Voorspelbaarquote:
Dat grapje wou ik maken.quote:
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:11 schreef missziggy het volgende:
Michael Jackson ofcourse, die is ook nog nooit eerder langs gekomen
.
Oh ja en Doonnie doet natuurlijk iets van Elvis Presley. (En ja, ik weet dat je Dony schrijft, maar dat kan niet, een donut spreek je ook niet uit als donnut
)
Ja dat dacht ik.. Sterren die veel in de nieuws zijn.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wat houdt dit thema in? Grote supersterren ofzo?
zingt Lindsay dan?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:04 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zou Lindsay Lohan doen. En dan met een spuit in m'n arm schreeuwend de studio inrennen enzo.
Dan kan Kelvin wel doen.
En dan wel een nummer uit z'n laatste jarenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:11 schreef missziggy het volgende:
Oh ja en Doonnie doet natuurlijk iets van Elvis Presley. (En ja, ik weet dat je Dony schrijft, maar dat kan niet, een donut spreek je ook niet uit als donnut
)
Nou vind het best goed bedachtquote:Op maandag 17 mei 2010 10:54 schreef hetismijrobbert het volgende:
Ik moest gelijk denken aan artiesten die nr's hebben gemaakt over de negatieve kant van de paparazzi, bv britney met 'everytime' waarin je in de clip vooral ziet wat de paparazzi met haar doet maar ook haar nummer 'Piece of me' gaat hierover. en het nummer 'rumors' van Lyndsey Lohan maar dat zal wel nergens op slaan. haha tot zo ver mijn hersenspinsel!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |