quote:Op zondag 16 mei 2010 14:33 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben al meer dan 2 jaar geen STA mod meer hoor
nee, klopt. maar wel bans aanvragenquote:
Hoezo helaas? Dan hebben ze het er zelf naar gemaakt.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
JaDaar heb ik wel eens bans aanmoeten vragen helaas.
Ik hou niet vanmodden, laat staanvan bannen.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:47 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hoezo helaas? Dan hebben ze het er zelf naar gemaakt.
En dan toch mod wordenquote:Op zondag 16 mei 2010 14:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik hou niet vanmodden, laat staanvan bannen.geef mij maar lieve usertjes die zichzelf corrigeren
Mooie solicitatieslogan (zonder typo dan).quote:Op zondag 16 mei 2010 15:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de beste mod is een mod die zijn knopjes net hoeft te gebruiken
Dat lijkt mij ook de mooiste werk om te doen!quote:Op zondag 16 mei 2010 14:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik hou niet vanmodden, laat staanvan bannen.geef mij maar lieve usertjes die zichzelf corrigeren
Oeps! Dat moest natuurlijk zijn:quote:Op zondag 16 mei 2010 15:35 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook de mooiste werk om te doen!
Hij is fries en CDA-erquote:Op zondag 16 mei 2010 16:10 schreef Crutch het volgende:
Gaan we nog lekker iete mei Reitse?
Roerend in een bak ellende.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder is een hamster
Waar? bij sparta?quote:Op zondag 16 mei 2010 18:16 schreef Ensaf het volgende:
En wordt daar even mooi een penalty gemist jongens!
"Vreugde en verdriet in het Kasteel"quote:Op zondag 16 mei 2010 18:27 schreef neen het volgende:
Haha, wat een ontknoping daarAad de Klos wist het natuurlijk al lang dat dit zou gebeuren. 1-0 in de blessuretijd en dan nog de 1-1 op fabuleuze wijze. Wat een wedstrijd, de negers van Excelsior zijn blij.
quote:
Dat sowieso..... Sparta.... Exelsior....quote:Op zondag 16 mei 2010 18:29 schreef justmattie het volgende:
Volgend seizoen toch weer naar Rotterdam dus
Ik kan geen PI gebruiken op mobiel, maar daarom postte ik dat ookquote:
Oh, ik snap 'm.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:31 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik kan geen PI gebruiken op mobiel, maar daarom postte ik dat ook
quote:
het postnummer bij elke post erbij zetten is al teveel gevraagd. Teminste ik heb het gevraagd en er kwam geen feedback op.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:42 schreef Crutch het volgende:
Ik vind dat ook heel vervelend. Ga even een feedbacktopic openen over PI's in Fok!Mobile
Misschien moeten we een clubje devvers verleiden om zich even te buigen over de gehele layout.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:51 schreef justmattie het volgende:
[..]
het postnummer bij elke post erbij zetten is al teveel gevraagd. Teminste ik heb het gevraagd en er kwam geen feedback op.
De layout is verder wel nice. UI hoef ik niet perse te zien, maar postnummer leek me wel makkelijk te realiseren zonder dat het de laadtijd beinvloed..quote:Op zondag 16 mei 2010 18:54 schreef Crutch het volgende:
[..]
Misschien moeten we een clubje devvers verleiden om zich even te buigen over de gehele layout.
Inderdaadquote:Op zondag 16 mei 2010 19:00 schreef Crutch het volgende:
Wel een hele verbetering dat de TS niet klikbaar meer is.
Lang niet gezien hierquote:Op zondag 16 mei 2010 19:05 schreef bascross het volgende:
Wat is dit voor verschrikkelijke TT?
Liwwadden anti fries.![]()
Klopt. Ik had niet veel zinnigs te melden de afgelopen tijd, maar de vreselijke TT trok mijn aandacht.quote:
Friesland Boven!quote:Op zondag 16 mei 2010 19:05 schreef bascross het volgende:
Wat is dit voor verschrikkelijke TT?
Liwwadden anti fries.![]()
quote:Op zondag 16 mei 2010 19:12 schreef bascross het volgende:
[..]
Klopt. Ik had niet veel zinnigs te melden de afgelopen tijd, maar de vreselijke TT trok mijn aandacht.
Alsof wij hier altijd wat zinnigs neer zettenquote:Op zondag 16 mei 2010 19:12 schreef bascross het volgende:
[..]
Klopt. Ik had niet veel zinnigs te melden de afgelopen tijd, maar de vreselijke TT trok mijn aandacht.
Ik wel hoor!quote:Op zondag 16 mei 2010 19:19 schreef justmattie het volgende:
[..]
Alsof wij hier altijd wat zinnigs neer zetten
Ja jij wel * insert PI sarcastischequote:
15 en dan al bierdopvoortandenquote:
Da's geen Liwwadder, Klazina wel!quote:
Het is wel DE marlous waar Rinus mee onder de douche wil!quote:
Hey Marlousquote:
Je zeurt te veel!quote:Op zondag 16 mei 2010 19:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het is wel DE marlous waar Rinus mee onder de douche wil!
Alleen jammer dat ze als een opgevoerde cavia klinkt
Ietsje.quote:
Moeten er wel weer voldoende man zijn, zoals gisterquote:
OMG.. zo schaam ik me echt dat ik in Leeuwarden geboren ben..quote:
Ast in Liwwadden geboren bist, kest ut wel skuddenquote:Op zondag 16 mei 2010 19:57 schreef bongmaster het volgende:
[..]
OMG.. zo schaam ik me echt dat ik in Leeuwarden geboren ben..
Goed bezig, je eerste post op fok! gelijk in dit topicquote:Op zondag 16 mei 2010 19:57 schreef bongmaster het volgende:
[..]
OMG.. zo schaam ik me echt dat ik in Leeuwarden geboren ben..
't IS NOOIT WAT WEESTquote:Op zondag 16 mei 2010 19:58 schreef neen het volgende:
[..]
Ast in Liwwadden geboren bist, kest ut wel skudden
Ast niet in Liwwadden geboren bist maar Groningen en Leeuwarden niet uut elkaar ken houden oekquote:Op zondag 16 mei 2010 19:59 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
't IS NOOIT WAT WEEST
'T SAL NOOIT WAT WURDE
AST IN LIWWADEN GEBOREN BIST
KEST UT WEL SKUDDE
Nou must oppassequote:Op zondag 16 mei 2010 20:01 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ast niet in Liwwadden geboren bist maar Groningen en Leeuwarden niet uut elkaar ken houden oek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |