quote:
Zeg hoor eens hier ketelbinkie, ga jij je mond eens vlug spoelen met groene zeepquote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:34 schreef ehqo. het volgende:
Stoofpotten > bbq.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
Nooit.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Zeg hoor eens hier ketelbinkie, ga jij je mond eens vlug spoelen met groene zeep
Perfecte uitleg!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:36 schreef Roerkoning het volgende:
Vegetariers op een barbeque. Laat die idioten lekker met een wortel in het bos gaan zitten.
Het is heel simpel, als het een hartslag heeft gehad is het eetbaar. Klaar.
Op z'n minst!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:18 schreef Niels1568 het volgende:
vegetariërs![]()
Een mens hoort minsten eens per dag een zo groot mogelijk gedeelte van een dood dier naar binnen te werken![]()
Eens met de klacht.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:38 schreef Homdeck het volgende:
WAORST VLEISCH?![]()
![]()
Domme dikke vadsige klasgenote (met PAINT en SAMENVATTING)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gevonden omdat ik de volgende woord herinnerde: "seri-fucking-ieus"
life goes by...
Bovendien gepaneerde schnitzels barbecuen? Faal.quote:
Dat rijmt niet.quote:Op zondag 16 mei 2010 01:46 schreef NiTiN het volgende:
BBQ
Vlees!!
Als we geen vlees zouden moeten eten had het niet zo lekker moeten wezen.
no shit, het is ook geen rijmpje of gedicht.quote:
Nee dat zijn ze niet, groente is wat vlees eet.quote:Op zondag 16 mei 2010 05:54 schreef Karzai het volgende:
Die vegaburgers zijn wel lekker op de bbq
quote:Op zondag 16 mei 2010 12:34 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Haha jij bent een vego die zich aangevallen voeltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
Nee hoor, die post stond me niet aan.quote:Op zondag 16 mei 2010 12:39 schreef beelz het volgende:
[..]
Haha jij bent een vego die zich aangevallen voelt
quote:Op zondag 16 mei 2010 12:34 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Even quoten voor de BAN.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's you my love, you who are the stranger
Is het omdat je a) een kutvego bent of b) omdat ik je moeder heb gegeven?quote:Op zondag 16 mei 2010 12:40 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Nee hoor, die post stond me niet aan.
quote:Op zondag 16 mei 2010 11:53 schreef beelz het volgende:
Karbonadebrigade!!!!
Vego hou je kop, want ook jou vreten we op, met een grijns van oor tot oor, ik ben een carnivoor!
Kankervego's, ik hoop dat ze overlijden door een gebrek aan voedingsstoffen.
Dit is compleet eindbaas. Grind!!!!!!quote:
b), ze krijgt nog geld van je.quote:Op zondag 16 mei 2010 12:44 schreef beelz het volgende:
[..]
Is het omdat je a) een kutvego bent of b) omdat ik je moeder heb gegeven?
quote:Op zondag 16 mei 2010 12:40 schreef VaderVanJezus het volgende:
Ik was eens op een BBQ waar ze rekening hadden gehouden met de enige vegetariër door voor haar 2 groenteburgers te kopen, maar ze wilde het niet op eten omdat het bereid was op een stukje BBQ waar al vlees had op gelegen. Dat is pas respectloos
Stel je voor dat ie aangeraakt wordt door een stukje vleesquote:Op zondag 16 mei 2010 13:03 schreef aapinator het volgende:
[..]
ik eet ook geen vega burgers als iemand ze tussen een stapel spareribs knalt.
Nee voor mij geen schapievlees.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:03 schreef Levolution het volgende:
Sowieso mensen die een paar worstjes op de BBQ gooien.
Op een echte BBQ mik je lamskoteletten, op smaak gebracht met tijm en knoflook.
En hier is natuurlijk genoeg mee gezegd.quote:
Ha, ik stel mijn mening bij.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:40 schreef ikhouvannoodles het volgende:
We gebruiken een elektrische BBQ voor de vegazooi.
Dit is waarom Nederlanders falen met BBQ'en. Omdat ze zo goedkoop mogelijk willen BBQ'en en daarom alleen varkensvlees kopen en het op 2 a 3 stukken vlees per persoon houden. Het liefst seperatorvlees (gehakt en worstjes), omdat dat goedkoper is. Vaak ook nog eens op een elektrische BBQ.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:08 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Nee voor mij geen schapievlees.
Een echte BBQ is bedekt met vlees dat zo haram mogelijk is.
De dikke olieachtige rookwalm van vlammende speklappen verhoudt zich tot bontkraagjes als Citronella zich verhoudt tot muskieten.
Helemaal mee eens verder.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:19 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dit is waarom Nederlanders falen met BBQ'en. Omdat ze zo goedkoop mogelijk willen BBQ'en en daarom alleen varkensvlees kopen en het op 2 a 3 stukken vlees per persoon houden. Het liefst seperatorvlees (gehakt en worstjes), omdat dat goedkoper is. Vaak ook nog eens op een elektrische BBQ.
Hoe het wel moet? Er horen lamskoteletten en steaks op een BBQ, waar de specifieke aroma van de gloeiende kolen intrekt. Spiesen met uien, tomaten, paprika en orgaanvlees. Drumsticks. De BBQ's moeten kilo's aan grote lappen en bonken echt vlees bevatten en helemaal vol zitten, tot aan de randjes, zodat je zeker weet dat de gasten helemaal vol zitten. Mijn motto is dat er beter wat vlees kan overblijven, dan weet je zeker dat je niet te weinig hebt gemaakt.
Ehh, nou wil ik absoluut niet stoken hoor..quote:
Jouw usericon kan ook prima op de BBQquote:Op zondag 16 mei 2010 13:29 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Helemaal mee eens verder.
Op een barbecue hoort rauw kwaliteitsvlees te liggen en genoeg om niets te kort te komen.
Helaas zijn er toch altijd van die gedoodverfde inspiratieloze aarts Hollanders bij die vragen om zo'n voorgegaarde diepvriesburger terwijl er net perfecte gemarineerde ossehaas op ligt.
Of nog erger, frikandellen op de barbecue.![]()
Maargoed, het ging over vega's.
In Cambodja bijvoorbeeld smullen ze er van.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:39 schreef Levolution het volgende:
[..]
Jouw usericon kan ook prima op de BBQ
Wil ik best een keer proberen (mits dood), schijnt lekker te zijn.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:45 schreef Vengerr het volgende:
[..]
In Cambodja bijvoorbeeld smullen ze er van.![]()
Deze leven nog.
[ afbeelding ]
Deze doet het niet meer.
[ afbeelding ]
Eet smakelijk.
Brachypelma'squote:Op zondag 16 mei 2010 13:53 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wil ik best een keer proberen (mits dood), schijnt lekker te zijn.
Ik heb hier een Brachypelma albopilosum, misschien kan ik die er een keer op mikken
quote:Op zondag 16 mei 2010 13:39 schreef Roerkoning het volgende:
[..]
Ehh, nou wil ik absoluut niet stoken hoor..
Maar je beseft toch wel dat je hier eigenlijk zegt dat je moeder een hoer is...
Tering, nu heb ik honger. Dat is btw wel een van de beste manieren om jus te maken, in tegenstelling tot die zooi uit pakjes. Diezelfde techniek kun je volgens mij ook doen met lamsvlees en rozemarijn (ik weet ook niet meer precies hoe, maar lekker dat dat isquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |