Nou ja, ik zeg dat ook wel makkelijk hoor. Maar hier is het nog niet voorgekomen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:54 schreef WupWup het volgende:
[..]
ik kan dat echt niet he![]()
Is het ondertussen al gelukt? Zou een mei tai misschien werken? Dat zit met het omdoen een stukje losser dan een doek, dus meer vechtruimte. Ik weet niet waar je woont, maar je zou de mijne wel mogen proberen?
De randen van de doek zo ver mogelijk als je er bij kan vastpakken en dan door middel van je handen er langs laten glijden strak trekken. Dit eventueel nog eens herhalen en daarna dus aan de andere kant hetzelfde doen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:56 schreef octopussy het volgende:
Stoer Asy![]()
Ik heb vandaag Hannah voor het eerst op de rug gehad. Heb het aangedurft om haar vanaf ons bed op mijn rug te hijsen in de doek. Na een paar keer zat ze best goed en heb ik het huis gestofzuigd. Ze is in slaap gevallen![]()
Ik merkte nauwelijks dat ik haar droeg![]()
Alleen weet ik nog niet zo goed hoe ik goed strak moet spannen, maar oefening baart kunst.
Ik rol er een spuugdoekje in zodat de doek dus sowieso nog een stukje 'smaller' is. Verder trek ik de doek onder zijn bips heel erg overdreven naar onder/richting mijn rug zodat de banden er heel strak overheen gaan. Maar als Harry heel erg gaat friemelen dan zakt ook hij nog een klein beetje naar beneden en krijg je het geplette mus effectquote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:31 schreef freecell het volgende:
Asy, wat stoer![]()
Wij zijn terug van vakantie en lang leve de Calin Bleu met dit weer
Alleen bij een ruck heeft Florian af en toe de neiging om met zijn koppie 'in de doek te kruipen
Leander deed dat nooit, weet iemand hoe dat kan en hoe ik het kan voorkomen?
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:54 schreef freecell het volgende:
geplette mus check![]()
Maar hij vindt het zelf heerlijk om er in te kruipen
Harry heeft gewoon onderweg op mijn rug geslapenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:37 schreef Tan het volgende:
Wat gaaf zeg, de avondvierdaagse! Heb het overwogen, maar wil niet teveel morrelen aan het slaapritme van Elyas.
Ik draag Harry tot nu toe nog altijd in Rucksack, maar ik heb dan ook nog niks anders geprobeerd.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:40 schreef Tan het volgende:
Wat vinden jullie nu eigenlijk de fijnste draagmethode voor de rug? Ik heb tot nu toe alleen BWCC (met en zonder twist) en double hammock geprobeerd, rucksack kwam ik nog niet helemaal uit. Ik vind zelf DH het ligst dragen, maar bij géén van de methoden heb ik het gevoel goed in evenwicht te zijn, ik moet wat gaan tegenhangen zeg maar, waardoor het voor mijn onderrug toch belastender is dan voorop dragen, of doe ik iets niet goed? Misschien zorgen dat Elyas echt heel hoog en strak tegen de rug zit?
Die ga ik oefenen!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:40 schreef cattie het volgende:
Twinkly, wat naar. Kun je misschien de scc doen, die knoop je van te voren en dan hoef je hem er "alleen maar" in te vechten.
hiero, niet heel goedkoop, maar wel veilig (het is geen glas maar plastik)! Je hebt ze ook in andere kleuren.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:24 schreef tessie het volgende:
Tan, koel zo'n spiegeltje! Waar heb je dat vandaan?
Dat valt best mee voor een zeldzame doek met linnen zoals Stendhal, en dan ook nog in maat 7. En Ebay is niet stom, sommige verzamelaars zijn stomquote:Op zondag 6 juni 2010 20:54 schreef tessie het volgende:Buh ik vind ebay stom. Ik kan echt niet tegen ebay. Had een stendhal in maat 7 gevonden die ik per se wou hebben. Dus ik natuurlijk ook nog eens veel hoger bieden dan ik van plan was, en nu ben ik toch nog overboden. Belachelijk veel geld voor een doek
186 euro nog wat gaat ie nu voor weg.
Een maat 5 zou moeten lukken, maar voor de zekerheid (zwangerschapskilo'squote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ben me eens aan het inlezen. De zara's van ellevil vind ik wel erg mooi.
Maar welke maat moet ik naar kijken als ik zelf maat 38/40 heb en een aardige variatie aan knopen uit wil kunnen voeren?
Ik heb een Ellevill maat 5 en dat gaat prima maar ik zou het niet erg vinden als ie wat langer zou zijn dus ik zou ook voor een 6 gaan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ben me eens aan het inlezen. De zara's van ellevil vind ik wel erg mooi.
Maar welke maat moet ik naar kijken als ik zelf maat 38/40 heb en een aardige variatie aan knopen uit wil kunnen voeren?
Dit is een Tobiquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:17 schreef lily het volgende:
Wat is een Tobi?
Ik heb gisteren een slendang besteld80 cm bij 205 cm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |