ja dat dus bijvoorbeeld:quote:
Ze hadden Mr. T wel gevraagd voor de film, maar hij kon niet onder zijn TellSell en World of Warcraft contracten uit.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:28 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja dat dus bijvoorbeeld:
welke mongool heeft ooit bedacht dat B.A. ooit door iemand vervangen kan worden
dat doe ik ook niet, net zoals ik dragonball evolution niet gekeken heb, maar dan nog blijft het triestquote:
Fuck B.A. die wannebee-badass.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:28 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja dat dus bijvoorbeeld:
welke mongool heeft ooit bedacht dat B.A. ooit door iemand vervangen kan worden
Nog niets van gehoord en hopelijk pure bullcrap van jouw kant.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Er is ook al een nieuwe serie gepland, staat los van de film.
A-Team In Space
Dat kan best wel wat gaan worden
Dit dus.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:38 schreef RichardDawkins het volgende:
Ik was zeer sceptisch in het begin maar naarmate er meer fotos vrijkomen en er wat meer informatie over naar buiten komt ben ik toch vrij optimistisch geworden. Het zal niet hetzelfde zijn maar een wat serieuzere toon kan best goed werken hierbij.
Naar mijn mening kan dit een vrij interessante en hopelijk goed uitgewerkte actiefilm worden. Het heeft in ieder geval potentie.
quote:Budget $165,000,000
het kan ook best een goede actiefilm worden, dat geloof ik best, maar ik vind gewoon dat ze dit soort series, wat gewoon jeugdsentiment is, niet nog eens moeten gaan uitmelken en gewoon met rust moeten laten.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:38 schreef RichardDawkins het volgende:
Ik was zeer sceptisch in het begin maar naarmate er meer fotos vrijkomen en er wat meer informatie over naar buiten komt ben ik toch vrij optimistisch geworden. Het zal niet hetzelfde zijn maar een wat serieuzere toon kan best goed werken hierbij.
Naar mijn mening kan dit een vrij interessante en hopelijk goed uitgewerkte actiefilm worden. Het heeft in ieder geval potentie.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Er is ook al een nieuwe serie gepland, staat los van de film.
A-Team In Space
Dat kan best wel wat gaan worden
De film kan best goed zijn, maar het doet afbreuk aan een jeugdsentiment door het daar op te baseren.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:38 schreef RichardDawkins het volgende:
Murdock doet gewoon mee? Face ook? nee toch?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:44 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Liam Neeson.
Jessica Biel.
Dirk Benedict.
Dwight Schultz.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |