Dat valt best mee, het moet gewoon niet te opvallend. Ik heb een Super Mario pinpas en die is gewoon door de keuring gekomen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:15 schreef RTB het volgende:
Ik heb het (vaak) geprobeerd, maar elke keer kreeg ik een brief met dat het niet aan de volwaarden voldoet.
Welk plaatje van wat dan ook zeiken ze over, als ze ook maar het vermoeden hebben dat er misschien copyright op het plaatje zit, dan wordt het al naar de prullenbak verwezen.
quote:
Wat een falers zijn het toch ook zegquote:Er is een fout opgetreden. Sluit dit venster en start de module opnieuw.
Dat vind ik heel vreemd, ik had er 1 van een tekening en zelfs 1tje gewoon van een dobbelsteen, en die zijn allebei niet door die keuring heen gekomen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat valt best mee, het moet gewoon niet te opvallend. Ik heb een Super Mario pinpas en die is gewoon door de keuring gekomen.
Zijn blijkbaar dynamische links ofzo, heb het gefixtquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:25 schreef vosss het volgende:
[..]
[..]
Wat een falers zijn het toch ook zeg
Ik vraag me ineens af waarom ik daar mijn geld nog heb staan
Optische illusie is leukquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:32 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik wil er iets grappigs op, als ik een vent had geweest had ik pedobear genomen maar nu zoek ik iets anders wat een 'omg' teweeg brengt. Facepalm vind ik niet leuk, tubgirl zal niet toegelaten worden. Chuck Norris denk ik ook niet.
Wat misschien leuk is: Optische illusie, briefgeld, een andere pasvoorkant erop.. maar volgens mij mag dat laatste ook nietING Nazi's.
Mogelijk toekomstig copyright van je kleinkinderen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:29 schreef RTB het volgende:
[..]
Dat vind ik heel vreemd, ik had er 1 van een tekening
Doet te veel aan gokken denken en dat ligt gevoelig met de kredietcrisis en zo.quote:en zelfs 1tje gewoon van een dobbelsteen,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |