Bullocks. Een 135i kost 51k vs 73k voor een standaard Touareg. Ik zou het wel weten inderdaad. Ik zou never 51k neerleggen voor een kappersauto.quote:Op maandag 17 mei 2010 10:35 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ja!![]()
En TS heeft gelijk, mits het een standaard A3 of een standaard BMW 116 betreft. But then again, een standaard Touareg rijdt geen deuk in een pakje boter en is kaal al 2 keer zo duur als een leuke 135i of os S3.
Die ook nog eens meer pk's per kilo auto bezitten dan het V10 Diesel stomertje van Volkswagen. Ik zou het wel weten...
Dat laatste ookquote:
Dan gaat je vriendin je over een jaar vast vertellen dat ze vindt dat jullie een broertje/zusje relatie hebben en ze liever van de vrouwen is.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:04 schreef BertV het volgende:
[ afbeelding ]
Je kunt altijd nog op schiphol gaan klussen met die ballenbak.
M'n vriendin vindt mijn auto schattig...
Kijk anders deze even. Zoals de TS daar al aangeeft is het inderdaad net een Jumbo Jet.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:04 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Dat laatste ook![]()
Gewoon omdat hij tijdens de eerste poging vast is komen te zitten
Zegt iemand met een BMW icon.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:08 schreef piekartz87 het volgende:
iedereen weet dat dit de volgorde is:
1: bmw
2: mercedes
3: audi
en daar weer onder zit VW, prima auto's vw, maar je kan niet zeggen dat het spannende auto's zijn![]()
daarnaast, waarom een touaregen geen Q7 of landrover oid. of een X6 ^^
Ze loopt altijd te verkondigen dat mannen met grote auto's een kleine lul hebben.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:06 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Dan gaat je vriendin je over een jaar vast vertellen dat ze vindt dat jullie een broertje/zusje relatie hebben en ze liever van de vrouwen is.
Weet niet of iemand al opgevallen is dat TS zo'n irritante alleen maar linkerbaan rijder is...quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:06 schreef S1nn3rz het volgende:
Oh, en dan willen ze op de snelweg ook nog de bink uithangen door mij in mn Touareg aan de kant te duwen als ik op de linkerbaan zit.
Ja, en dan vindt ie ook nog dat iedereen maar op hem moet wachten omdat ie zo'n asfalt-jeep rijdt. Opzouten met dat slome hok als ik eraan komquote:Op maandag 17 mei 2010 11:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Weet niet of iemand al opgevallen is dat TS zo'n irritante alleen maar linkerbaan rijder is...
Haha, het is dat mijn ma geen rijbewijs heeft, anders zou ze ook wel in mijn Impreza willen rijden (en dan van die jonge gasten vernederen bij het stoplichtquote:Op maandag 17 mei 2010 11:20 schreef jagga het volgende:
Wat ik veel erger vind zijn die huismoeders die even in hun zoon zn auto boodschappen gaan doen.
Oude tuttebollen in een subaru imprezi WRX sti....Om te janken....
En dat zegt een man die naar mijn weten net iets te veel van paarden af weet.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:06 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Dan gaat je vriendin je over een jaar vast vertellen dat ze vindt dat jullie een broertje/zusje relatie hebben en ze liever van de vrouwen is.
quote:Op maandag 17 mei 2010 11:08 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Kijk anders deze even. Zoals de TS daar al aangeeft is het inderdaad net een Jumbo Jet.![]()
En die komen gewoon nooit vast te zitten.![]()
Een opgevoerde benzine met een standaard diesel vergelijken.quote:
Alleen gechipt... Dat is niet veel meer dan een begrenzer erafquote:Op maandag 17 mei 2010 11:35 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Een opgevoerde benzine met een standaard diesel vergelijken.
Een V10 standaard noemen!quote:Op maandag 17 mei 2010 11:35 schreef S1nn3rz het volgende:
Een opgevoerde benzine met een standaard diesel vergelijken.
Niet standaard dus. En sowieso, diesel met benzine vergelijken.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:39 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Alleen gechipt... Dat is niet veel meer dan een begrenzer eraf
quote:Op maandag 17 mei 2010 11:59 schreef S1nn3rz het volgende:
Niet standaard dus. En sowieso, diesel met benzine vergelijken._! Iedereen weet dat diesels gemaakt zijn om trekkracht te leveren en minder gemaakt zijn voor enorme topsnelheden.
Ik ook, en dan kom je bij een lame burgerbak uit.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:36 schreef kwaitnait het volgende:
[..]
Ik moest even googlen om te kijken wat het nou was..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |