Tegenwoordig verwacht mijn verhuurder dat woningen volledig 'kaal' worden opgeleverd, zelfs de erfafscheiding wil men verwijdert zien. Ik heb gehoord van de wetswijziging, volgens mij blijft het een discussie wat nu precies een verbetering inhoudquote:Op maandag 17 mei 2010 15:29 schreef RvLaak het volgende:
Al lang niet meer. Die wet is gewijzigd. Wanneer de verbouwing een verbetering is voor de woning/het woongenot, mag de woningstichting niet eisen dat het ongedaan gemaakt wordt.
Voorzover ik weet is hier de acceptatie van de nieuwe bewoner de norm.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:31 schreef inXs het volgende:
In het huurappartement waar ik nu in zit (van woningbouwcorporatie), is het volgens mij voor de nieuwe bewoner, take it or leave it... Het moet wel in goede staat worden achtergelaten natuurlijk.
Mmm dan moet ik maar eens goed informeren voordat ik ga verhuizenquote:Op maandag 17 mei 2010 18:19 schreef Bruno25 het volgende:
[..]
Voorzover ik weet is hier de acceptatie van de nieuwe bewoner de norm.
Die tekent voor akkoord
Is er geen nieuwe bewoner, ja dan moet je de zaak leeg halen uiteraard
Dat is nog steeds aan de verhuurderquote:Op maandag 17 mei 2010 18:19 schreef Bruno25 het volgende:
[..]
Voorzover ik weet is hier de acceptatie van de nieuwe bewoner de norm.
Die tekent voor akkoord
Is er geen nieuwe bewoner, ja dan moet je de zaak leeg halen uiteraard
ja die legt de acceptatie voor aan de nieuwe huurder en die tekent dan, uiteraard is voortijds al afgesproken dat de situatie akkoord is voor de nieuwe huurderquote:
Je bent toch niet verplicht om te kopen?quote:Op maandag 17 mei 2010 12:21 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Dat 'zeuren' is een kritische noot m.b.t. de absurd slechte verhouding prijs/kwaliteit van koopwoningen. Ik betaal liever niet de bedragen die men vraagt voor een woning. Gegeven dat je iets 'kan' betalen wil dat niet zeggen dat je het ook 'wilt' betalen.
Gelukkig niet, hoewel er vast stemmen opgaan er wel een wetje voor te makenquote:Op maandag 17 mei 2010 21:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je bent toch niet verplicht om te kopen?
Misschien iets voor de linkse partijen?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:29 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Gelukkig niet, hoewel er vast stemmen opgaan er wel een wetje voor te maken
Eerder voor de rechtse partijen, hun achterban zou daar veel meer belang bij hebben.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Misschien iets voor de linkse partijen?
Waarom hebben die daar meer belang bij?quote:Op maandag 17 mei 2010 22:02 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Eerder voor de rechtse partijen, hun achterban zou daar veel meer belang bij hebben.
De achterban van rechtse partijen heeft geen belang bij een nog grotere crash van de huizenmarkt.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:02 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Eerder voor de rechtse partijen, hun achterban zou daar veel meer belang bij hebben.
Jij bedoelt de banken? Aan de top vult men toch eerst even snel de zakken, dat de markt daarna crashed, dat is de zorg voor iemand andersquote:Op maandag 17 mei 2010 22:05 schreef Halcon het volgende:
De achterban van rechtse partijen heeft geen belang bij een nog grotere crash van de huizenmarkt.
Dat is veel te kort door de bocht. De banken hebben echt geen belang bij een grote crash en zeker onder de huidige omstandigheden is jouw idee iets waar ze absoluut ver van willen blijven.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:07 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Jij bedoelt de banken? Aan de top vult men toch eerst even snel de zakken, dat de markt daarna crashed, dat is de zorg voor iemand anders
Banken hebben belang bij 'schaarste' zo hopen ze de waarde van het onderpand op peil te houden?quote:Op maandag 17 mei 2010 22:08 schreef Halcon het volgende:
Dat is veel te kort door de bocht. De banken hebben echt geen belang bij een grote crash en zeker onder de huidige omstandigheden is jouw idee iets waar ze absoluut ver van willen blijven.
De schaarste is zo afgelopen bij een massale explosie van het aantal defaults en foreclosures, dus die vlieger gaat niet op.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:20 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Banken hebben belang bij 'schaarste' zo hopen ze de waarde van het onderpand op peil te houden?
Per wanneer gaat de vergrijzing komen?quote:Op maandag 17 mei 2010 22:31 schreef sig000 het volgende:
Het aantal woningen wat beschikbaar komt gaat sowieso toenemen door de vergrijzing.
Heb je nog een open deur die ingetrapt kan worden?quote:Op maandag 17 mei 2010 22:31 schreef sig000 het volgende:
Het aantal woningen wat beschikbaar komt gaat sowieso toenemen door de vergrijzing.
Ja hoor, door al die kapitaalbehoefte van de diverse overheden gaat de rente stijgen.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Heb je nog een open deur die ingetrapt kan worden?
Vanaf nu, dat is al langzaam aan het gebeuren.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Per wanneer gaat de vergrijzing komen?
Goed bezig. Doe er nog eens eentje voor het slapen gaan.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja hoor, door al die kapitaalbehoefte van de diverse overheden gaat de rente stijgen.
Met het huidige loongebouw en prijzen van onroerend goed is het als alleenstaande met modaal salaris zo goed als onmogelijk om meer te kopen dan een veredeld kippenhok.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Goed bezig. Doe er nog eens eentje voor het slapen gaan.
Er zijn nu al 100.000 Nederlanders die eigenlijk graag dood willen.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
Vanaf nu, dat is al langzaam aan het gebeuren.
Daarom, je weet natuurlijk niet of die een huur of koopwoning hebben.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:45 schreef Bruno25 het volgende:
[..]
Er zijn nu al 100.000 Nederlanders die eigenlijk graag dood willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |