Maak 'm gewoon 600 pixels breed. Nu heeft niemand zin om 2,3 MB binnen te trekken voor een &^%$^%-afbeelding.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:05 schreef Sobraine het volgende:
Word bij mij gewoon verkleind. Ooh laat maar, zie net dat je 100% apple fan bent, dan heb je er vast ook eentje en daar zit het probleem...
en nog is apple beterquote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:05 schreef Sobraine het volgende:
Word bij mij gewoon verkleind. Ooh laat maar, zie net dat je 100% apple fan bent, dan heb je er vast ook eentje en daar zit het probleem...
tnxquote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:17 schreef donroyco het volgende:
Linkje verkleinde afbeelding: http://i44.tinypic.com/17uv7b.jpg
Geen dankquote:
Word vrij lastig, probeerde het vandaag zelf te spelen nadat ik het ruim een half jaar had uitgeleend..... Dikke krassen achterop. Dus ik ben bang dat ik je moet teleurstellen...quote:
Shift, heb ik zelf 2 keer gespeeld, voor 12,50 hebben we een deal en stuur ik het maandag nog op!quote:
quote:Wil graag 7,50 per spel Exclusief eventuele verzendkosten.
Ongetwijfeld, maar toen geen reactie dus nu is prijs omhoog gegaan.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:26 schreef pgrferrari het volgende:
EDIT: NVM, zie een topic in januari van je:
[..]
quote:Op zondag 16 mei 2010 20:28 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar toen geen reactie dus nu is prijs omhoog gegaan.
Logisch.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:28 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar toen geen reactie dus nu is prijs omhoog gegaan.
Ik zou hem graag verkopen maar dan moet je echt zwaar gaan polijsten.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:31 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Logisch.
Is CoD inderdaad niet verkoopbaar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |