Waar? bij sparta?quote:Op zondag 16 mei 2010 18:16 schreef Ensaf het volgende:
En wordt daar even mooi een penalty gemist jongens!
"Vreugde en verdriet in het Kasteel"quote:Op zondag 16 mei 2010 18:27 schreef neen het volgende:
Haha, wat een ontknoping daarAad de Klos wist het natuurlijk al lang dat dit zou gebeuren. 1-0 in de blessuretijd en dan nog de 1-1 op fabuleuze wijze. Wat een wedstrijd, de negers van Excelsior zijn blij.
quote:
Dat sowieso..... Sparta.... Exelsior....quote:Op zondag 16 mei 2010 18:29 schreef justmattie het volgende:
Volgend seizoen toch weer naar Rotterdam dus
Ik kan geen PI gebruiken op mobiel, maar daarom postte ik dat ookquote:
Oh, ik snap 'm.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:31 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik kan geen PI gebruiken op mobiel, maar daarom postte ik dat ook
quote:
het postnummer bij elke post erbij zetten is al teveel gevraagd. Teminste ik heb het gevraagd en er kwam geen feedback op.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:42 schreef Crutch het volgende:
Ik vind dat ook heel vervelend. Ga even een feedbacktopic openen over PI's in Fok!Mobile
Misschien moeten we een clubje devvers verleiden om zich even te buigen over de gehele layout.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:51 schreef justmattie het volgende:
[..]
het postnummer bij elke post erbij zetten is al teveel gevraagd. Teminste ik heb het gevraagd en er kwam geen feedback op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |