Kruidenboter, salades?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:03 schreef donroyco het volgende:
[..]
Zeg het maar, ik ga zo naar de super.
Misschien dat ik wel ff ga. Maar Wouter Hamelquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:24 schreef donroyco het volgende:
Morgen komt Wouter Hamel op bezoek in Sonsbeek... Kom je ook nog?
Ik bedoel nu... :-Pquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:04 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Misschien dat ik wel ff ga. Maar Wouter Hamel
Wouter Hamel is tofquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:04 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Misschien dat ik wel ff ga. Maar Wouter Hamel
quote:
quote:
Ja wij reden dus niet onder het spoor door maar rechtdoorquote:Op zondag 23 mei 2010 09:04 schreef GimmeGore het volgende:
Zo moeilijk is het toch niet om naar de Ikea te fietsen?
Zeker niet via de Johan de Wittlaan/Oude Zevenaarseweg/Zevenaarseweg/Brugweg. In Westervoort zelf links af onder het spoor door, dan die weg volgen en links bij de Rivierweg (de weg richting Lathum)
Zo uit mn hoofd
Je kan trouwens ook na de brug, meteen het fietspad af, naar de dijk en dan rechtsaf.
Dan kom je uiteindelijk tegenover dat industrieterrein uit en kom je niet door Westervoort.
Heb echt 10 minuten na moeten denken wat je bedoeldequote:Op zondag 23 mei 2010 09:04 schreef GimmeGore het volgende:
Zo moeilijk is het toch niet om naar de Ikea te fietsen?
Zeker niet via de Johan de Wittlaan/Oude Zevenaarseweg/Zevenaarseweg/Brugweg. In Westervoort zelf links af onder het spoor door, dan die weg volgen en links bij de Rivierweg (de weg richting Lathum)
Zo uit mn hoofd
Je kan trouwens ook na de brug, meteen het fietspad af, naar de dijk en dan rechtsaf.
Dan kom je uiteindelijk tegenover dat industrieterrein uit en kom je niet door Westervoort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |