Dit zijn belangrijke kwesties! Hoe kun je zomaar het onintressant vinden! Geef jij toe aan de provincialen, en wie allemaal nog meer? Het gespuis!quote:
Dat is een goede conclusie. Welke gebruik jij dan? OF DURF JE HET SOMS NIET TE ZEGGEN !!111quote:Op zondag 16 mei 2010 11:30 schreef Maatie het volgende:
Het zijn gewoon synoniemen. Volgende onderwerp.
Is het homofiele woord voor anusquote:Op zondag 16 mei 2010 13:18 schreef Saaaaab het volgende:
De suisbuis?Dat woord is nieuw voor mij, en het klinkt kneuzig.
Eens komt de dag dat ik naar Siam Park op Tenerife ga, het vetste waterpark van de wereldquote:
he-he ben ik geweestquote:Op zondag 16 mei 2010 13:22 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Eens komt de dag dat ik naar Siam Park op Tenerife ga, het vetste waterpark van de wereld
Is wel sjiek daarquote:Op zondag 16 mei 2010 13:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat ziet er heftig uit, ik kom niet verder dan het tikibad.
Lol@Murp.
Echt?quote:Op zondag 16 mei 2010 13:23 schreef Pascallio het volgende:
[..]
he-he ben ik geweest![]()
![]()
gruwelijk daar, alleen het water was zout
denk het... je kon bijvoorbeeld niet je tandenpoetsen met water uit de kraan, moest je mineraalwater flessen voor halen..quote:Op zondag 16 mei 2010 13:25 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Echt?Zout water? Jamaar, waarom zout?! Is dat normaal daar in een zwembad?
Misscchien omdat het goedkoop is ?quote:Op zondag 16 mei 2010 13:25 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Echt?Zout water? Jamaar, waarom zout?! Is dat normaal daar in een zwembad?
Tenerife is een eiliand hea, omringt met zout water... Nederland heeft meren en rivieren en dat heeft tenerife niet, waarschijnlijk daaromquote:Op zondag 16 mei 2010 13:38 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
Misscchien omdat het goedkoop is ?
Ja, dus is dat toch goedkoop voor zequote:Op zondag 16 mei 2010 13:40 schreef Pascallio het volgende:
[..]
Tenerife is een eiliand hea, omringt met zout water... Nederland heeft meren en rivieren en dat heeft tenerife niet, waarschijnlijk daarom
het was een toelichting waarom het goedkoop isquote:Op zondag 16 mei 2010 13:41 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
Ja, dus is dat toch goedkoop voor ze
Ik vind suisbuis anders een typisch Belgisch woord. en friet is ook belgisch, dus het is glijbaan en patatquote:Op zondag 16 mei 2010 13:44 schreef Gezicht het volgende:
Suisbuis is zo'n woord als patat, gewoon fout dus.
Het hoort dus gewoon waterglijbaan en friet te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |