Nope ik woon in de van Oldenbarneveldtstraat.. ik was op dat moment gewoon thuisquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Jij zit in Het Duifje toch?
Mss alarm voor de luchtkwaliteit ivm die brand?
Edit: nee, in Noord. Waar is 'hier' dan?
Was het niet de afscheidstoeter van de drugsboot?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:24 schreef leonie-89 het volgende:
Vanochtend rond 10 uur leek hier 1x dat signaal af te gaan wat je ook altijd op de eerste maandag van de maand hoort om 12 uur. Beetje vreemd
Hmm, dat zou ook nog kunnen. Maar zit ik daar niet een beetje te ver weg voor? Het klonk best dichtbij.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:44 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Was het niet de afscheidstoeter van de drugsboot?
Zou goed kunnen:quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:44 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Was het niet de afscheidstoeter van de drugsboot?
Oh, dat lijkt me zo kutquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:24 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Dat is leuk thuis komen![]()
Vanochtend rond 10 uur leek hier 1x dat signaal af te gaan wat je ook altijd op de eerste maandag van de maand hoort om 12 uur. Beetje vreemd
Zit een beetje bij te komen van de tweede werkdag en een bord vol eten dat ik net achter de kiezen hebquote:
Doe ze de groetenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:49 schreef Lyssa het volgende:
Mijn pakketje is binnenGelukkig bezorgd bij buren die daarna ook nog thuis zijn
Ja, ik ga soms zwemmen bij de Grote Koppel of ('s zomers als warm) bij Klarenbeek. Prima zwembaden alleen af en toe wat veel kutpubertjes, al worden die op Klarenbeek tegenwoordig behoorlijk strak gehouden na wat problemen in het verleden.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:36 schreef Guppyfriend het volgende:
Hahaha!
Gaan jullie wel eens zwemmen in Arnhem bij één van de drie zwembaden? En is dat wat? Ik wil het zwemmen wel weer eens oppakken namelijkMooie reden om te shoppen voor een nieuwe bikini en/of badpak
Ik ook vaak. Ook 's nachts na een feestjequote:Op woensdag 19 mei 2010 14:20 schreef GimmeGore het volgende:
ik heb wel bij Lathum (buiten dus) gezwommen, was niet veel soeps
In Arnhem geen idee, maar misschien is het een tripje naar Nijmegen waard.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:29 schreef GimmeGore het volgende:
Ik zoek trouwens een fotozaak in Arnhem met een ruim assortiment...
Ik wil nl een Pentax camera kopen, maar ik kan niet eens een winkel vinden die überhaupt Pentax verkoopt
Foto Camex op de Koningstraat mss? Die is redelijk uitgebreid. Of ze ook Pentax verkopen, weet ik niet.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:29 schreef GimmeGore het volgende:
Ik zoek trouwens een fotozaak in Arnhem met een ruim assortiment...
Ik wil nl een Pentax camera kopen, maar ik kan niet eens een winkel vinden die überhaupt Pentax verkoopt
Die heeft geen Pentax, ben ik gisteren al geweest.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Foto Camex op de Koningstraat mss? Die is redelijk uitgebreid. Of ze ook Pentax verkopen, weet ik niet.
En verder heeft de Mediamarkt een uitgebreid assortiment (komt mijn Nikon D40 vandaan) , maar bij de MM is het meestal zo dat het de oudere modellen zijn. En die kunnen dus wat goedkoper zijn dan de nieuwste van de nieuwste.
Vanochtend op de brug zag ik wel veel mensen kijken waar die nou is. Irritant trouwens dat fietsers steeds aan een kant moeten fietsen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:11 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht dattie alleen kon zinken, maar varen lukt ook nog
Hoe vaak ik al niet bijna geraakt ben door een overijverige pizzabezorgerquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:21 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Vanochtend op de brug zag ik wel veel mensen kijken waar die nou is. Irritant trouwens dat fietsers steeds aan een kant moeten fietsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |