Pindasaus in je broek?quote:Op zondag 16 mei 2010 10:04 schreef Flappekz het volgende:
Shit, nou moet ik weer een nieuwe onderbroek aan
In Monaco?quote:Op zondag 16 mei 2010 10:54 schreef Atreidez het volgende:
Wedstrijdje wat?
Mooie sportdag vandaag.. Het mag van mij wel gaan regenen
Wedstrijdje gemengd douchenquote:Op zondag 16 mei 2010 10:54 schreef Atreidez het volgende:
Wedstrijdje wat?
Mooie sportdag vandaag.. Het mag van mij wel gaan regenen
Hangdagenquote:Op zondag 16 mei 2010 12:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
Vandaag allemaal plannen maar geen zin erin, dus maak er een hangdag vanMorgenochtend om 0515 weer werken
Ik haat ochtenddiensten
Ik heb 2 weken bijna niks anders gedaan en ik ben heel blij dat het morgen weer voorbij is.quote:Op zondag 16 mei 2010 12:36 schreef Civilian het volgende:
[..]
Hangdagen
Doe al 4 dagen bijna niks anders
samen douchen? sta ik wel kwartiertje eerder opquote:Op zondag 16 mei 2010 12:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
Vandaag allemaal plannen maar geen zin erin, dus maak er een hangdag vanMorgenochtend om 0515 weer werken
Ik haat ochtenddiensten
quote:Op zondag 16 mei 2010 14:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
samen douchen? sta ik wel kwartiertje eerder op
geef ik je wel een tosti mee naar je werkquote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 15:50 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik moest huilen...
Heel mooi! Dank je, Civ!
Het is weer eens wat anders dan de exotische drumband waar mijn vrouw en ik zonet door werden achtervolgd op Kijkduin.quote:Op zondag 16 mei 2010 16:57 schreef Atreidez het volgende:
Wat een pleurisherrie, die driftkampioenschappen hier in Scheveningen
Heb je eindelijk Dolby Surround tijdens de F1 is het weer niet goedquote:Op zondag 16 mei 2010 16:57 schreef Atreidez het volgende:
Wat een pleurisherrie, die driftkampioenschappen hier in Scheveningen
ik vrijdag 2 kids om me heen gehad zo'n 6 uur lang.... heb komende weken weer genoeg dosis kids gehadquote:Op zondag 16 mei 2010 18:47 schreef GotC het volgende:
Wow, net een huis vol kinderen gehad! Wel schatjes
Dank jequote:Op zondag 16 mei 2010 18:47 schreef GotC het volgende:
Wow, net een huis vol kinderen gehad! Wel schatjes
Je hoeft je absoluut niet opgelaten te voelenquote:Op zondag 16 mei 2010 19:23 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Dank je![]()
Ik voel me wel altijd enigzins opgelaten als ze gaan mopperen en springen enzo. Monsters
Ach ja, je kent mij zo intussen wel een beetje denk ik: de zelfverzekerheid zelvequote:Op zondag 16 mei 2010 19:50 schreef GotC het volgende:
[..]
Je hoeft je absoluut niet opgelaten te voelenAlleen maar gezellig, een huis vol
.
En ze kunnen niet zeggen dat ik het ze niet gezegd heb dat dit ze stond te gebeurenquote:Den Haag - Een 32-jarige man uit De Goorn liep zaterdag 15 mei tweedegraads brandwonden op toen de kart waarin hij reed door nog onbekende oorzaak in brand vloog. Omstreeks 16.30 uur was de man met een aantal vrienden aan het karten op een indoor kartbaan aan de Jaap Edenweg.
Plotseling vloog de kart waarin hij reed in brand. Een aanwezige medewerker schoot direct te hulp en hielp hem uit de kart, waarna de kart volledig uitbrandde. De GGD vervoerde de man met brandwonden aan zijn rug naar een ziekenhuis. De politie onderzoekt de exacte toedracht en nam de kart in beslag.
Een 17-jarige Haagse liep 23 januari bij dezelfde kartbaan ook al tweedegraads brandwonden op toen de kart waarin zij reed door nog onbekende oorzaak in brand vloog.
Is 't zo onveilig daar dan?quote:Op zondag 16 mei 2010 20:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
Gaat lekker in de Uithof
[..]
En ze kunnen niet zeggen dat ik het ze niet gezegd heb dat dit ze stond te gebeuren
ik snap zowieso niet dat mensen nog daar naartoe gaan, paar honderd meter verder heb je van der ende karting.. grootste indoor baan van europa geloof ik!quote:
Mwah onveilig.... dat op zich niet maar enig risico is er wel. Ze zijn 1,5 jaar geleden overgestapt op ander bevestigingsmateriaal, koppelingen en slangen voor de brandstof toevoer (zelfde als Coronel in het begin had en daar heel snel op terug gekomen is) We hadden toendertijd bij de opening ook problemen met lekkende koppelingen en slangen door te hoge temperaturen aan de slangen en koppelingen.quote:
Oh ik zou 't niet wetenquote:Op zondag 16 mei 2010 20:23 schreef Marvelous het volgende:
[..]
ik snap zowieso niet dat mensen nog daar naartoe gaan, paar honderd meter verder heb je van der ende karting.. grootste indoor baan van europa geloof ik!
quote:Op zondag 16 mei 2010 20:23 schreef Marvelous het volgende:
[..]
ik snap zowieso niet dat mensen nog daar naartoe gaan, paar honderd meter verder heb je van der ende karting.. grootste indoor baan van europa geloof ik!
Ik heb echt nog nooit in een kart gezetenquote:Op zondag 16 mei 2010 20:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]ja leuk
man wat een kutbaan is dat, slecht onderhoud, geen snelheid in de karts.... misschien leuk als funbaan als je met een grote groep vrienden bent. Maar voor tijdrijden moet je niet in Poeldijk zijn of Delft. De uithof heeft qua bochten,techniek, afwisseling, onderhoud van karts toch de voorkeur.
Ik doe nu al zo'n 8 jaar aan indoor karten, 7 jaar geleden ook 4e geworden op Nederlands Kampioenschap Indoor Karting en doe het minimaal 1 tot 2 keer per maand door het hele land (alhoewel laatste tijd wat vaker omgeving Zuid Holland ivm tijdgebrek.
Moet je eens doen! Is tof!quote:
Neh, vind t echt niet boeiend. Wel grappig om te zien, maar zelf in zo'n ding zitten? Pleasequote:Op zondag 16 mei 2010 20:35 schreef Civilian het volgende:
[..]
Moet je eens doen! Is tof!Vooral als je gaat rijden
Ik vind 't leuker dan gewoon meeten ja. Het enige nadeel (voor mij dan) is dat ik een week erna met rugpijn loop omdat die dingen gewoon echt te klein voor mij zijn en mijn rug van zichzelf al niet al te best is. Ik doe het in de praktijk dus zelden.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:21 schreef SolidasRock het volgende:
Ik had er toevallig over met Airwin, of ie van karten hield. Hij vond het wel leuk. Misschien moeten we een kartmeet organiseren. Dan is Airwin er in ieder geval ook maar hoeft hij niet te praten met de meute, alleen maar voor ze uit blijven racen.
Was het leuk?quote:Op zondag 16 mei 2010 20:22 schreef Marvelous het volgende:
net een mini meet gehad bij Flappekz en GotC!
Ik heb het afgelopen zomer gedaan, in Luxemburg. Dan boeit het me niet meer zo allemaal, haha.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:36 schreef GotC het volgende:
[..]
Neh, vind t echt niet boeiend. Wel grappig om te zien, maar zelf in zo'n ding zitten? Please
Mijnquote:Op zondag 16 mei 2010 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind 't leuker dan gewoon meeten ja. Het enige nadeel (voor mij dan) is dat ik een week erna met rugpijn loop omdat die dingen gewoon echt te klein voor mij zijn en mijn rug van zichzelf al niet al te best is. Ik doe het in de praktijk dus zelden.
En oh, vanwege mijn lichaamsgewicht zal ik al nooit voorop rijden. Teveel ballast.
De karts kunnen het prima handlen, maar iemand die goed kan karten èn lichter van gewicht is heeft een voordeel ten opzichte van iemand die goed kan karten èn zwaarder is.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:14 schreef Lovechild het volgende:
Mijnis ook groot en derhalve aardig aan gewicht maar ik heb nog nooit gemerkt dat karts dat niet handelen konden.
Lichaamsgewicht heeft niet zoveel invloed hoorquote:Op zondag 16 mei 2010 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind 't leuker dan gewoon meeten ja. Het enige nadeel (voor mij dan) is dat ik een week erna met rugpijn loop omdat die dingen gewoon echt te klein voor mij zijn en mijn rug van zichzelf al niet al te best is. Ik doe het in de praktijk dus zelden.
En oh, vanwege mijn lichaamsgewicht zal ik al nooit voorop rijden. Teveel ballast.
Ja maar dat is heel wat anders wat je eerst zei; nl dat je door je lichaamsgewicht nooit voorop zult rijden. Dat laatste klopt denk ik echt niet.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De karts kunnen het prima handlen, maar iemand die goed kan karten èn lichter van gewicht is heeft een voordeel ten opzichte van iemand die goed kan karten èn zwaarder is.
Kreeg vandaag nog van mn moeder te horen: Asjeblieft begin voorlopig nog niet aan kinderen!quote:Op zondag 16 mei 2010 18:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik vrijdag 2 kids om me heen gehad zo'n 6 uur lang.... heb komende weken weer genoeg dosis kids gehad
Hier hebben we de afspraak dat ik van de poep ben en hij van de spuug isquote:Op zondag 16 mei 2010 22:56 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Dus ik ben tot de conclusie gekomen dat als ik ooit kinderen heb en die gaan kotsen dat ik dan mn moeder moet bellen om het te komen opruimen![]()
Kan. Denk alleen niet dat je jezelf daar een plezier mee doet. Tenzij je anosmie hebt.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:53 schreef SolidasRock het volgende:
Ik laat de poep en spuug wel gewoon zitten....
Ramen open en een wcgeurverfrisser (zo 1tje in vorm van een denneboom) aan het kind hangen helpt...quote:Op maandag 17 mei 2010 00:09 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Kan. Denk alleen niet dat je jezelf daar een plezier mee doet. Tenzij je anosmie hebt.
Wat dacht je van je verpleegsteruniform?quote:Op maandag 17 mei 2010 01:44 schreef GotC het volgende:
Kan ook niet slapen..misselijk
Dus nu maar aan het zoeken voor een leuke outfit om op flap zn verjaardag te dragen..
met witte crocksquote:Op maandag 17 mei 2010 02:28 schreef GotC het volgende:
Lol
Zou kunnen, al is die van het ziekenhuis a-sexueel...
sorry Solid, ben niet zo op de hoogte van de spelling van dit soort 'mode verschijnselen'quote:Op maandag 17 mei 2010 03:24 schreef SolidasRock het volgende:
Ik moest ff denken wat je bedoelt maar je bedoelt die "hippe"schoenen? Zonder k dus
GotC: Paar topicjes terug werd er sexy uniform gepost, ik geloof door MtM. Ik meen me te herinneren dat het een nonnen outfit was?
Ik ook niet, daarom moest ik erover nadenken (en googlen....)quote:Op maandag 17 mei 2010 03:32 schreef Marvelous het volgende:
[..]
sorry Solid, ben niet zo op de hoogte van de spelling van dit soort 'mode verschijnselen'
Kind gewoon op balkon zetten, wil ook helpenquote:Op maandag 17 mei 2010 00:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ramen open en een wcgeurverfrisser (zo 1tje in vorm van een denneboom) aan het kind hangen helpt...
Wat dan nog een nadeel van kinderen is, is dat die niet altijd alleen maar over zichzelf heen spugen of poepen.quote:Op maandag 17 mei 2010 00:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ramen open en een wcgeurverfrisser (zo 1tje in vorm van een denneboom) aan het kind hangen helpt...
Wat was er heftig aan dan?quote:Op maandag 17 mei 2010 10:04 schreef Lovechild het volgende:
Goedemorgen!
Hier al een heftig begin van de dag gehad
Op school bleek een medewerkster in de vakantie zomaar te zijn overleden. 46 jaar. Dat komt wel even aan. En dan snel je kinderen vertellen wat er is, want die zien en horen ook reacties, even met juffen erover praten, condoleanceboek tekenen.quote:
as-bestquote:Op maandag 17 mei 2010 12:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
nou nog 45 min en dan weer naar huis.... geen kut gedaan vandaag.... luchtruim dicht
hoop dat van de zomer ijsland nog meer roet in het eten gooit paar dagen langquote:
Kap eens ff... eind juni moet alles helder zijnquote:Op maandag 17 mei 2010 13:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hoop dat van de zomer ijsland nog meer roet in het eten gooit paar dagen langheb ik tenminste ff vrij
Precies. Ik wil op vakantie!quote:Op maandag 17 mei 2010 13:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Kap eens ff... eind juni moet alles helder zijn
Dat kan ook zonder vliegtuigquote:
Schotland en Engelandquote:Op maandag 17 mei 2010 13:29 schreef Lovechild het volgende:
Wat is jullie vakantiebestemming, Flapp en GotC?
Leuk!quote:
Nu kun je nog goedkoop annulerenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |