Dat is uberhaupt de grootste onzin die ik ooit gehoord heb.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:16 schreef VadeRetro het volgende:
Het is weer niks dit voorjaar.
We eindigen ergens in de middenmoot en mijn rating zal ook niet echt verbeteren.
Anekdote:
Lenin was een keer aan het discussiėren over de verdiensten van Rosa Luxemburg.
Volgens zijn opponent snapte Rosa Luxemburg toch maar erg weinig van het Marxisme.
Lenin antwoordde:
[..]
Vraag:
Als ik weer eens heel slecht speel:
"Ben ik nu een laagvliegende Adelaar, of een fladderende kip?"
Spelregel.
Bij een HD hadden wij de vorige set met slecht spel verloren. Na de eerste game van de tweede set moesten wij ontvangen en ik vroeg aan mijn maat of we niet van ontvangerskant moesten veranderen. We speelden zo slecht dat elke wijziging wel een verbetering zou moeten zijn. Hij stemde met dit voorstel in en wij informeerden onze tegenstanders over onze veranderde opstelling.
De tegenstanders waren het daar niet mee eens en stelden dat wij een wijziging in de opstelling voor het begin van de set hadden moeten aankondigen.
Wij voerden aan dat zij helemaal geen nadeel konden ondervinden van de late mededeling en hielden vast aan onze gewijzigde opstelling.
Hoewel de tegenstander van mening was dat zij het gelijk aan hun kant hadden, wilden zij er uiteindelijk geen punt van maken en verloren wij ook de tweede set kansloos.
Achteraf bleek dat WIJ het recht aan onze kant hadden. Regel 15 van de KNLTB-regels stelt immers:
[..]
Reactie van de tegenstander:
"Nou, dat moet dan pas veranderd zijn"
VR
Onze 4de singlelaar was de hele wedstrijd al aan het rennen over de baan tussen punten door om proberen voor de regen klaar te zijnquote:
volgens mij wordt alles boven de x,45 afgerond naar boven, maar dat weet ik niet zekerquote:Op maandag 31 mei 2010 16:19 schreef pizza-tonijn het volgende:
hee,
Mijn competitie zit erop en de enkels zijn echt dramatisch slecht afgelopen. Enkel sta ik nu 8,53
Nu is mijn vraag, word deze 8,53 een 9 op me pasje van volgend jaar of een 8?
De ratinggrenzen zijn ieder jaar anders, maar met 8,53 zul je altijd 8 worden.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:19 schreef pizza-tonijn het volgende:
hee,
Mijn competitie zit erop en de enkels zijn echt dramatisch slecht afgelopen. Enkel sta ik nu 8,53
Nu is mijn vraag, word deze 8,53 een 9 op me pasje van volgend jaar of een 8?
Correct, humor dat ik wel een competitiegenoot heb die nu een 9,4 is in de dubbel hehe.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:37 schreef luckass het volgende:
[..]
De ratinggrenzen zijn ieder jaar anders, maar met 8,53 zul je altijd 8 worden.
Als je al 8 bent kun je niet terug naar de 9.
Dat dusquote:Op maandag 31 mei 2010 21:51 schreef rooneyelst het volgende:
Na een jaar lid te zijn word je automatisch 8
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:09 schreef EdNoolk het volgende:
Ik wil naar een andere club, ik heb het gevoel alsof er niet echt naar de sterkte wordt gekeken bij de trainingen ende trainingen zelf kunnen ook wel beter. Ik wil nu ergens in Amersfoort op een club, ik vraag me af welke club het beste is? Alta heeft in ieder geval veel jeugd (400), dus dat is al een voordeel (ben 17).
Hier ook, eens kijken of ik nu mijn eerste pot in de he6 ga winnenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:30 schreef Norrage het volgende:
Volgende week eerste toernooitje!!! Ik heb er zin an!
Ja briljant hequote:
Ja zo wel ik wel les hebben! Dan ga ik naar Alta als ik hier klaar benquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:20 schreef Komakie het volgende:
[..]
Alta is een erg grote club die vrij prestatief is ingesteld. Daar zullen trainingen wel goed geregeld zijn. De vraag is of je op die manier les wilt hebben.
spelen zaterdag heren 1e klasse, maar is echt super spannend, 3 gewonnen 1 gelijk en 2 verloren (waarvan 1 van de koploper waar iedereen van verliest met minstens 5-1)quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:27 schreef Salamando het volgende:
ligt eraan hoeveel je wint, als je alles 4-2 wint en je andere partijen 0-6 verliest, dan ja
No shit....quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:02 schreef FedExpress het volgende:
Ai balen!
Wel echt een raar gebeuren hoor
en dan kom je terug en dan heeft iedereen verlorenquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:28 schreef Komakie het volgende:
[..]
No shit....
Het is wel balen dat ik er zondag niet bij kan zijn aangezien ik een weekendje weg had gepland.
Die ene game gaan we wel halen neem ik aan, maar het is wel jammer dat ik er niet bij ben.
Ach ja, volgend jaar 3de klasse
Die wedstrijd die afgebroken was met 6-3 5-0 in ons voordeel zou wel echt slecht zijn als we die verliezen. Hoewel het wel een jongen is die ik eerder met 5-0 voor heb zien staan en daarna nog verliezenquote:Op donderdag 3 juni 2010 08:42 schreef Salamando het volgende:
[..]
en dan kom je terug en dan heeft iedereen verloren
Welkom!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:09 schreef Vetnek het volgende:
Hey!
Nieuw hier maar wil ook ff vermelden dat voor mij het tennisseizoen ook weer gaat beginnen.
Ik ben 27 jaar oud. Ik tennis bij de Helderse-TC (gravel en French court), rating enkel en dubbel iets van 8,8.
Dit jaar met mijn 2e jaar les bezig. En voor volgend jaar eindelijk een competitie team bij elkaar geschraapt.
19 - 27 juni 2010 eerste kunstgras toernooitje voor dit jaar. Ben benieuwd hoe dit zal gaan. Krijg voornamelijk altijdop kunstgras.
Waar en op wat voor ondergrond spelen jullie eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |