wat hij zegt.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:43 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
De film kan best goed zijn, maar het doet afbreuk aan een jeugdsentiment door het daar op te baseren.
Niet mee eens. Nog niet in ieder geval, heb de film nog niet gezienquote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:43 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
De film kan best goed zijn, maar het doet afbreuk aan een jeugdsentiment door het daar op te baseren.
Opzich ook wel mee eens. Creativiteit en originaliteit is in Hollywood iets van het grijze verleden.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:42 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
het kan ook best een goede actiefilm worden, dat geloof ik best, maar ik vind gewoon dat ze dit soort series, wat gewoon jeugdsentiment is, niet nog eens moeten gaan uitmelken en gewoon met rust moeten laten.
net zoiets als die dragonball z film, komop zeg
B-team inderdaadquote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:09 schreef Captain_Ghost het volgende:
Eigenlijk hadden ze niet A-team moeten heten, maar A-team Junior of B-team moeten zijn.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:46 schreef Chinless het volgende:
[..]
Murdock doet gewoon mee? Face ook? nee toch?
Dat dus. Domme lul die daar moeilijk over doet.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:35 schreef Fokski het volgende:
[..]
Fuck B.A. die wannebee-badass.
RAMPAGE JACKSON!!!
die vent is op de filmset vast heel makkelijk om mee te werkenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:29 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Dat dus. Domme lul die daar moeilijk over doet.
Ja, dat is hij. Wat denk je omdat iemand een "ruige" sport beoefent is het een onhandelbare schurk?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:39 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
die vent is op de filmset vast heel makkelijk om mee te werken
ik bedoelde dan ook meer tijdens de vechtscenesquote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:54 schreef Fokski het volgende:
[..]
Ja, dat is hij. Wat denk je omdat iemand een "ruige" sport beoefent is het een onhandelbare schurk?Kutkabouter.
Oh wat is hij moeilijk:
http://forum.fok.nl/rde/edit_message/81464437/1/100
Oh wacht.![]()
Hij is wel ok, ik vraag mij alleen af of die wel kan acteren. Voor de rest is hij ongeveer de enige waardige opvolger van B.A.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:39 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
die vent is op de filmset vast heel makkelijk om mee te werken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |