Ik doe of de Playstation met controllers etc weg, of het totale pakket met alle games er nog bij.quote:
Prijs valt evt nog over te onderhandelen, al doe ik er niet veel vanaf. Alles verkeert in perfecte staat. Maar hij moet wel opgehaald worden.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:25 schreef Zspirit het volgende:
jazeker,
maar beetje duur, en hij moet verzonden worden
waar?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:29 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Maar hij moet wel opgehaald worden.
Fifa World Cup 2010 is deze: http://www.budgetgaming.n(...)outh+africa_PS3.htmlquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:31 schreef Mister.Ed het volgende:
Gezien je een andere topic kaaptedie Fifa10 is nieuw voor 30 euries en niet voor 60.
check deze bron maar ff
Dat is Fifa World Cup, die is net uit vriend.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:31 schreef Mister.Ed het volgende:
Gezien je een andere topic kaaptedie Fifa10 is nieuw voor 30 euries en niet voor 60.
check deze bron maar ff
Ik heb ook nog een vrag gesteld weetje?:pquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:58 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Dat is Fifa World Cup, die is net uit vriend.
Zoals ik al eerder zei, verzend ik het niet en moet je het ophalen. Bovendien verkoop ik de PS3 alleen met beide controllers, anders raak ik die andere controller moeilijker kwijt. Laat me weten of je hiermee akkoord gaat.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:53 schreef QuincydeKoster het volgende:
Ik ben wel geintereseerd in de PS3 + 1 controler en GTA xD(was de prijs? liefst inc verzending ofzo:P)
Ik kan hem jammer genoeg niet ophalen, en er werd net (1e post) al op een controller geboden.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:05 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, verzend ik het niet en moet je het ophalen. Bovendien verkoop ik de PS3 alleen met beide controllers, anders raak ik die andere controller moeilijker kwijt. Laat me weten of je hiermee akkoord gaat.
Hiermee ga ik wel akkoord, alleen hij zit niet meer in de doos. Stuur me ff een PM dan spreken we af wanneer enz. Je moet hem trouwens wel ophalen hequote:Op maandag 17 mei 2010 01:58 schreef teknu het volgende:
175 console + assasins creed vandaag nog opgehaaldCompleet in doos trouwens?
Neem je hem nog? Ik heb je een mail gestuurd maar je reageert niet..quote:Op maandag 17 mei 2010 01:58 schreef teknu het volgende:
175 console + assasins creed vandaag nog opgehaaldCompleet in doos trouwens?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |