topcoat er over heen knallenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:09 schreef YPPY het volgende:
Nagellak is leuk.Jammer alleen dat ik het er altijd al binnen twee dagen half vanaf heb.
Oh, dat is echt heel naar.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:51 schreef k_i_m het volgende:
Zolang men niet aan ruilhandel doet beschik ik niet over voldoende liquiditeiten om ook maar één potje aan te schaffen. Het is echt enorm crisis hier.
Oh, dankjewel TF.quote:
Is bij mij ook, ondanks topcoatquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:09 schreef YPPY het volgende:
Nagellak is leuk.Jammer alleen dat ik het er altijd al binnen twee dagen half vanaf heb.
Dan houdt het een kwartier langer. Ik ben iets te lomp aangelegd geloof ik. Maar ik geef niet op, ooit zal ik damesachtig genoeg zijn.quote:
Mijn nagels waren ook niet mooi. Maar dat vond ik juist een goede reden om wel te lakken. Zo ben ik ze elke dag aan het verzorgen en zien ze er uiteindelijk een stuk netter en verzorgder uitquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:11 schreef miss_sly het volgende:
Ik doe niet aan nagellak. Mijn nagels zijn er niet mooi genoeg voor en ik vind het bij mij niet mooi staan. Ik vind het wel heel mooi als ik bij anderen mooi verzorgde en gelakte nagels zie
haha, ja, in de tuin wroeten en mooie nagels gaat niet samenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Mijn nagels waren ook niet mooi. Maar dat vond ik juist een goede reden om wel te lakken. Zo ben ik ze elke dag aan het verzorgen en zien ze er uiteindelijk een stuk netter en verzorgder uit
Tot ik en dagje in de tuin aan het wroeten ben geweest tenminste
'Daar heb je dan weer sneldrogende topcoat voorquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:14 schreef Verhuisdooske het volgende:
Ik ben zelfs te ongeduldig om het op te laten drogen..
teennagels begin ik al helemaal niet aan, dat is een rampquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:15 schreef oeke het volgende:
Ik lak alleen mijn teennagels.
Als ik mijn vingernagels lak dan voel ik dat de hele tijd zitten.![]()
En dat vind ik echt een rot gevoel.
Oefenenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
haha, ja, in de tuin wroeten en mooie nagels gaat niet samen
Ik ben bijvoorbeeld ook al heel slecht in vijlen. Ik krijg dat echt niet mooi voor elkaar, zodat je van die mooie, regelmatige nagels hebt. Ik vijl ze altijd ongelijk en dat ziet er al niet uitEn daar dan nog nagellak opsmeren maakt het wel helemaal pipo de clown.
Ik ben niet damesachtig genoeg
We gaan gewoon een workshop doen om damesachtig te worden.quote:
Ik heb een goede truuk. Lakken. Mag slordig.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:16 schreef miss_sly het volgende:
teennagels begin ik al helemaal niet aan, dat is een ramp
Ja, dat deed ik wel, van de zijkant naar het midden toequote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oefenen
En niet hakken met de vijl maar netjes van de zijkant naar het midden toe. En afstand houden van je werk zodat je er goed zicht op hebt
We zijn al op de goede weg, toch?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:18 schreef YPPY het volgende:
[..]
We gaan gewoon een workshop doen om damesachtig te worden.
Tegen de tijd dat we met pensioen kunnen zijn we helemaal hip.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
We zijn al op de goede weg, toch?Komt ooit nog wel helemaal goed met ons
Zo doe ik dat ook altijdquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:19 schreef oeke het volgende:
[..]
Ik heb een goede truuk. Lakken. Mag slordig.
Dan de volgende dag onder de douche met een nagelborsteltje alle lak die scheef ging weg borstelen.
Ziet het er picobello uit.
Lag ik te bevallen vroegen de vk en de gyn en de verpleegster en de kraam, hoe het kon dat mijn teennagels zo netjes gelakt waren.
Ik heb dees op de teentjes zittenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Zo doe ik dat ook altijd
En op je teennagels blijft het altijd lekker lang zitten
En hoe lang blijft het zitten bij je meissie? Eva's nagels heb ik vanmorgen gelakt en vanmiddag was de helft er al af.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn dochter draagt paarse nagellak
Die zoekt meestal iets rozigs uit ^_^
Met een mooie lila kleurspoeling en een watergolfjequote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:21 schreef YPPY het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat we met pensioen kunnen zijn we helemaal hip.
ohja, of gewoon stift.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:30 schreef Verhuisdooske het volgende:
in de brugklas had iedereen nog typex op zn klauwen , nostalgie
en dan hippe muziek uit je mp3.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Met een mooie lila kleurspoeling en een watergolfje
Een half uur netjes, daarna zit ze het er al af te pulkenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
En hoe lang blijft het zitten bij je meissie? Eva's nagels heb ik vanmorgen gelakt en vanmiddag was de helft er al af.
(en dat met china glaze, ik dacht dat dat wel langer bleef zitten)
Ze blaast ze dan ook zo schattig droog
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Een half uur netjes, daarna zit ze het er al af te pulken
Ze mag het dus ook niet altijd op van me
ohjaaaaaaquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:30 schreef Verhuisdooske het volgende:
Ik geloof dat Eva gewoon te hard speelt, waardoor het slijt. Want ze krabt het er niet af. En ze stopt haar handen ook niet in haar mond.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:35 schreef k_i_m het volgende:
Hier weet mevrouw ook al heel goed wat nagellak is. Maar ze kluift nog net te vaak op haar handen om ze te lakken, dus ze mag niet.
En je had het ook in roze en lichtblauw!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:30 schreef Verhuisdooske het volgende:
wat, typex??quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En je had het ook in roze en lichtblauw!
? In mijn tijd nietquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En je had het ook in roze en lichtblauw!
Pfft, die van mij is ook steeds meer aangebrand. Een normaal gesprek voeren kan soms echt moeilijk zijn de laatste tijd.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:42 schreef k_i_m het volgende:
Hier hebben we trouwens gewoon "lekker standaard". meer ruzie sinds het kind er is. Vooral in winkels, als ze een beetje gaat lopen zeuren. Dan is "hij" er al helemaal klaar mee, en als hij dat dan op boze toon aan mij meededeelt ben ik in staat om zo die winkel uit te lopen en hem daar te laten staan met zijn klerezooi en kuthumeur
.
Count me in!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:18 schreef YPPY het volgende:
[..]
We gaan gewoon een workshop doen om damesachtig te worden.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wij lakten onze nagels ook altijd met typex, en daarna kleurden we dat in met neonmarkers
Idem hier soms gaat ie zelfs stampvoetenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:46 schreef oeke het volgende:
[..]
Pfft, die van mij is ook steeds meer aangebrand. Een normaal gesprek voeren kan soms echt moeilijk zijn de laatste tijd.Vooral met jengelend kind op de achtergrond.
Maar op mijn teennagels heb ik nu een lakje dat heet St Tropez, en daar wordt ik toch zo vrolijk van!
oh.my.gawd.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:47 schreef Brighteyes het volgende:
Er is gewoon een hyves groep van typ-ex lovers!![]()
http://tipp-exlove.hyves.nl/
en dat met maat 53quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:48 schreef Verhuisdooske het volgende:
[..]
Idem hier soms gaat ie zelfs stampvoeten
Ja, daar kunnen ze niet tegen. En aangezien mannen altijd aan zichzelf denken komt het niet in ze op dat wij misschien wel net zo sjagerijnig worden van het jengelende kind. En dan heb je dus een jengelend kind en een sjagerijnige man waar je last van hebt, terwijl de man alleen maar last heeft van een jengelend kind.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:46 schreef oeke het volgende:
[..]
Pfft, die van mij is ook steeds meer aangebrand. Een normaal gesprek voeren kan soms echt moeilijk zijn de laatste tijd.Vooral met jengelend kind op de achtergrond.
Maar op mijn teennagels heb ik nu een lakje dat heet St Tropez, en daar wordt ik toch zo vrolijk van!
mt 49/50 he! niet overdrijvenquote:
damnquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:47 schreef Brighteyes het volgende:
Er is gewoon een hyves groep van typ-ex lovers!![]()
http://tipp-exlove.hyves.nl/
Uhuh.. Dreinen, dat doen ze.. ja maar jijquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:50 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, daar kunnen ze niet tegen. En aangezien mannen altijd aan zichzelf denken komt het niet in ze op dat wij misschien wel net zo sjagerijnig worden van het jengelende kind. En dan heb je dus een jengelend kind en een sjagerijnig man waar je last van hebt, terwijl de man alleen maar last heeft van een jengelend kind.
En dan moet JIJ wat aan het jengelende kind doen, want "hij" trekt het niet meer hoor!.
Kwaaier kan je me niet krijgen met dat soort gedrag.
Ko was laatst aan het jengelen in de draagdoek en ik moest maar beslissen wat we gingen eten oid.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:50 schreef k_i_m het volgende:
Ja, daar kunnen ze niet tegen. En aangezien mannen altijd aan zichzelf denken komt het niet in ze op dat wij misschien wel net zo sjagerijnig worden van het jengelende kind. En dan heb je dus een jengelend kind en een sjagerijnige man waar je last van hebt, terwijl de man alleen maar last heeft van een jengelend kind.
En dan moet JIJ wat aan het jengelende kind doen, want "hij" trekt het niet meer hoor!.
Kwaaier kan je me niet krijgen met dat soort gedrag.
Tjemig Kim, dat klinkt niet fijn.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:01 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb niet zoveel geduld en energie meer voor dat soort discussies. Na twee jaar geestelijk en lichamelijk uitgewoond te zijn is de koek een beetje op. En dan te bedenken dat ie nog een deel II wil. Ik denk dat ik ter plekke dood neerval dan
.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh Estrys ik heb met je te doen
Ik zou nooit, nooit, nooit meer met mijn ouders in een huis kunnen wonen
Ja, dat ga ik ook maar doen voor vandaag.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:24 schreef k_i_m het volgende:
Ik ga altijd gewoon in mijn nest liggen. Dan gaat alles uiteindelijk vanzelf wel over.
Fijn te horen. Dat is iets om naar uit te kijken.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:30 schreef k_i_m het volgende:
Wat dat betreft ben ik wel blij dat die nachtvoedingen ook niet voor eeuwig zijn. Dat je al op de klok zit te kijken of het nog zin heeft om naar bed te gaan omdat er alweer bijna iemand wakker gaat worden enzo. Of dat je voor de 3e keer op één nacht uit je remslaap schrikt met het klamme angstzweet nog tussen je tetten
.
quote:Op zondag 16 mei 2010 09:46 schreef Memmel het volgende:
En dan ook nog die kinderlijke behoefte hebben om geprezen te willen worden voor als ze een keere iets hebben gedaan...
Oh, zijn ze daar goed mee?quote:Op zondag 16 mei 2010 10:05 schreef Lois het volgende:
Maar toch he, ze zijn zo handig om de vuilnisbak buiten te zetten
Vertel hem dan maar dat wij al 9 jaar poepluiers verschonen, en geloof me, babietjespoep is lekker vergeleken bij de luiers van een (bijna) 9-jarigequote:Op zondag 16 mei 2010 10:07 schreef _Ingrid_ het volgende:
Dames wat herkenbaar!
De mijne zeurt telkens als er een poepluier is en op slechte dagen zijn het er veel. En dan elke keer zeuren he. Alsof Tyler graag zo vaak verschoond wil worden.
quote:
Heeft ze ook een muts met grote flappen?quote:Op zondag 16 mei 2010 11:05 schreef Linda2205 het volgende:
Die krijgen om 23:00u smsjes waar in staat dat het zo fijn was zn stem te horen en dat ze niet durft te bellen met oog op mij. En dan zeggen dat je overdrijft en niet zo jaloers moet doen
daar moest ik dan wel weer om lachenquote:Op zondag 16 mei 2010 11:13 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Heeft ze ook een muts met grote flappen?.
Precies... dus WIE moet die luier DUS verschonen? Hmm? Hmm?quote:Op zondag 16 mei 2010 10:42 schreef N.icka het volgende:
Net gelezen dat kinderen meer aan hun moeder hebben dan aan hun vader .
Hulde aan de moeders
Mjeh, het is een 17 jarig meisje dattie moet opleiden en nu in een of andere inrichting zitquote:Op zondag 16 mei 2010 11:14 schreef huuphuup het volgende:
eh?
wtf lindameen je dat?
ik ehm, wil niet vervelend doen maar t lijkt me wel weer tijd voor een serieus gesprek dan
ja en dat het zo fijn was om zijn stem weer te horen klinkt nou ook niet echt charmant in een client-hulpverlener situatiequote:Op zondag 16 mei 2010 11:24 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Mjeh, het is een 17 jarig meisje dattie moet opleiden en nu in een of andere inrichting zitMaar wtf... als ze gewoon over werk oid moet bellen, hoeft ze ook niet bang voor me te zijn, toch
quote:Op zondag 16 mei 2010 11:25 schreef Verhuisdooske het volgende:
Tijd voor een serieus gesprek? Tijd voor een baksteen in zijn oog
En jij gelooft dat?quote:Op zondag 16 mei 2010 11:24 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Mjeh, het is een 17 jarig meisje dattie moet opleiden en nu in een of andere inrichting zitMaar wtf... als ze gewoon over werk oid moet bellen, hoeft ze ook niet bang voor me te zijn, toch
en die smsen je vast ook allemaalquote:Op zondag 16 mei 2010 11:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb tientallen geile 17 jarige collegaatjes die het zo fijn vinden mijn stem te horen. Das heel normaal.
Daarom. Moet je je echt niet druk over maken hoor.quote:Op zondag 16 mei 2010 11:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb tientallen geile 17 jarige collegaatjes die het zo fijn vinden mijn stem te horen. Das heel normaal.
Nee, dat was ook het hele probleemquote:
Tuurlijk. En soms bevoelen we elkaar een beetje in het bezemhok. Zuiver platonisch natuurlijk.quote:Op zondag 16 mei 2010 11:33 schreef Verhuisdooske het volgende:
[..]
en die smsen je vast ook allemaal
Én maar roepen dat mannen niet deugen!quote:Op zondag 16 mei 2010 11:35 schreef k_i_m het volgende:
Maar hij was wel weer keurig op tijd thuis, waar ik met de piepers op tafel klaar zat.
Gelukkig hebben we zonnestraaltje Kim nog!quote:Op zondag 16 mei 2010 11:36 schreef k_i_m het volgende:
Mannen maken je zwanger, en veranderen daarna in zeurvrouwen.
Precies, voor hetzelfde geldt waren behalve zijn piepers haar piepers ook nog aangebrand!quote:Op zondag 16 mei 2010 11:35 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Én maar roepen dat mannen niet deugen!
Mijn tietjes hangen niet zo als de jouwe, dus de mannen worden er duidelijk ook niet beter op met de jaren. Daarbij komt ook nog dat ik niet zo heel veel scheel met 17 jarige meisjes, dus daarvoor hoeft het niet.quote:Op zondag 16 mei 2010 11:39 schreef Swetsenegger het volgende:
P
[..]
Precies, voor hetzelfde geldt waren behalve zijn piepers haar piepers ook nog aangebrand!
Die wijven worden maar zwanger, lubberen uit aan alle kanten, met van die hangtietjes van de borstvoeding en dan boos zijn als je een beetje jong stevig vlees zoekt om je weer op te laden voor een maand slappe wijven sex.
Je bananenprobleem steekt nu wel een beetje schril af ja.quote:Op zondag 16 mei 2010 11:41 schreef k_i_m het volgende:
Misschien moet ik er een nieuw topic over openen?
Nou ja... hij neukt er ERGENS voor nietwaar.quote:Op zondag 16 mei 2010 11:43 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Mijn tietjes hangen niet zo als de jouwe, dus de mannen worden er duidelijk ook niet beter op met de jaren. Daarbij komt ook nog dat ik niet zo heel veel scheel met 17 jarige meisjes, dus daarvoor hoeft het niet.
Ja, das waar. Mn onderkant ligt nog steeds uit elkaar omdat ik zijn kind er door moest douwen. Dus ik snap het ook wel hoorquote:Op zondag 16 mei 2010 11:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou ja... hij neukt er ERGENS voor nietwaar.
Maar even serieus. Dat smsje klopt niet. Dat weet je zelf ook. Zijn verbolgen reactie doet ook niet veel goeds vermoeden, maar de gemiddelde man springt niet zomaar boven op een 17 jarig chickie als zijn vrouw net bevallen is. Dus waarschijnlijk een beetje heftig geflirt en is hij zelf net zo hard als jou geschrokken van de smsje.quote:Op zondag 16 mei 2010 11:45 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ja, das waar. Mn onderkant ligt nog steeds uit elkaar omdat ik zijn kind er door moest douwen. Dus ik snap het ook wel hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |