Falkequote:Op zondag 16 mei 2010 16:40 schreef Chicolate het volgende:
[..]. Mijn schoenen zijn ook nieuw, maar ik heb blijkbaar niet de goede sokken ofzo
.
Thxquote:Op zondag 16 mei 2010 18:20 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik stuur die van XM wel even mee met de mijne, hoop dat XM dat niet erg vindt.
Wie is er dan ook voor teams uit de Jupiler Leaguequote:Op zondag 16 mei 2010 18:31 schreef neen het volgende:ik ben vanmiddag dus weer bij een voetbalwedstrijd geweest, wederom is de club waarvoor ik was niet gepromoveerd
beter zoek ik een fatsoenlijke hobby ofzo.
Mooie ontknoping bij de play-offs in Rotterdam welen ontopic ga ik friet eten
Preciesquote:Op zondag 16 mei 2010 19:06 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Wie is er dan ook voor teams uit de Jupiler League. Maar die overwinning was ook wel verdiend zeg. Ik zag net de samenvatting: twee zuivere strafschoppen niet gegeven en echt de een na de andere kans. Maar als jouw club volgend seizoen nou gewoon kampioen wordt, dan hebben ze dat hele play-off gezever ook niet.
Nachtwacht is voor de Drachtster Boysquote:Op zondag 16 mei 2010 19:08 schreef neen het volgende:
[..]
Precies![]()
Maar dit jaar zijn we ook weer genaaid door de scheidsrechternet als vorig jaar
toen zelfs zonder mijn subjectiviteit
Wie support jij dan eigenlijk?
*Meldt* En ik ga inderdaad vanaf volgende maand ook tegen een stagevergoeding 1 dag in de week werken om ervaring op te doen...quote:Op zondag 16 mei 2010 17:26 schreef sigme het volgende:
Hebben we hier niet een basispsycholoog-i.o.?
http://www.vkbanen.nl/zor(...)el-onder-de-arm.html
Mag ik ze ook?quote:Op zondag 16 mei 2010 18:20 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik stuur die van XM wel even mee met de mijne, hoop dat XM dat niet erg vindt.
Klopt inderdaadquote:Op zondag 16 mei 2010 17:55 schreef anna82 het volgende:
[..]
Inderdaad en als ik het zo lees, is dit heel herkenbaar voor Calimero!
Zo nu ga ik mij even bezighouden met etenswaren. Ik begin echt huisvrouw-hobby's te ontwikkelen; tuinieren, koken: heerlijk!
Oh ja, je bent uitgestudeerd, dat was ook zo.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:10 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
*Meldt* En ik ga inderdaad vanaf volgende week ook tegen een stagevergoeding 1 dag in de week werken om ervaring op te doen...
Stuurt iemand ze door aan mij?quote:
Ik ben nog wel een andere opleiding aan het doen, dus op zich niet helemaal uitgestudeerdquote:Op zondag 16 mei 2010 19:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh ja, je bent uitgestudeerd, dat was ook zo.
Ik wist ook wel dat jij de psych was, maar niet meer of je nou nog half onderkoffer was.
Nou ja, het ligt dus niet aan jou of aan je opleiding, dat er geen fatsoenlijke banen voor je zijn.
Dan liever de Harkemaso Boysquote:Op zondag 16 mei 2010 19:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nachtwacht is voor de Drachtster Boys.
Ik support Ajax en in mindere mate de plaatselijke FC uiteraard.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:08 schreef neen het volgende:
[..]
Precies![]()
Maar dit jaar zijn we ook weer genaaid door de scheidsrechternet als vorig jaar
toen zelfs zonder mijn subjectiviteit
Wie support jij dan eigenlijk?
D้ FC is vele male mooier dan Ajax man, d้ FC zit bij mijn opvoeding inquote:Op zondag 16 mei 2010 19:24 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Ik support Ajax en in mindere mate de plaatselijke FC uiteraard.
Stuur door danquote:Op zondag 16 mei 2010 19:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoogstaande literatuur, wat denk jij dan!.
Ik wil dus SPH gaan studeren.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:22 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik ben nog wel een andere opleiding aan het doen, dus op zich niet helemaal uitgestudeerd![]()
Inderdaad fijn, dat het een echt bekend probleem is en niet aan mij ligt. Maar it still sucks!
In je opvoeding? Jij bent een geboren en getogen Fries toch? Niet dat het mij wat uitmaakt, maar echt heel logisch is het niet.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:25 schreef neen het volgende:
[..]
D้ FC is vele male mooier dan Ajax man, d้ FC zit bij mijn opvoeding inook nog wel in Oosterpark geweest
O, vriend van me die naast me zit bij Cambuur heeft ook bij FCG een seizoenskaarten nu de jeugdopleidingen samen
Nou, ik weet niet of ik het daar wel mee eens ben... Het is behoorlijk kut om niet aan het werk te kunnen komen, hoe leuk de opleiding niet is.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:34 schreef neen het volgende:
Als SPH je ding is moet je dat gewoon gaan studeren, of er later direct een baan voor je klaarstaat of niet.
Omdat je zo aandringt dan.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:33 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik PM nog wel even een rondje! (Als mijn internetverbinding meewerkt, that is.)
Neen: er staan geen plaatjes bij, wil je ze dan nog steeds?
Mijn pa komt uit de Oosterpoortquote:Op zondag 16 mei 2010 19:34 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
In je opvoeding? Jij bent een geboren en getogen Fries toch? Niet dat het mij wat uitmaakt, maar echt heel logisch is het niet.![]()
Ja heel stom, maar ik ben nog nooit naar de FC geweest en wel naar zowel trainingen als wedstrijden van Ajax.
Het is ook kut iets te doen wat je eigenlijk maar kut vind. In 4 jaar tijd kan een mens ook zeker veranderen en het is ook niet per se zo dat je in de sector terecht komt waar je verwacht terecht te komen na het afronden van een studie.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet of ik het daar wel mee eens ben... Het is behoorlijk kut om niet aan het werk te kunnen komen, hoe leuk de opleiding niet is.
Maar ik zit met smart te wachten tot de babyboomers met pensioen gaan, want dan ligt de wereld aan m'n voeten![]()
.
Nee maar ik ben de hele stad ongeveer 8x doorgereden dus grote kans dat ik in de buurt was haha!quote:Op zondag 16 mei 2010 07:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Weet je waar mijn huis staat, P.F?
Waarom mogen je ouders dat eigenlijk niet weten?quote:Op zondag 16 mei 2010 19:08 schreef Viking84 het volgende:
Mijn man liegt nooit, want dan groeit z'n neus.
Ik ben even naar Drachten geweest, wat dingetjes regelen bij m'n ouders. Ze waren er zelf niet en het is ook niet de bedoeling dat ze erachter komen dat ik daar was, dus ik hoop dat ik alles weer netjes heb achtergelaten. Nu maar hopen dat de buurvrouw me niet gespot heeft
.
Wel echt prachtig weer. Heb een Magnum Almond gehad, maar dat mag, want ik heb 1 dag van de avondvierdaagse voor de jongste kinderen gelopen.
Schuin boven de FRS! Dus eigenlijk boven die winkel er naast. Ben een beetje kort af want ben op mijn telefoon, sorry!quote:Op zondag 16 mei 2010 11:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
De Grote Markt in Groningen? Welk huis dan? Een vriend van mij woont in de Friesland Bank
[..]wat klote dat je gebeten bent, maar wat ontzettend goed dat je dat werk doet!!
[..]
Mijn moeder is al 61 en heeft ook meerdere vriendinnen met kleinkinderen ja, die wil ook wel!
[..]
Er zit geen FRS (Free Record Shop) aan de Grote Markt?quote:Op zondag 16 mei 2010 19:42 schreef P.F het volgende:
[..]
Schuin boven de FRS! Dus eigenlijk boven die winkel er naast. Ben een beetje kort af want ben op mijn telefoon, sorry!
Dichtbij de grote markt in de Herestraat welquote:Op zondag 16 mei 2010 19:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Er zit geen FRS (Free Record Shop) aan de Grote Markt?.
Ja, maar niet aan de Grote Marktquote:Op zondag 16 mei 2010 19:45 schreef neen het volgende:
[..]
Dichtbij de grote markt in de Herestraat wel
Nu nog A-Kerkhof erbij en je bent compleet.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:45 schreef neen het volgende:
[..]
Dichtbij de grote markt in de Herestraat wel
Echt niet? Vanaf de 3 gezusters t plein over steken.. kon mij moeilijk ori๋nteren door die kermis.. winkelpersoneel is wel traag maar heeel behulpzaam. Net als de man die mij zo maar naar het hostel bracht want dan was ik er sneller!quote:Op zondag 16 mei 2010 19:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Er zit geen FRS (Free Record Shop) aan de Grote Markt?.
Ik weet wel dat het woord mini bij deze telefoon mij mijn wenkbrauwen deed fronsen.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:47 schreef loveli het volgende:
Heeft iemand ervaring met de Nokia N97 mini? Ik wil een nieuwe foon en denk dat 'ie wel leuk is, maar gebruikerservaringen en andere info zijn welkom.
Als je vanaf de 3 gezusters het plein oversteekt, kom je dan niet uit bij de V&D?quote:Op zondag 16 mei 2010 19:50 schreef P.F het volgende:
[..]
Echt niet? Vanaf de 3 gezusters t plein over steken.. kon mij moeilijk ori๋nteren door die kermis.. winkelpersoneel is wel traag maar heeel behulpzaam. Net als de man die mij zo maar naar het hostel bracht want dan was ik er sneller!
Definieer oude TU? Ik gok niet zo oud en dat ik daar ook nog colleges heb gevolgdquote:
Bij kanaal weg staat iequote:Op zondag 16 mei 2010 19:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Definieer oude TU? Ik gok niet zo oud en dat ik daar ook nog colleges heb gevolgd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |