Ik zie dat eigenlijk meer als rode draad door de serie. Hij is een agent die constant over de schreef gaat en dat weten ze bij 'internal affairs'. Logisch dus dat ze achter hem aan blijven zitten, dat zijn ze aan hun stand verplicht.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:56 schreef planethugo het volgende:
ben tot nu toe nog niet zo onder de indruk van dit seizoen. Dat men achter Luther aan gaat vind ik een beetje zwak aangezien hij vorig seizoen al zwaar (en onterecht) verdacht werd van o.a. de moord op zijn vrouw voelt dit een beetje inspiratieloos aan.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:33 schreef Jivis het volgende:
Jezus. Net aflevering 1 gezien, maar deze shit had ik beter niet voor het slapengaan kunnen gaan kijken (als ik alleen in een redelijk groot huis zit). Fucking creepy. Deel twee bewaar ik voor morgen, nu maar eens een leuke comedy in de VCR. Ja, ik ben een pussy.
maar toch, nadat hij vorig seizoen bijna doodgeschoten was door zijn eigen politieteam en het halve korps dat achter 'm aanzat. De spanning dat Luther zelf mogelijk opgepakt of ontslagen wordt hebben we dus al 2 afleveringen eerder gehad. Jammer, zeker als er maar 4 eps per seizoen gemaakt wordenquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:50 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik zie dat eigenlijk meer als rode draad door de serie. Hij is een agent die constant over de schreef gaat en dat weten ze bij 'internal affairs'. Logisch dus dat ze achter hem aan blijven zitten, dat zijn ze aan hun stand verplicht.
Natuurlijk heeft Luther met zijn werkwijze wel veel zaken opgelost en dat zou in het geval van - ik noem maar iemand - Jack Bauer genoeg zijn om hem te promoveren. In deze serie denken ze daar anders over, hetgeen eigenlijk een stuk realistischer is.
Jawel, maar ik ga er vanuit dat het dit keer een andere afloop zal hebben.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:24 schreef planethugo het volgende:
[..]
maar toch, nadat hij vorig seizoen bijna doodgeschoten was door zijn eigen politieteam en het halve korps dat achter 'm aanzat. De spanning dat Luther zelf mogelijk opgepakt of ontslagen wordt hebben we dus al 2 afleveringen eerder gehad. Jammer, zeker als er maar 4 eps per seizoen gemaakt worden
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:36 schreef friekin_ het volgende:
Zou het vanavond dan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:09 schreef golfer het volgende:
Boh, als Idris zo naar mij zou kijken..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ep 1 gekeken. Ik heb een hekel aan Zoe.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |