Het is een bekend en algemeen goed bevonden merk.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:57 schreef MarkyMarkx het volgende:
Ik snap het ff niet, die Durex play is dus NIET bevallen?
Dat is inderdaad de goede omschrijving.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:59 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Het is een bekend en algemeen goed bevonden merk.
Maar het bevalt haar dus helemaal niet
Ik heb btw geen tips, gebruik het nooit. Als ik iets 'nodig heb' dan gebruik ik speeksel
Durex is het merk, Play is een variant. Dusss......quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:59 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Het is een bekend en algemeen goed bevonden merk.
Maar het bevalt haar dus helemaal niet
Ik heb btw geen tips, gebruik het nooit. Als ik iets 'nodig heb' dan gebruik ik speeksel
ts zegt ook niet welke ze heeft zit best aardig wat verschil inquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:04 schreef Pien85 het volgende:
Durex play krijg ik ook last van, gaat onwijs prikken en jeukenWij gebruiken nu iets dat Eros Bodyglide heet, best duur, maar daar heb ik geen last van
Super tip, thanks.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:04 schreef Pien85 het volgende:
Durex play krijg ik ook last van, gaat onwijs prikken en jeukenWij gebruiken nu iets dat Eros Bodyglide heet, best duur, maar daar heb ik geen last van
Dat heb ik wel gezegd; durex play!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:07 schreef genakt het volgende:
[..]
ts zegt ook niet welke ze heeft zit best aardig wat verschil in
ja onder de durex play domboquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |