Die aflevering ging niet door tochquote:Op zondag 16 mei 2010 21:10 schreef Sigmund666 het volgende:
Met een vent die slachthuispaarden verkoopt aan mensen.
(Paarden die dus ten dode opgeschreven staan qua conditie en aandoeningen)
Wat is er nou weer met Flodder? Beledigd door de TT? Zo ja: MOOI.
Ze kunnen niet bewijzen dat het niet zo is. Misschien hebben ze Morpheus omgekocht?quote:Op zondag 16 mei 2010 21:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Die aflevering ging niet door toch? En jongens het was geen kloon, dat hebben zo toch na gekeken
Dat denken we niet, we weten het gewoonquote:Op zondag 16 mei 2010 21:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nja je kan ook zwart tegen wit zeggen. Al denken ze hier ook nog steeds dat ik kloon ben van AQ of FL.
Niet meer Sigmundquote:Op zondag 16 mei 2010 21:28 schreef Sigmund666 het volgende:
Jij hebt je al bewezen als zijnde op zichzelf staande unit. Aq en Flodder daarentegen zijn een soort van reusachtige samengestelde Power-Rangers-achtige robot die alleen maar kunnen zieken en puberen
AQ heeft ook ze leuke momentenquote:Op zondag 16 mei 2010 21:28 schreef Sigmund666 het volgende:
Jij hebt je al bewezen als zijnde op zichzelf staande unit. Aq en Flodder daarentegen zijn een soort van reusachtige samengestelde Power-Rangers-achtige robot die alleen maar kunnen zieken en puberen
Op diezelfde rommelmarkt trouwens ook nog een überbazige en zeldzame SEGA-sleutelhanger gekocht.
Klopt, iets groter, betere kleuren en contrast, en breedbeeld, zie ik iets meer om me heen, handigquote:
FF13quote:
Doe normaal gastquote:Op zondag 16 mei 2010 21:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
AQ heeft ook ze leuke momenten. Omg, dat ik dit zeg
Nou mn vorige TV kon ik makkelijk draaien naar bed-positie, dat wordt nu iets lastigerquote:
quote:En dat wat BBN zegt?
Wat doe je voor stage dan?quote:Op zondag 16 mei 2010 22:02 schreef CraniuM het volgende:
FUUU- morgen weer de heletijd kindergezeik gaan aanhoren.
I know, iedereen om me heen begint kinderen te krijgenquote:
En waar staat jouw klokje op?quote:Op zondag 16 mei 2010 22:08 schreef GameBabe het volgende:
[..]
I know, iedereen om me heen begint kinderen te krijgen
Dat heb ik ook, of ze gaan trouwen.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:08 schreef GameBabe het volgende:
[..]
I know, iedereen om me heen begint kinderen te krijgen
Dat is de gemeenste vraag die je aan een vrouw tussen de 25 - 30 kan stellen Neboquote:
Bruiloften zijn tof!quote:
Mannen in pak of uniformquote:Op zondag 16 mei 2010 22:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Bruiloften zijn tof!
Gisteren een bruiloft gehad. Was supermooi
En ik in pak natuurlijk.. Dat wilt geen vrouw missen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |