Piemels! Hihi!quote:Op zondag 16 mei 2010 02:12 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ja maar disfa had het erover dat de zwetende piemel geur de rest overheerst... en ik zei dat normaal zweet overheerst... en dat dat als we onze wijze Spanky mogen geloven Woest Erotisch is als je een man aantrekkelijk vind
Al een keer gezien idd. Behoorlijk vermakelijk, hoewel het imago van Sagget door America's Funniest Home Videos al heel erg beschadigt is.quote:Op zondag 16 mei 2010 03:42 schreef lkb9000 het volgende:
Die roast van Bob Saget was best vermakelijk nog
Moguh, de broodmachine is over 3 kwartier klaarquote:Op zondag 16 mei 2010 10:10 schreef Edwinuss het volgende:
Goedemorgen!![]()
Croissants liggen al in de oven, koffie is gezet! Straks flink opruimen en dan eind van de middag iemand helpen met verhuizen.
Momenteel nog op normaal; ik ben geen keiharde proquote:Op zondag 16 mei 2010 10:12 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat was mij ook opgevallen!
Speel jij Skate 3 trouwens op hardcore? Of gewoon op normaal?
Daar zit nog weinig fantasie in... dat kan ik als gamenerd nog beterquote:Op zondag 16 mei 2010 02:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
Misschien iets om te oefenen? :
Aanvulling voor erotische spel?
Fixedquote:Op zondag 16 mei 2010 10:13 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Moguh, de broodmachine is over 3 kwartier klaar![]()
En Nebo, echt niet dat we gaan slapen als we ook kunnen seksen
ook al tering veel last van mijn nek :/quote:Op zondag 16 mei 2010 10:30 schreef Edwinuss het volgende:
Ik was me net aan het uitrekken, en nu kan ik mijn nek bijna niet meer bewegen.
quote:Op zondag 16 mei 2010 10:30 schreef Edwinuss het volgende:
Ik was me net aan het uitrekken, en nu kan ik mijn nek bijna niet meer bewegen.
We hebben hier ooit een schilder gehad die ook zo klonkquote:Op zondag 16 mei 2010 10:33 schreef Rossdale het volgende:
Mogguh. Kolere wat ben ik verkoudenIk heb een loopneus, alle spieren in mijn rug doen pijn en mijn stem klinkt als die van Marlon Brando
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |