Wat een gedrochtquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:15 schreef carpinus het volgende:
[ afbeelding ]
Baby holder
And while we're on the subject of slightly horrifying inventions for children, check out the baby holder. "Jack Milford, player with the Wembley Monarchs ice hockey team, has invented a carrying device so that his baby can join his wife and himself on the ice. Because who wouldn't want to take something as fragile as a baby onto a rock-hard surface with very little friction," Life.com reports.
Read more: http://www.nydailynews.co(...)r.html#ixzz0oJI9MahM
bron
quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:20 schreef Orea het volgende:
Voor de liefhebbers!!
Ellevill Jade Mauve 50% korting! Maat 6 en 7 helaas wel al uitverkocht... maar echt koopje![]()
ik durf het bijna niet te zeggen
heb je mijn PM gehad?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:22 schreef tessie het volgende:
Ik zag heel veel leuke mei tais net zoals die van tex maar dan met andere leuke stofjes. Ik zou er ook nog wel 1 willen. Maar ik heb al 2 doeken onderweg (binana en snow rainbow) en ben nog op zoek naar een Storch Anna, dus extra mei tai moet nog even wachten denk ik
quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:25 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik durf het ook bijna niet te zeggen, maar...
Ja heb ik gehad, maar ik was nog even aan het nadenken, vanwege het prijsverschil.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:27 schreef Asyniur het volgende:
[..]
heb je mijn PM gehad?
als je wil mag je de mijne overnemen...
KO wilde graag een tijgertje als mamaquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:43 schreef oeke het volgende:
MajaWat lief die friemelvingertjes! En jij ziet er goed uit!
![]()
Ko had vandaag ook friemelvingertjes, maar van het mindere soort. Meneer vond het leuk om over mijn decollete te krassen. Nu heb ik allemaal striempjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |