quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:18 schreef wikwakka2 het volgende:
Damn, ik heb docenten die nog altijd 'loose' in plaats van 'lose' schrijven in hun powerpointslides. En dat op de universiteit.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:29 schreef ShevaJB het volgende:
Vorige week stapte er een Turkse man in de bus. De chauffeur vraagt waar de beste man naartoe moet, waarop de Turkse man vervolgens antwoordde met: "naar huis". Goed, zei de chauffeur, dat zijn dan 6000 strippen.
Mijn oom had er vroeger 1quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:35 schreef msnk het volgende:
http://img12.imageshack.us/img12/4093/075ji.jpg
Plaatselijke super.
Haha als ik kon ging ik wel mee.quote:Op zondag 16 mei 2010 11:05 schreef Ayca het volgende:
Wie gaat er mee naar de zwarte markt?emel we halen je wel op anders
Komen ze wonen in Nederland?quote:Op zondag 16 mei 2010 10:37 schreef wikwakka2 het volgende:
Mijn ouders gaan een huis kopen inNoviomagus
.
Ik weet het niet, lijkt me wel leuk om een keer mee te maken.quote:Op zondag 16 mei 2010 11:17 schreef Ayca het volgende:nah het is niet dat je echt iets mist hoor
Succes![]()
ik wacht op je.quote:Op zondag 16 mei 2010 11:05 schreef Ayca het volgende:
Wie gaat er mee naar de zwarte markt?emel we halen je wel op anders
Ouders in NL ftw!quote:Op zondag 16 mei 2010 11:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mijn moeder wel, mijn vader blijft waarschijnlijk nog een jaar daar.
Eens. Het is toch fijn om af en toe gewoon even binnen een paar uur 'thuis' te kunnen zijn. Een vlucht boeken en uren vliegen is nou eenmaal niet zo snel.quote:
Ik ben student pop, go figurequote:Op zondag 16 mei 2010 16:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
Rookert je bent toch rijk
had je eerder moeten zeggen, toen waren wij daar alquote:
Ach, je hebt nog 2 clubs over om te supporten toch?quote:Op zondag 16 mei 2010 19:17 schreef o.us het volgende:
[..]
Sparta is gedegradeerd en ik heb gehuild, dus het kan erger.
Het kan erger inderdaad. Mja...quote:Op zondag 16 mei 2010 19:17 schreef o.us het volgende:
[..]
Sparta is gedegradeerd en ik heb gehuild, dus het kan erger.
Ah, dat is kutquote:Op zondag 16 mei 2010 19:24 schreef Ayca het volgende:
[..]
nee echt kwijtgeraakt, uit mn broekzak gevallen denk ik
jawel mascara enz en verder ehm spul voor mm haarquote:Op zondag 16 mei 2010 19:27 schreef Julis het volgende:
[..]
Ah, dat is kut! Ach...
Maar je hebt niets gekocht?
Haha, lekkerquote:Op zondag 16 mei 2010 19:30 schreef Ayca het volgende:
[..]
jawel mascara enz en verder ehm spul voor mm haaren een kapsalon
haha nee brylcreme (schrijf je dat zo? Geen idee boeiendquote:Op zondag 16 mei 2010 19:31 schreef Julis het volgende:
[..]
Haha, lekker(de kapsalon dan). Spul voor je haar? Ga jij je haren verven
?
leuk doch matig?quote:Op zondag 16 mei 2010 19:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hier kan ik een leuke grap over maken.
![]()
![]()
vertel hem danquote:Op zondag 16 mei 2010 19:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geen leuke (matige) grap, maar een grap.
hij zat in de zelfde zak als mn mobiel, dus waarom zouden ze die niet pakkenquote:Op zondag 16 mei 2010 19:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik denk dat je je 15 euro niet bent kwijtgeraakt maar ... tjah gestolen
ik nietquote:Op zondag 16 mei 2010 19:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, want dan worden de Turken woest.
ik wil natuurlijk niet generaliseren maar ik denk het welquote:Op zondag 16 mei 2010 20:01 schreef maartjeh het volgende:
[..]
NL's gaan meteen uit van desinteresse, maar het is dus gewoon lui zijn.
En dat maakt het minder erg?quote:Op zondag 16 mei 2010 20:01 schreef maartjeh het volgende:
[..]
NL's gaan meteen uit van desinteresse, maar het is dus gewoon lui zijn.
Bedenk bij jezelf of deze het vaker doetquote:Op zondag 16 mei 2010 20:19 schreef maartjeh het volgende:
In dit geval weet ik het niet Bilmi. Ama bilmiyorum niks meer.
NEE TOMMYquote:
Hij is voetbal aan het kijken. Was hij 'even vergeten'.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Bedenk bij jezelf of deze het vaker doet
wel dat ie niet even smst; ik kyk voetbal, word een uurtje later.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
oja maar dat moet je hem niet kwalijk nemen
iedereen kijkt nu
Ja mijn buurtgenoten gaven me al antwoord.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:59 schreef Qsblr het volgende:
[..]
Het is al afgelopen. Reken er maar op dat er straks gevochten zal worden in Kadikoy.
Vogelaarwijken.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:59 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ja mijn buurtgenoten gaven me al antwoord.
Nee juist niet, daarom begrijp ik het niet. Maar mijn Turkje zal wel boos zijn dat GS verloren heeft.quote:
Nederlanders wel dan? Vrouwen kunnen niet in hun eentje naar de w.c., en mannen kunnen niet alleen bier drinken.quote:
Goed puntquote:Op zondag 16 mei 2010 21:03 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Nederlanders wel dan? Vrouwen kunnen niet in hun eentje naar de w.c., en mannen kunnen niet alleen bier drinken.
Nou bedankt hoor. Goede discussie dan.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
Goed punt![]()
Maar goede punten horen niet thuis in deze discussie
Zekerquote:Op zondag 16 mei 2010 21:04 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Nou bedankt hoor. Goede discussie dan.
Doe je mee, Julis?quote:Op zondag 16 mei 2010 21:26 schreef Julis het volgende:
Groen is een secundaire kleur bij de subtractieve kleurmenging. In het systeem van additieve kleurmenging is groen echter een van de primaire kleuren. Spectraal gezien zit de kleur groen tussen geel en cyaan in. Groen is de complementaire kleur van magenta. Binnen het spectrum vindt men groen licht bij golflengtes rond 550 nanometer. Groen is de in de natuur meest voorkomende kleur. Planten zijn groen doordat zij chlorofyl bevatten.
Groen en wit zijn de kleuren van Bursaspor.
ER IS NIKS!!! IN..quote:
Hyper?quote:Op zondag 16 mei 2010 21:38 schreef Julis het volgende:
Ok. Rustig. Ja. Nu ben ik rustig. Sorry voor het gespam met mijn onzin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
Tot morgen en sterktequote:Op zondag 16 mei 2010 22:21 schreef maartjeh het volgende:
Ik ben hier voorlopig even niet meer vanwege omstandigheden. Het gaat jullie goed.
Gelukkig maar.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:29 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja. Naja. Nu niet meer.
Ik snap jouw grap, hihih.
quote:Op zondag 16 mei 2010 21:50 schreef wikwakka2 het volgende:
What did the zero say to the eight?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan tot ooitquote:Op zondag 16 mei 2010 22:29 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Nee, niet tot morgen. Echt niet. Sorry.
Turken zijn gewoon klein. Punt uit. (gemiddeld en relatief gezien dan)quote:Op zondag 16 mei 2010 22:41 schreef Julis het volgende:
[..]
Turkjes met een hoofdletter. En waarom Turkjes? Het is Turken!
quote:Op zondag 16 mei 2010 22:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Turken zijn gewoon klein. Punt uit. (gemiddeld en relatief gezien dan)
Groot van grootheidswaanzin.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:46 schreef Julis het volgende:
[..]
Niet waar. Turken zijn groot van binnen!
quote:Op zondag 16 mei 2010 22:52 schreef BrandX het volgende:
Dalf03 mag ergens anders lopen trollen.
edit: hij heeft een permanente FOK! vakantie gekregen van Biogarde![]()
quote:Op zondag 16 mei 2010 22:52 schreef BrandX het volgende:
Dalf03 mag ergens anders lopen trollen.
edit: hij heeft een permanente FOK! vakantie gekregen van Biogarde![]()
ik ookquote:Op zondag 16 mei 2010 23:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
sanirim asigim
hartje voor jullie
[ afbeelding ]
Wat een liefde opeens vandaag. Dat zijn we niet gewend.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
sanirim asigim
hartje voor jullie
[ afbeelding ]
nee okéquote:Op zondag 16 mei 2010 23:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
Doen we toch niet? Ik doe alleen maar een mededeling
Je had toch een ander?quote:Op zondag 16 mei 2010 23:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
was gewoon aardig bedoeld
dan niet rookert.
Ja ik wilde jullie verrassen, te weinig liefde in dit topic neefquote:Op zondag 16 mei 2010 23:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat een liefde opeens vandaag. Dat zijn we niet gewend.
Neef nog wel.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja ik wilde jullie verrassen, te weinig liefde in dit topic neef
Nou ja zeg!quote:Op zondag 16 mei 2010 22:41 schreef Julis het volgende:
[..]
Turkjes met een hoofdletter. En waarom Turkjes? Het is Turken!
Maar dat terzijde. Hallo.
Ik voel me toch wel beledigd hierquote:Op maandag 17 mei 2010 00:50 schreef IHVK het volgende:
[..]
Met Turkjes bedoel ik de posters in dit topic.
Weet je al wat voor éénquote:
Heerlijk? Heerlijk?!quote:Op maandag 17 mei 2010 17:39 schreef Julis het volgende:
Tututututututututu.
Vandaag de eerste schooldag na de meivakantie. Heerlijk.
[..]
Weet je al wat voor één?
Ja man, toto.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
weddenschap 180 euro?
Ja, ik had twee weken vakantie. Daar word ik depressief van (omdat ik dan niets te doen heb)quote:Op maandag 17 mei 2010 17:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
Had jij twee weken vakantie Julide?![]()
Nee, ik weet alleen dat ik een nieuwe jas wil.
Depressief worden van vakantie..quote:Op maandag 17 mei 2010 17:44 schreef Julis het volgende:
Ja, dat is heerlijk Ayça.
[..]
Ja, ik had twee weken vakantie. Daar word ik depressief van (omdat ik dan niets te doen heb).
Ik heb mijn zomerjas nu al 3 jaar. Maar ik vind mijn jas nog leuk.
Oh, dan moet je er natuurlijk één hebbenquote:Op maandag 17 mei 2010 17:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Depressief worden van vakantie..nieuw voor me
Mijn probleem is dat ik geen zomerjas heb.
''quote:Op maandag 17 mei 2010 17:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ooo toto, ik dacht met een vriend ofzo
Ik vind het zelf dan ook fijner om het eerst aan te passenquote:Op maandag 17 mei 2010 17:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik kijk iedere dag naar shoponline maar zie nooit iets om te bestellen.
Oh, ik nietquote:
ik heb gevoelens!!!quote:Op maandag 17 mei 2010 18:30 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Geen 1 fokker hier bloost hier.
jij bent feejk. ga weg!
Ohhw, had ik niet gezienquote:Op maandag 17 mei 2010 18:37 schreef Ayca het volgende:
[..]
vind je het gek als ik een bericht achterlaat
dat had je al gedaan..quote:Op maandag 17 mei 2010 18:37 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Ok. maar niet spelen met me gevoelens. Anders verwijder ik je van msn,je nr etc etc etc.!
Nou doejealweer fake!!!!quote:Op maandag 17 mei 2010 18:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik heet nesrine
ff serieus, zou je me msn willen?quote:
Het is toch heel normaal dat een jas jaren meegaatquote:Op maandag 17 mei 2010 17:44 schreef Julis het volgende:
Ja, dat is heerlijk Ayça.
[..]
Ja, ik had twee weken vakantie. Daar word ik depressief van (omdat ik dan niets te doen heb).
Ik heb mijn zomerjas nu al 3 jaar. Maar ik vind mijn jas nog leuk.
Nice!quote:Op maandag 17 mei 2010 20:08 schreef wikwakka2 het volgende:
Wel even dat tentamen gepwned. Ik denk dat er wel een 6,5-7,5je vanaf kan.
Waarom zou ik dat willen?quote:Op maandag 17 mei 2010 18:43 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Nou doejealweer fake!!!!
[..]
ff serieus, zou je me msn willen?
Mocht ook wel na mijn vorige 4,2quote:
Was dit een herkansing ?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mocht ook wel na mijn vorige 4,2. Wij hadden nu 10 vragen vergeleken met 15 (!) vragen de vorige keer, qua lengte waren ze hetzelfde. Blijkbaar heeft de uni wel iets geleerd van de baggercijfers van iedereen vorige keer
.
Dit is de ultieme testquote:Op maandag 17 mei 2010 20:26 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ga komt een vrouw bij de dokter kijken. Ben benieuwd of ik moet huilen of lachen.
Dat vind ik ook hoorquote:Op maandag 17 mei 2010 19:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is toch heel normaal dat een jas jaren meegaat? Tenzij je eruit bent gegroeid of hij kapot is gegaan vind ik het echt absurd om jaarlijks een nieuwe jas te kopen.
Oh, maar op dit moment zijn ze een 'must have item' ! Jij boft.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
julissssssss ik heb al best lang een spijkerjasje. voor die hele moda
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |