Over een maand kan je met ze spelen. Dat is zo gaaf, ik weet nog toen hun moeder ook nog een kitten was.quote:
Daaropvolgend hebben we een kitten dus ook Lyon genoemd. Ik weet niet of je dat snapt.quote:
Klopt, sorry. Ik hou wel alles bij in dit topic. Ik kan niet wachten tot ze bewust zijn van hun leven.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zeg: meer foto's!
maar ik ben zeker te vroeg he![]()
Dat niet. Lyon, de dochter van Nancy leek mij wel een grappige combinatie ivm met de naam van de moeder + zijn vacht.quote:
Maar Lille klinkt wel mooier dan Lolly, vind je ook niet?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:26 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat niet. Lyon, de dochter van Nancy leek mij wel een grappige combinatie ivm met de naam van de moeder + zijn vacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Ieder lid van het gezin mocht een naam kiezen aangezien ze evenveel heeft gekregen als het gezinsaantal.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:27 schreef msnk het volgende:
[..]
Maar Lille klinkt wel mooier dan Lolly, vind je ook niet?
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind de tijgertjes juist het leukst
Ja, die zijn zo mooi. Maar de witte pootjes van de andere twee zijn ook lief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |