeteren.

Anekdote:

Lenin was een keer aan het discussiėren over de verdiensten van Rosa Luxemburg.
Volgens zijn opponent snapte Rosa Luxemburg toch maar erg weinig van het Marxisme.
Lenin antwoordde:
[..]

Vraag:
Als ik weer eens heel slecht speel:
"Ben ik nu een laagvliegende Adelaar, of een fladderende kip?"

Spelregel.
Bij een HD hadden wij de vorige set met slecht spel verloren. Na de eerste game van de tweede set moesten wij ontvangen en ik vroeg aan mijn maat of we niet van ontvangerskant moesten veranderen. We speelden zo slecht dat elke wijziging wel een verbetering zou moeten zijn. Hij stemde met dit voorstel in en wij informeerden onze tegenstanders over onze veranderde opstelling.
De tegenstanders waren het daar niet mee eens en stelden dat wij een wijziging in de opstelling voor het begin van de set hadden moeten aankondigen.
Wij voerden aan dat zij helemaal geen nadeel konden ondervinden van de late mededeling en hielden vast aan onze gewijzigde opstelling.

Hoewel de tegenstander van mening was dat zij het gelijk aan hun kant hadden, wilden zij er uiteindelijk geen punt van maken en verloren wij ook de tweede set kansloos.

Achteraf bleek dat WIJ het recht aan onze kant hadden. Regel 15 van de KNLTB-regels stelt immers:
[..]

Reactie van de tegenstander:
"Nou, dat moet dan pas veranderd zijn"

VR
Dat is uberhaupt de grootste onzin die ik ooit gehoord heb.
Je bent niet eens verplicht om het te melden. Net als dat je niet verplicht bent om te wisselen van service volgorde (dus begin van de set serveert de persoon weer die de laatste keer van de vorige set ook geserveerd heeft, van hetzelfde team natuurlijk)
Je gaat bij een verandering van tactiek toch ook niet tegen de tegenstander zeggen "jongens, we veranderen even iets, vanaf dit moment gaan wij op alles oplopen. Dan weten jullie het ook!!!"
Het staat trouwens ook in de spelregel als je duidelijk leest. Je moet beslissen wie er aan welke kant gaat staan. Er staat niet dat je iets moet melden.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 30 mei 2010 @ 23:46:18 #152
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_82126779
Bij ons is de kampioenswedstrijd uitgelopen op een anti-climax.
We moesten met minimaal 2-4 verliezen om het kampioenschap te halen. Elk puntje meer gehad was alleen maar beter. Goede uitgangspositie dus.

Het weer was natuurlijk al voorspeld. Dus het was hopen dat we konden spelen.
In de ochtend was alles prima en konden we normale tijd beginnen. Ik had de afgelopen paar weken gewonnen dus ik mocht weer lekker een keer op 1 ( ) tegen een gast die 2.7 staat ( )
Uiteindelijk nog niet eens zo slecht 6-2 6-2 verloren. Ik had misschien nog wel wat game'pjes kunnen halen, maar net niet. Op zich was het niet eens een slecht resultaat. Zeker niet als je weet dat ik aardig wat backhand winnertjes heb geslagen als hij aan het net stond. Hij sloeg alleen gewoon harder dan is dus kon regelmatig me racket er niet eens normaal achter krijgen

2de single was ook begonnen en die had de eerste set gewonnen 1-3 achter in de 2de set. 3de single gaat net de baan op. regen!
Uiteindelijk iets van 2 uur moeten wachten. Konden we de baan weer op. Onze 3de single wint makkelijk dus staat het in wedstrijden 1-1
Ondertussen 4de single ook al begonnen. Wint de eerste set met 6-3. Die 2de single van ons is nog steeds bezig. Heeft de 2de set verloren en iets van 3-3 in de 3de.
Het begint weer een beetje te dreigen en te motregenen.
Staat het bij de 2de single 6-6 dus tie-break 3de set. In de andere single staat het inmiddels 5-0 voor ons, begint het ineens keihard te regenen
Toen was het helemaal over. Moesten we gaan overleggen wat we gaan doen. Wij hadden zoiets van "ok die tie-break 3de set is spannend, maar 5-0 achter in de 2de set als je de eerste al dik verloren hebt.....". Maar ze hielden voet bij stuk (ok het zijn wel de directe concurrenten dus ze hebben wel een punt ) en ze moesten en zouden die wedstrijden af spelen. Maar die jongen die tie-break 3de set staat die kan volgende week zondag niet, een aantal van hun door de weeks niet en die jongen die met 5-0 voor staat kan ook niet altijd door de weeks. (Kun je hem nog volgen?)
Dus nu gaan we op woensdag die tie-break spelen. Als we die verliezen moeten we op zondag terug komen (spelen thuis dus dat is wel een voordeel) om de rest (af) te spelen.

Kortom, we zijn bijna kampioen. We moeten alleen nog 1 game winnen of een tie-break
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_82126887
lol dat is echt suf zeg...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 31 mei 2010 @ 01:01:48 #154
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_82129152
quote:
Op zondag 30 mei 2010 23:49 schreef Norrage het volgende:
lol dat is echt suf zeg...
Onze 4de singlelaar was de hele wedstrijd al aan het rennen over de baan tussen punten door om proberen voor de regen klaar te zijn
  maandag 31 mei 2010 @ 08:47:07 #155
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_82131912
zowel single als dubbel gewonnen

single 6-4 6-4, gewoon standaard break pakken en houden

dubbel staan we 6-1 5-1 voor, hebben we alsnog een tiebreak nodig om die tweede set te pakken, beetje een moment
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  maandag 31 mei 2010 @ 09:01:29 #156
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_82132127
mix en dubbel gewonnen
we worden kampioen
  maandag 31 mei 2010 @ 09:29:08 #157
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_82132633
Bagger blijkt nu dat we alsnog kunnen degraderen als we zaterdag met 5-0 verliezen en de 2 concurrenten 1 of meer punten binnen gaan halen. Gelukkig moeten we tegen de nummer 2.... dus grote kans dat we afgeslacht gaan worden.
  maandag 31 mei 2010 @ 09:32:46 #158
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_82132708
Zowel single als dubbel gewonnen. Wel op papier in plaats van gravel, vanwege het weer
Wel jammer, ik stond in de single best aardig te tennissen, maar toen begon het te hozen... Toch leuk voor de ranking, maar wel treurig dat ik m'n enige enkel van het seizoen zo moet winnen

Uiteindelijk zijn we waarschijnlijk zesde of zevende geworden, enigszins afhankelijk van wat de nummers 7 en 8 gedaan hebben. Zij speelden tegen elkaar en stonden resp. 1 en 2 punten achter ons. Helaas is de stand nog niet bijgewerkt, dus nog even geduld...
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_82137843
Kampioenen en bijna kampioenen: gefeliciteerd

Wij wonnen onze laatste wedstrijd met 6-2 en zijn daarmee 2e geworden. Dat betekent promotie*O*
Zelf mn single gewonnen met 6-4 6-4. Mn benen waren niet vooruit te branden. Dat in combinatie met de wins werkte niet echt Anders was het hoogstens 6-1 6-1 geweest
Mix wel erg goed gespeeld, 6-3 6-4 gewonnen.

Op naar volgend jaar
~Si vis amari, ama~
pi_82138057
Wij keihard gewonnen gister tegen de #8...ze hadden een dame 5je, die won nog wel haar partijen, maar alle andere partijen wonnen we 6-1 6-0 en zo. En dat nog terwijl ik kneiterbrak was van een gala met mijn teamgenootje (waar ik samen mee mixte, haha..dat ging nog bijna mis)

Het meest blij ben ik dat we het gewoon hebben af kunnen spelen vanwege onze snelle wedstrijden, dus niet inhalen! Het ging toch nergens meer over. We konden geen 5e meer worden en ook geen 3e meer, dus tsja. Beetje faalcompetitie gebleken achteraf. Ik 2 dagen (de belangrijkste) gemist vanwege ziekte, en de rest van het team heeft een potje lopen choken, niet normaal. Anders hadden we heel misschien 2e (en dus promotie) kunnen worden. Maar goed, uiteindelijk 4e geeindigd met 31 punten..en dat is precies evenveel punten als vorig jaar en het jaar daarvoor (met een lichtelijk andere bezetting van het team) dus wel goed constant, maar toen werden we er wel 3e mee
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 31 mei 2010 @ 12:38:32 #161
26898 JT_RSD
Jaja !!
pi_82138510
Hebben ons afgelopen zaterdag emt een 4-2 overwinning zo goed als safe gespeeld!

Zelf enkel gewonnen met 3e set 7-5 na 3-5 achter . Overigens 5e single-overwinning in 6 partijen
Al dik punt gestegen in rating!

Zaterdag tegen de (waarschijnlijk) aanstaande kampioen (al moeten ze wel van ons weten te winnen natuurlijk )
Life is life
pi_82145204
6-2 gewonnen van de nummer 1. ik denk dat we 3de zijn geworden nu.

enkeltje wel lekker gespeeld maar die kerel was gewooon wat beter 6-4 6-3. hij had er wel 10 matchpoints voor nodig. in die wedstrijd ook weer een apart moment: matchpoint 4 voor hem 1ste service uit, 2de service een dikke afzwaaier. ik dacht oo die is toch uit dus ik wil al weg lopen als ik zie dat die bal met een redelijk vaartje tegen het scorebord aankomt, een paar meters de lucht in vliegt en zo weer in het servicevak beland (gelukkig pakte die dat punt niet zeg )

dubbeltje was 7-6 3-6 7-6 echt heerlijk lopen tennissen. het was 8 uur en de tegenstander gaf de mixjes maar op omdat ze geen zin meer hadden(ze waren toch al kampioen) .
pi_82145803
echt supersuf als de laatste compdag verregent zeg..1x eerder meegemaakt...Iedereen geeft dan gewoon altijd alles op, etc...al vele teams denk ik die daardoor geen kampioen zijn geworden, niet zijn gepromoveerd..etc.etc..het is allemaal niet zozeer corrupt ofzo, maar het is wel echt gewoon heel kut (maar wel logisch) team bij ons zou 6-0 geveegd worden waarschijnlijk en daardoor vervolgens net niet promoveren, maar ze moesten dus tegen de #1, die al kampioen was, en die hebben gewoon de 3 nog te spelen wedstrijden gewoon opgegeven waardoor ons team wel promoveert...krijgt in die poule vast misschien nog een staartje.
  maandag 31 mei 2010 @ 16:14:23 #164
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_82147747
Ik ben blij dat het komend weekend gewoon 25+ C is. Heerlijk ballen en daarna klemzuipen met een bbq.
pi_82148015
hee,

Mijn competitie zit erop en de enkels zijn echt dramatisch slecht afgelopen. Enkel sta ik nu 8,53

Nu is mijn vraag, word deze 8,53 een 9 op me pasje van volgend jaar of een 8?
  maandag 31 mei 2010 @ 16:24:16 #166
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_82148264
Dat is een 8.
  maandag 31 mei 2010 @ 16:24:55 #167
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_82148313
quote:
Op maandag 31 mei 2010 16:19 schreef pizza-tonijn het volgende:
hee,

Mijn competitie zit erop en de enkels zijn echt dramatisch slecht afgelopen. Enkel sta ik nu 8,53

volgens mij wordt alles boven de x,45 afgerond naar boven, maar dat weet ik niet zeker

edit: waar ligt de grens dan Drass?
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  maandag 31 mei 2010 @ 16:31:41 #168
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_82148682
http://www.knltb.nl/cms/showpage.aspx?id=717

Van de bond site:

6,6 is een 6
7,9 is een 7
Daar boven is een 8. Je kan eigenlijk geen 9 op je pasje komen te staan.
  maandag 31 mei 2010 @ 16:33:12 #169
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_82148769
Let wel zit wat komma verschil in bij de enkel/dubbel en ook bij de vrouwen is het iets anders.

Soms krijg je wat bonuspunten, zodat je net over de streep van 8 naar 7 gaat. Dat had ik bijvoorbeeld vorig jaar.
pi_82148986
quote:
Op maandag 31 mei 2010 16:19 schreef pizza-tonijn het volgende:
hee,

De ratinggrenzen zijn ieder jaar anders, maar met 8,53 zul je altijd 8 worden.
Als je al 8 bent kun je niet terug naar de 9 .
  maandag 31 mei 2010 @ 16:39:04 #171
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_82149068
quote:
Op maandag 31 mei 2010 16:37 schreef luckass het volgende:

[..]

De ratinggrenzen zijn ieder jaar anders, maar met 8,53 zul je altijd 8 worden.
Als je al 8 bent kun je niet terug naar de 9 .
Correct, humor dat ik wel een competitiegenoot heb die nu een 9,4 is in de dubbel hehe.
pi_82166021
Na een jaar lid te zijn word je automatisch 8
  maandag 31 mei 2010 @ 23:57:43 #173
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_82172951
quote:
Op maandag 31 mei 2010 21:51 schreef rooneyelst het volgende:
Na een jaar lid te zijn word je automatisch 8
Dat dus
pi_82201695
Ik wil naar een andere club, ik heb het gevoel alsof er niet echt naar de sterkte wordt gekeken bij de trainingen ende trainingen zelf kunnen ook wel beter. Ik wil nu ergens in Amersfoort op een club, ik vraag me af welke club het beste is? Alta heeft in ieder geval veel jeugd (400), dus dat is al een voordeel (ben 17).
  dinsdag 1 juni 2010 @ 23:20:07 #175
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_82216333
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 19:09 schreef EdNoolk het volgende:
Ik wil naar een andere club, ik heb het gevoel alsof er niet echt naar de sterkte wordt gekeken bij de trainingen ende trainingen zelf kunnen ook wel beter. Ik wil nu ergens in Amersfoort op een club, ik vraag me af welke club het beste is? Alta heeft in ieder geval veel jeugd (400), dus dat is al een voordeel (ben 17).

Alta is een erg grote club die vrij prestatief is ingesteld. Daar zullen trainingen wel goed geregeld zijn. De vraag is of je op die manier les wilt hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')