Neehoor, mijn ouders verdienen mijn erfenis in de zorg, dus mij zal je niet horenquote:Op maandag 17 mei 2010 18:34 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Niks tegen de zorg! Ik doe zelf de verpleegkunde opleiding
quote:Op maandag 17 mei 2010 14:47 schreef tliciouz het volgende:
Als alles doorgaat kan ik volgende week aan de slag in de thuiszorg.
Kom je alleen bij ouderen?quote:Op maandag 17 mei 2010 14:47 schreef tliciouz het volgende:
Als alles doorgaat kan ik volgende week aan de slag in de thuiszorg.
Ja eindelijk weer terug de zorg in ik ben zo blij, nu kan ik en doen wat ik wil en gewoon lekker 5 dagen in de week werken en niet in het weekend en op vrije dagen. Heerlijk, mijn dag kan niet meer stuk!quote:Op maandag 17 mei 2010 18:29 schreef Bob-B het volgende:
[..]het lichtpuntje voor vele mensen die afhankelijk zijn van zorg
Vieze oude opa'tjes die in je kont knijpen![]()
Huhw, thuiszorg is toch niet van 9-17 uur?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja eindelijk weer terug de zorg in ik ben zo blij, nu kan ik en doen wat ik wil en gewoon lekker 5 dagen in de week werken en niet in het weekend en op vrije dagen. Heerlijk, mijn dag kan niet meer stuk!
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Huhw, thuiszorg is toch niet van 9-17 uur?
Hoezo laaiend enthousiastquote:Op maandag 17 mei 2010 20:58 schreef Sally het volgende:
Ja, mijn gevoel is nu steeds als ik terugdenk:
Het viel eigenlijk nog reuze mee, nu ik helemaal zelf moest notuleren. Wat ik meemaakte op de halve dag meelopen leek heel erg
Nu bedenk ik me dat het best lomp is om niet meteen te zeggen dat ik het heel leuk voor je vind! Is het in Arnhem?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja eindelijk weer terug de zorg in ik ben zo blij, nu kan ik en doen wat ik wil en gewoon lekker 5 dagen in de week werken en niet in het weekend en op vrije dagen. Heerlijk, mijn dag kan niet meer stuk!
Geeft niet! Dank je wel!quote:Op maandag 17 mei 2010 21:18 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Nu bedenk ik me dat het best lomp is om niet meteen te zeggen dat ik het heel leuk voor je vind! Is het in Arnhem?
Nouja als je toch in de buurt bent en een schoon washandje over hebtquote:Op maandag 17 mei 2010 21:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Geeft niet! Dank je wel!heb er echt heel veel zin in. Eindelijk terug naar me oude stekkie.
Ja in Arnhem zuid, en soms in de stad, lekker op de fiets en met slecht weer met de bus. Krijg zelfs een fiets vergoeding
quote:0900307 14:25:33 18-05-10 GROUP Prio 1 pac OMS Brandmelding KORENMARKT 19 AH 3631
Ploegcommandant Brandweer Arnhem GelderlandMidden
0900301 14:25:33 18-05-10 GROUP Prio 1 pac OMS Brandmelding KORENMARKT 19 AH 3631
Blusgroep 1 noord Brandweer Arnhem GelderlandMidden
0900300 14:25:33 18-05-10 GROUP Prio 1 pac OMS Brandmelding KORENMARKT 19 AH 3631
Lichtkrant noord Brandweer Arnhem GelderlandMidden
Dat is niets vergeleken met net hier achterquote:
Omg is er weer een bijna-failliete horeca ondernemer die op geld van de verzekering zit te azen?quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Omg is er weer een bijna-failliete horeca ondernemer die op geld van de verzekering zit te azen?
http://www.omroepgelderla(...)rnhem-uitgebrand.htmquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat is niets vergeleken met net hier achterik kan het niet kopieren van die site dus dan maar even zo
[ afbeelding ]
quote:Woonkamer in Arnhem uitgebrand
ARNHEM - Een woonkamer van een rijtjeshuis in de Zuringstraat in de Arnhemse wijk Malburgen-Oost is dinsdagmorgen door brand verwoest.
De brandweer kon voorkomen dat het vuur oversloeg naar woningen ernaast. Er is wel rook- en roetschade.
De bewoners waren op het moment van de brand niet thuis. Het is niet bekend hoe het vuur kon ontstaan.
dinsdag 18 mei 2010 | 13:09 | Laatst bijgewerkt op: dinsdag 18 mei 2010 | 14:06
Dat is leuk thuis komenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:09 schreef Sally het volgende:
[..]
http://www.omroepgelderla(...)rnhem-uitgebrand.htm
[..]
Jij zit in Het Duifje toch?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:24 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Dat is leuk thuis komen![]()
Vanochtend rond 10 uur leek hier 1x dat signaal af te gaan wat je ook altijd op de eerste maandag van de maand hoort om 12 uur. Beetje vreemd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |